Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Bu heralde :) :pr:

attachment.php

ben beğenmedim:p:p gitmez şimdi bu:p:p:p:queen::queen:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Havada karada yakalar bunu zc :D

Emre bu cuma zc alıyorum inş. ruhsat devri için yanımda ne getirmem gerek biliyormusun?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Havada karada yakalar bunu zc :D

Emre bu cuma zc alıyorum inş. ruhsat devri için yanımda ne getirmem gerek biliyormusun?

motoru sıfır alıyorsan zaten bayi bu işleri yapacaktır eğer ikinci else yaşın 18den büyükse sadece nüfüs cüzdanın ve devir ücretleri için para:p olsa yeterli diye biliyorum ama daha iyi bilen birileri varsa yardımcı olurlar. bide notere gittiğinizde sizi yönlendirirler zaten:cat: bu arada hayırlı olsun ...:queen:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
motoru sıfır alıyorsan zaten bayi bu işleri yapacaktır eğer ikinci else yaşın 18den büyükse sadece nüfüs cüzdanın ve devir ücretleri için para:p olsa yeterli diye biliyorum ama daha iyi bilen birileri varsa yardımcı olurlar. bide notere gittiğinizde sizi yönlendirirler zaten:cat: bu arada hayırlı olsun ...:queen:

Sağol 2. el alıyorum forumdan arkadaş alper150zc den :D bakalım sorunsuz hallederim inş. cuma günü :D
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
inşallah senin için kolay bir gün olur ayrıca forumdan alman sevindirici:cat:

inşallah yaa bu devletin işleri insanı soğutuyor valla :pr: 5 aydır ehliyet için koşturuyorum bi rezerve alıcam 3 sn de bir ay doluyor :mrgreen: son anda alabildim 28 şubata :salut: yoksa herşey tam olsaydı fuara motorla gitmek istiyordum :salut:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
inşallah yaa bu devletin işleri insanı soğutuyor valla :pr: 5 aydır ehliyet için koşturuyorum bi rezerve alıcam 3 sn de bir ay doluyor :mrgreen: son anda alabildim 28 şubata :salut: yoksa herşey tam olsaydı fuara motorla gitmek istiyordum :salut:

ehliyet için ben hiç beklememiştim dosyamı teslim ettim ve ertesi gün kartım hazırdı tabi biraz torpilim vardı:cherry::cherry:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
dosyanı verdikten sonraki 2.inci gün veriyolar:D la bende böel heycan eidyodum yok b yok a2 yok 18 bi hayrini görmedim ehliyet almaktan başka:D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Aynen öyle valla herşey olur bu ülkede hatta şöyle diyim bu ülkede "impossible is nothing" :p:mrgreen:

:mrgreen::mrgreen:evet çok doğru pazartesi verirsen en erken cuma derler heralde ama sen ertesi gün git söyle bana bugun vericeğinizi söylemiştiniz felan de belki insafa gelip verirler zaten direk kart basılmış oluypr ısıtıp veriyorlar mühür attıktan sonra benim bir iki arkadaşım ole yaptı.:queen: demokraside çağre tükenmez...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
dosyanı verdikten sonraki 2.inci gün veriyolar:D la bende böel heycan eidyodum yok b yok a2 yok 18 bi hayrini görmedim ehliyet almaktan başka:D

2 günse iyidir yaa :mrgreen: bazıları 5 gün 10 gün sürer diyordu :) kimiside sabah ver akşama al :mrgreen: şehirden şehire farklılık gösteriyor heralde :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------

:mrgreen::mrgreen:evet çok doğru pazartesi verirsen en erken cuma derler heralde ama sen ertesi gün git söyle bana bugun vericeğinizi söylemiştiniz felan de belki insafa gelip verirler zaten direk kart basılmış oluypr ısıtıp veriyorlar mühür attıktan sonra benim bir iki arkadaşım ole yaptı.:queen: demokraside çağre tükenmez...

vay iyimiş denerim şansımı :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben b ve a2 yi ayri ayri aldim her gitigimde öle verdiler tanıdıklarımada öle verdiler beylikdüzü ilçe emniyet böle çalısıyor :D ins esenyurta bağlı deil dimi orhan senin belde yoksa bilemem:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst