Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
evet ben taKtırdım resmi de var geri sayfalarda..rs egzozu uyuyorr..ama bi kelepçe ile tutturuyosun..ben geçen gün bi somun kaynattırdım ikinci kelepçeyide taktırdım sapa saglam oldu..tek kelepçede saglam oluyo ama garantiye aldım
Saydığım serilerin egzozları 55 tl olarak gözüküyor yedek parça sitesinde. Servise getirteyim o zaman. Ayarlarlar serviste kelepçeyi. Zaten zcnin bağlantı yeri uyuyor bu egzozlara. Yakıta olumsuz etkisi var mı peki ?