Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
evet ben taKtırdım resmi de var geri sayfalarda..rs egzozu uyuyorr..ama bi kelepçe ile tutturuyosun..ben geçen gün bi somun kaynattırdım ikinci kelepçeyide taktırdım sapa saglam oldu..tek kelepçede saglam oluyo ama garantiye aldım

Saydığım serilerin egzozları 55 tl olarak gözüküyor yedek parça sitesinde. Servise getirteyim o zaman. Ayarlarlar serviste kelepçeyi. Zaten zcnin bağlantı yeri uyuyor bu egzozlara. Yakıta olumsuz etkisi var mı peki ?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
yakıtta bi etkisi yok ben farkedecek birsey görmedim..sen simd,i tüp alacan contasını alcan ara boruyu alacaksın kelepçe alacaksın...japan rules nikli arkadasın motoruna haftaya taktıracaz burda ikinci kelepçe iç,in yerde yapacaz iki kelepçe ile daha saglam olurr.ustayla görüstüm malzemesi içinde tüp boru contası kelepçesi kaynak 100 liraya yaparız dedi.....ama benden tavsiye egzozu tutan somunun yanına bi kelepçelik somun daha kaynattır iki kelepçe ,ile tutsun işin garanti olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
yakıtta bi etkisi yok ben farkedecek birsey görmedim..sen simd,i tüp alacan contasını alcan ara boruyu alacaksın kelepçe alacaksın...japan rules nikli arkadasın motoruna haftaya taktıracaz burda ikinci kelepçe iç,in yerde yapacaz iki kelepçe ile daha saglam olurr.ustayla görüstüm malzemesi içinde tüp boru contası kelepçesi kaynak 100 liraya yaparız dedi.....ama benden tavsiye egzozu tutan somunun yanına bi kelepçelik somun daha kaynattır iki kelepçe ,ile tutsun işin garanti olsun.

En sağlam şekilde yaptırırım o halde,bilgiler için çok teşekkürler..
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
makina olsa foto çekip koycam ama resim makinasıda yok resim çeken telde yok :)) resim çekip koyarım buraya.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
evet beya güzel oldu ben 2. kelepçeyi nasıl nereye takılmış onun resmini çekip göstermek istedim sizde yaptıracakmıssınız ya bilgi olur ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
evet beya güzel oldu ben 2. kelepçeyi nasıl nereye takılmış onun resmini çekip göstermek istedim sizde yaptıracakmıssınız ya bilgi olur ...
EyvAllah teşekkür ederim,eğer müsait olup da resmi ekleyebilirseniz,benim için de faydalı olur..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
salyangoz egzozun vidalarını çelik vidayla değişip dibine büyük ve enli conta atınca sesi soluğu kesiyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
salyangoz egzozun vidalarını çelik vidayla değişip dibine büyük ve enli conta atınca sesi soluğu kesiyor.

Sorun sadece ses olsa değiştirmem ama sürekli kaçak oluyor bir yerlerinde.
Durup duruken neden kaçak oluyor anlamış değilim,daha 3-4 ay önce kaynak yapıldı halbuki. Salyangoz egzoz bu motorun en kötü aksamlarından biri bence..
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
kaynak maynak ugrasmayın takın bi rs egzozu keyfinize bakın

---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

arka varyötörde yaglama oluyormu nasıl oluyor..benim motorun arka varyatörün kapagı çok ısınıyorr..o kapagı açıp kendimizmi yaglamamız gerekiyo???
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
kaynak maynak ugrasmayın takın bi rs egzozu keyfinize bakın

---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

arka varyötörde yaglama oluyormu nasıl oluyor..benim motorun arka varyatörün kapagı çok ısınıyorr..o kapagı açıp kendimizmi yaglamamız gerekiyo???

havalı tabancayla dikkatlice açmak lazım. altında yay olduğundan fırlar.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
arkadaşlar bu egzost konusu benim gerçekten canımı sıktı son haftalarda çok daha yüksek ses gelmeye başlamıştı artı performans bayağı bi düşüyodu

her gün iş çıkısı eve dönerken yokuş çıktığımda ilallah ettiriyodu. bugün tamamen bağlantı yerinden çıktı. egzostsuz biraz sürdüm ama felaket derecede rahatsız edici bi ses vardı.

yolda tanıştığım serkan diye bi arkadaşla conta alıp en yakın egzostcuya gittik. kaynakla falan hiç uğraşmak istemiyodum direk ümit_150_zc nickli arkadaşla değiştirecektik hatta.

ama mecbur, sonumu bile bile kaynak yaptırdım . u.ak nikckli arkadaşın başına gelenle aynı olacak sanırım 3-4 sonra yine dağılacak ama şimdilik idare edecek gibi duruyor sesi kesildi yeni bir motora binmiş gibi hissettim ses kesilince.

önceliğim egzostu ama şimdi michelin lastik alacağım. egzostda şimdilik sorun yok hayırlısı.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
arkadaşlar bu egzost konusu benim gerçekten canımı sıktı son haftalarda çok daha yüksek ses gelmeye başlamıştı artı performans bayağı bi düşüyodu

her gün iş çıkısı eve dönerken yokuş çıktığımda ilallah ettiriyodu. bugün tamamen bağlantı yerinden çıktı. egzostsuz biraz sürdüm ama felaket derecede rahatsız edici bi ses vardı.

yolda tanıştığım serkan diye bi arkadaşla conta alıp en yakın egzostcuya gittik. kaynakla falan hiç uğraşmak istemiyodum direk ümit_150_zc nickli arkadaşla değiştirecektik hatta.

ama mecbur, sonumu bile bile kaynak yaptırdım . u.ak nikckli arkadaşın başına gelenle aynı olacak sanırım 3-4 sonra yine dağılacak ama şimdilik idare edecek gibi duruyor sesi kesildi yeni bir motora binmiş gibi hissettim ses kesilince.

önceliğim egzostu ama şimdi michelin lastik alacağım. egzostda şimdilik sorun yok hayırlısı.
hyırlısı ..eger lastik degiseceksen beşiktaşta buz motor var..karşıdada bostancıda var sanırım buz motor..orda mishelin plot sport sc var hem tekerlere balans ta yapıolar takıolarda buz motoru tavsiye ederimm...hatta kesinlikle buz motora gitmeni tavsiye ederim işini biliyolar.ben buz motorda degistirmistim tekerleri balansta yaptılar.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
bostancıdaki buz motorsa bi zcye lastik taktırmıştım tekrar oraya gitmeyi düşünüyorum 240 liraya pilot sport serisi lastik takıyorlar balast ile beraber. benim jantta da bi yamukluk var gerek görürse bostancı sanayi sitesinde bi jant işi yapan ver varmış tanıdıkları orada düzeltiyolarmış vs. genel olarak ben memnun kalmıştım hizmetlerinden. ve mishelin lastiğide her dün diğer motorda kullanıyorum gerçekten çok farklı ve güven veriyo tavsiye ederim..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ben ustaya açtırırımda onu..orda otamatik yaglama oluyormu..??veya bizimmi yaglamamız gerekiyo

yok, açıp gres yağı sürmesi lazım. orta kısım komple yağlanıyor ama gres yağıyla. sakın zıncır yağı falan sıvı yağ sürmesin, oradan kayış ve ya kayışın değdiği yerler yağlanırsa motorunu 200 km süremezsin. 9000 devirde 60 yaparsın haberin olsun. yokuşta da bayılır çekmez.

çekiş problemi yaşayanlar ön varyatörü değişsinler.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
arkadaşlar günlerdir kafama takılan bi soru vardı bizim zcnin kilometre saati sanki hızlı dönüyormuş gibi geliyordu.
kısa bir sokak 400-500 metre değer arttırınca hep yok artık deyip geçiyorudm fakat bugün ölçtük.

focusun günlük kilometre saatini sıfırlayıp; motorun kilometresini bir kağıda yazdık.
göztepeden örnek mahallesine kadar bir yolculuğumuz oldu. yanyana / peşpeşe sürdük.

Sonuç : focus'un yol bilgisayarına göre yaptığımız yol : 1,0 km
zc'nin kilometre saatine göre yaptığımız yol : 1,4 km.

yani %40 daha fazla sarıyor gösterge. 8.000 kilometrelerde motor ama bu durumda gerçekte 6.000 kmde falan.

bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır? daha önceden yaşamış olan var mı yada?

kilometre saatini geri almak istemiyoruz ama bundan sonra düzgün ölçmesini, doğru kilometre göstermesini nasıl sağlayabiliriz?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
abicim eger böyleyse bu motor benzini yakmıyo içiyo demektir yav....yavaş yavaş satma zamanı geldi motoru mondial drift düsünüyorum ben ama para ancak ona yetecek gibi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Benzin konusunda litre başına 29-30 km tutturabiliyorsanız normal denebilir.. Şehir dışı 60-70 km sabit hızlarda 1L/37 km yapmıştım ama,o bir kere oldu.

Egzoz konusunda ne yaparsanız yapın,kronik sorunlar üretmeye devam edecektir... Rs egzozu en mantıklısı...

Şöyle öğrencilik bitse,iyi bir gelirim olsa,paraya kıysam zcyi hem görsel,hem performans açısından modifiye etsem diye bazen düşünüyorum..
İlk motorum olduğu için ne kadar sorunu çok olsa da yeri ayrı :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
km'si fazla gösteriyor diyen arkadaşlar hız olarak ta ölçtünüz mü?
benim motorun iki göstergeside sorunsuz tam olarak çalışıyordu...
ya hızı fazla gösteriri yada takometreyi...
zc bu normaldir deyip geçmek lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst