@ sky_forever,
oncelikle hos geldin kardesim umarim ki oyle olacaktir , sitenin cok yararini gorursun , oncelikle , diger arkadaslarinda dedigi gibi ilk 500-600 km 60 i gecmemeye dikkat et ki kilonuda belirtmissin zaten bu yuzden 60 km ve alti rodaj icin uygun olacaktir, hic bi zamn unutma , amaaann ne olcak yolda bos surda bi basiim fln deme , 1000km ye kadar sabret , fzla deil hemn pesinden motoru istedigin hizda kullanabilirsin , bunun disinda amortisorler gevser hiic kafana takma benimkide basta oyleydi , bunun disinda zaten gerekli kullanim sekillerini arkadaslar belirtmisler , fren konusuna gelince , illaki freni sikmadan balatanin sIkIlIgInI elle denemek lazim , her ne kadar motor yenide olsa kendiliginden frenleme yapmamasi lazim , artik ona biraz bin sonra balata eridimi erimedimi ,frende bi sorun varmi bizede haber verirsin, ayrica hiz konusuna gelince max hizdan bahsettigimiz icin bunu etkleyen bi cok faktor wardir(ruzgar,agirlik,motoru kullanim tarzi, yol sartlari,egzoz,motor yagi)vs vs.benimki 1000 km ye geldiginde durustan kalkisa gectigimde tek soluk hic takilmadan 100 e ulasiyordu , tabi bu durum motordan motorada degisir , cunku cin mallarinin hepsi birbirini tutmuo , her ne kadar ayni modelde olsa biri 100 biri max 80 basan cok motor gordum

r: boyle bi durumda war tabii .... bu arada hayirli olsun kazasiz belasiz surusler
