Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
Uzun yolda yakıt tüketimi çok tatminkar. Kayışı değiştirdikten sonra bende Kocaeli-İstanbul rotasında gitmeyi düşünüyorum.
70 Km hızdan sonra benzin tüketimi çok artıyor.
Ayrıca geçenlerde bir saat molasız gidince motorum şişti,ilk kez böyle bir durumla karşılaştım. İyi bir bakıma girmesi gerek sanırım.
70 Km hızdan sonra benzin tüketimi çok artıyor.
Ayrıca geçenlerde bir saat molasız gidince motorum şişti,ilk kez böyle bir durumla karşılaştım. İyi bir bakıma girmesi gerek sanırım.