- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 452
Bu heralde![]()
r:
![]()
ben beğenmedim
Bu heralde![]()
r:
![]()
Havada karada yakalar bunu zc![]()
Emre bu cuma zc alıyorum inş. ruhsat devri için yanımda ne getirmem gerek biliyormusun?
motoru sıfır alıyorsan zaten bayi bu işleri yapacaktır eğer ikinci else yaşın 18den büyükse sadece nüfüs cüzdanın ve devir ücretleri için paraolsa yeterli diye biliyorum ama daha iyi bilen birileri varsa yardımcı olurlar. bide notere gittiğinizde sizi yönlendirirler zaten:cat: bu arada hayırlı olsun ...:queen:
Sağol 2. el alıyorum forumdan arkadaş alper150zc denbakalım sorunsuz hallederim inş. cuma günü
![]()
inşallah senin için kolay bir gün olur ayrıca forumdan alman sevindirici:cat:
inşallah yaa bu devletin işleri insanı soğutuyor vallar: 5 aydır ehliyet için koşturuyorum bi rezerve alıcam 3 sn de bir ay doluyor :mrgreen: son anda alabildim 28 şubata :salut: yoksa herşey tam olsaydı fuara motorla gitmek istiyordum :salut:
ehliyet için ben hiç beklememiştim dosyamı teslim ettim ve ertesi gün kartım hazırdı tabi biraz torpilim vardı:cherry::cherry:
Torpil geçmez heralde artık :mrgreen: e randevu muhabbeti varya ondanacaba ben pazartesi dosyamı verince ne zaman alırım ehliyeti?:silent:
geçen sene a2 almıştım a2de randevu yoktu ama bu sene ocak ayında randevu olmasına rağmen aldım burası türkiye herşey olur![]()
Aynen öyle valla herşey olur bu ülkede hatta şöyle diyim bu ülkede "impossible is nothing":mrgreen:
dosyanı verdikten sonraki 2.inci gün veriyolarla bende böel heycan eidyodum yok b yok a2 yok 18 bi hayrini görmedim ehliyet almaktan başka
![]()
:mrgreen::mrgreen:evet çok doğru pazartesi verirsen en erken cuma derler heralde ama sen ertesi gün git söyle bana bugun vericeğinizi söylemiştiniz felan de belki insafa gelip verirler zaten direk kart basılmış oluypr ısıtıp veriyorlar mühür attıktan sonra benim bir iki arkadaşım ole yaptı.:queen: demokraside çağre tükenmez...
ben b ve a2 yi ayri ayri aldim her gitigimde öle verdiler tanıdıklarımada öle verdiler beylikdüzü ilçe emniyet böle çalısıyorins esenyurta bağlı deil dimi orhan senin belde yoksa bilemem
![]()
ozm benim dediğim gibi hadi iyi geceler size![]()