- Katılım
- 9 Nis 2007
- Mesajlar
- 647
Ya beyler şu devir olayına kimse birşey yazmıyacak mı ??
Ozan cidden sen 100ü görebiliyor musun??? Ayrıca kaç kilosun?
Ozan cidden sen 100ü görebiliyor musun??? Ayrıca kaç kilosun?
Valla sky benim motor 5600 kmde böyle bişey hiç yaşamadım 5000 devire düşmesi felan. Sanırım senin ibre bozuk onu göster derim motor rölantta çalışırken 1500 2000 arası devirle çalışıyo,60 km hızdan sonra 7000 devir civarında oluyo hızlandıkça artıyo.