Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
kardeş uzun yola gidersin ama yormadan bu da tabi senin baya zamanını alır yanı kısacası almak ıstıyorsan tavsiye ederım değişik bir tipi var ama şunuda unutma bi çın malı:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
selam mıllet.motoru satmaya karar verdım.sızce ne kadar istemeliyim.Fikir sahibiolan varsa yazsın lütfen.
2006 model
4050 km de
servis bakımlı
gri
sağön grenaj değiştirdim.çizik vardı.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
walla oxygen kardeş 3-4 ay önce satsan 1800 fln iste derdim ama malum fiyatlar inanılmaz düştü eger fırsatın varsa motoru ekime doğru fln sat derim ben....kış=yükesek fıyat
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
16
hadi hayırlısı..umarım istediğin, sağlıklı bisatış olur..bu arada benimde satma fikrim var...umarım satmam ama..heralde paraya ihtiyacım olcak.ve artık çok motor kullanamıyorum."oxygen" eger satış tamamlandıktan sonra işlemler hakkında bilgi verirsen bana da çok sevinirim...hayırlı satışlar...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Hepinize hayırlı akşamlar girmeyeli baya yazı yazılmıç çizilmiş kime laf yetiştirsem bilmemki:p Oxygen bence motoru satmakla iyi ediyosun boşver ben yaka silktim motordan düzeldi derken sanırım yine motorda aynı arıza oluştu ve bu sefer daha kötü gibi gelen seslerden anladığım kadarıyla varyatör takımı dağılmak üzere şangır şungur sesler geliyor. Açıkçası ben bu motoru aldığıma bin pişman oldum 2 kişi binemiyorum, 100 km hız zorla yapıyorum, çok benzin yakıyor, motorda titreşim çok fazla, kalkışı çok yavaş, motorda amortisör diye bişey yok tangır tungur, yetkili servis desen beş para etmez ve daha saymakla bitmez artık bu motoru kullanmaktan zerre zevk almıyorum. Bu motoru illaki almak isteyen arkadaşkarın önüne geçmek istemem ama beş para etmez...:salut:

Ve bende motorumu satmaya karar verdim bu vesileyle arıza giderildikten sonra en lkısa sürede internet ortamında ilanını vericem.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Arkadaslar bende 150 zc almak istiyorum.Fakat ben uzun yol yapmak istiyorum istanbuldan antalya falan.Bu motora sahip arkadaslar hiç uzun yol yaptınızmı uzun yolda performansı nasıl?
Birde full depo kaç km gidiyor ortalama?Sorması ayıp depo kaça doluyor? :)

son hızda uzun süre gidecek motorlar değildir. özellikle varyatör sistemleri ısınarak kayışın kopmasına veya yayların sıcaklıktan özelliğini kaybetmesinden dolayı başka sorunlara yol açabilir.
ümmet abimiz gibi motoru yormadan 50 - 60 km hızlarda uzun yol yapılabilir ama 80 - 90 km gibi hızlarda motorun parçalarının aşırı ısınması ve yüksek benzin tüketimi nedeni ile arızasız bir yolculuk beklemek hayal olur.
şehirler arası yollarsa sıkıntısız gitmek istiyorsan 250 cc ve üzeri su soğutmalı olan modelleri kullanman gerekecektir
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Motoru bugün servise götürdüm. Yeni ustam arızanın ya varyatör yada krank mili bilyasından olduğunu söyledi. Salı günü tekrar gidicem ve motor sökülücek dediğine göre varyatör bilyası değişirse sorun yok ama krank mili değişirse o zaman iş kötü çünkü motor komple indirilip açılıcak:pale:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
oxygen neden satıyorsun motoru ?

Sevgili Kalipso:Motorumu satıyorum çünkü çok güzel bir araba buldum onu almak istiyorum.Malum önümüzde kış.Motor sevdam benim bu modelle başladı,eğer kısmetse seneye şubat gibi tekrar iki tekere geçeçeğim hemde Hyosung 250 gtr ile:)
hadi hayırlısı..umarım istediğin, sağlıklı bisatış olur..bu arada benimde satma fikrim var...umarım satmam ama..heralde paraya ihtiyacım olcak.ve artık çok motor kullanamıyorum."oxygen" eger satış tamamlandıktan sonra işlemler hakkında bilgi verirsen bana da çok sevinirim...hayırlı satışlar...


Sevgili Mythical:Yapılacak işlemler basit.Önce mal sahibine düşen taşıtın temiz kağıdını almakdır.Bütün üstündeki borçlar ödenir.Pul+cezalar gibi.Vergi
dairesinden ''Borcu Yoktur'' kağıdını aldıktan sonra noterden satış yapılır.Satışı alan kişi tam 30 gün içinde motorun ruhsatını çıkartmak zorundadır.Benim bildiğim bu şekilde:)

Hepinize hayırlı akşamlar girmeyeli baya yazı yazılmıç çizilmiş kime laf yetiştirsem bilmemki:p Oxygen bence motoru satmakla iyi ediyosun boşver ben yaka silktim motordan düzeldi derken sanırım yine motorda aynı arıza oluştu ve bu sefer daha kötü gibi gelen seslerden anladığım kadarıyla varyatör takımı dağılmak üzere şangır şungur sesler geliyor. Açıkçası ben bu motoru aldığıma bin pişman oldum 2 kişi binemiyorum, 100 km hız zorla yapıyorum, çok benzin yakıyor, motorda titreşim çok fazla, kalkışı çok yavaş, motorda amortisör diye bişey yok tangır tungur, yetkili servis desen beş para etmez ve daha saymakla bitmez artık bu motoru kullanmaktan zerre zevk almıyorum. Bu motoru illaki almak isteyen arkadaşkarın önüne geçmek istemem ama beş para etmez...:salut:


Ve bende motorumu satmaya karar verdim bu vesileyle arıza giderildikten sonra en lkısa sürede internet ortamında ilanını vericem.
Sevgili Sago::)Ya aynı motordan mı bahsediyoruz?:Benimkinin maşallahı var o zaman ya,allaha bin şükür hiç o tarz problemler yaşamadım gerçi hani motora iyi baktım ondan oldu diyecem ama pekde anlamasdımki ben :)yapılaması gerekenleri yaptık sadece.


Hayırlısı olur inşallah!!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
bazıları ıyı cıkıyo cın mallarının bazıları kotu valla bende anlamıs deılım :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Evet oxygen maalesef aynı motordan bahsetiyoruz, aslında derdim motorun kalitesiz veya dandik çıkması değil servisin el attığı yerlerin devamlı bozulması :mrgreen:. Buda sinirlerimi çok bozuyo, hele bi salı olsunda bakalım nedir ne değildir. Ama motor illaki açılıcaksa yapıldıktan sonra satıcam buna karar verdim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
İşte bu tarz problemler bazen olabiliyo bu sadece MONDIAL'a özgü bişey değil yamaha da yapabilir Suzukide yani Sonuçta ALLAH yapmıyo motorları insanlar yapıyo ve kullanıyo...

O yüzden bi motorda böyle bişey oldu diye Düşünceleriniz değişmesin Memnun olan olur şanssız olanlar olur veya hiç problemsiz onbinlerce km binen olur Siz kendi Motorunuza bakın ilgilenin deli deli kullanmayın onun bi çin malı olduğunu bilerek daha nazik binin ozman dert çekmezsiniz....

Sago Sanada ayrıca geçmiş olsun senin derdin servisle karışık bi durum galiba bu kadar problem varsa direk nazilliyide arayabilirdin bence...

Ben 1558 kmdeyim ve bi problemim yok öyle büyük bi şekilde biliyosunz bi son hız olayım vardı o da daha 3500 kmden sonra falan değişirmiş ve uzun yol yapmadığım içinmiş...Yani ZClerde bi problem Yok Arkadaşlar veya YEni alacak olanlar
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Topic ölmüş bee nerde bu zc kullanıcıları? :mrgreen: Hepinize iyi geceler arkadaşlar, benim motorla başım dertte bildiğiniz üzere, aslında bu derdi kendi başıma ben açmışım haberim yok :) Son 1 hafta içinde 0 km alınan yada fazla km yapmamış farklı markalarda çin malı motorlara bindim(zorunda kaldım) ve hepsinde benim dert yandığım belli km ulaşınca oluşan sarsıntı sorunu var(çok ilginç) yani benim anladığım şudur, bu lay bi çok çin malı motorda var ve bu şikayetten dolayı deneyimsiz bi servise gidince olaylar sarpa sarıyo yani işin özeti benim mahrem noktalarım bu çin motorlardaki deneyimsizlikten dolayı kaşınmış gibi :p Motorda hafif sarsıntı var diyer başıma resmen bela aldım diyebiliriz, ama yeni servisime güvendiğim için bu sorunlarıda atlatacağıma inanıyorum, bu arada henüz motoru servise bırakamadım (kafamı kaşiyacak vaktim olmadığı için) inşallah önümüzdeki hafta bırakıcam. Ama şu gerçekki inanılmaz bi şekilde motor son zamanlarda benzini emiyo hatta yutuyo depoyu yalıyo :mrgreen: Bunada bi çözüm bulmam lazım. Motordan çektiğim tek dert dediğim gibi daha önceden değişen ön varyatör, motorun başka arızası yok bunu söylemek isterim, dediğim diğer hız ne bilim amortisör vs diğer zclerdede aynı, bizzat denedim.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
sago güzel konuyu değinmişsin çin malarının huyudur o zaten motor ılerleyen zamanlarda arıza yapmaya baslar benım cevremdede öyle mesela bı motor tamırcısının git hep scooter tarzı motorlar vardır yanı buda cın mallarının kalıtesızlığinı gosterır ne kadar övülsede bı yerden sonra arıza yapacak ve baş arıtacak hee ben ısterımkı arıza yapmasın ama yapıyor işte ama olsun hıc olmasa motordan zevkını alırsın bu zaman aşamasında
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
99
ya hocalar..
benim gibi yeni başlayanlar için 150 ZC çok ideal heralde.. ama ben racer 200 istiyorum.. ne yapcam bilemiyorum..
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
32
slm arkadaşlar bu motor bende var 6 aydır kullanıyorum sormak istediginiz bişey varsa söleye bilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst