Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452

ince iş :cherry:bu akşam macun çekildi bitmek üzereymiş cuma gününe resimleri gönderirim.

Merhaba motor dostları.

Uzun zamandır iş güç sebebi ile uzak kaldığımız bu sayfadan selam göndereyim istedim.

Motosiklet Fuarına gelecek olan var mı ?

a.s. ben fuara gelmeyi düşünüyorum fakat bilet işi ne olcak bilmiyorum.:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

motor bir yazda dökülüyor diyene ithafen resimleri ekliyorum;
arkadaşlar ne yıkadım ne cila çektim...
garajdan çıkartıp fotoğrafladım sadece...
MaşaAllah demeyi unutmayınız:cat::cat:

20110216095827.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110216095845.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095901.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095923.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100001.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100022.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

maşallah motorun gerçekten çok temiz aynı sıfır gibi:cat::cat: bide appleri keşke vidalamadan yapıştırsaydın.:rendeer: banada ayarlasak şu plakalardan iyi olur geçenkiler çöp oldu:mrgreen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
motor bir yazda dökülüyor diyene ithafen resimleri ekliyorum;
arkadaşlar ne yıkadım ne cila çektim...
garajdan çıkartıp fotoğrafladım sadece...
MaşaAllah demeyi unutmayınız:cat::cat:

20110216095827.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110216095845.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095901.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095923.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100001.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100022.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

unnamed öle diyosun da aga lastiklerden buram buram arap sabunu kokusu alıyorum :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Alper hayatta sürmem sabunu...
ecelimemi susadım zaten lastikler jilet...
kullandığım malzeme lastik parlatıcı ki size yeminle söylüyorum yıkayıp çekmedim...
hava soğuk olduğundan donuyor malzeme ondan parlak duruyor öyle...
Emre yok yapıştırmata tövbeliyim..
vida olsun sağlam olsun:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Alper hayatta sürmem sabunu...
ecelimemi susadım zaten lastikler jilet...
kullandığım malzeme lastik parlatıcı ki size yeminle söylüyorum yıkayıp çekmedim...
hava soğuk olduğundan donuyor malzeme ondan parlak duruyor öyle...
Emre yok yapıştırmata tövbeliyim..
vida olsun sağlam olsun:)

kaç km oldu unnamed senin :D 1senede
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
bende yaza bi vitesli düşünüyorum bide vitesli denemek lazım :D bakalım

ben arabada düz viteste bıktım valla motorda çekemem alıştım rahata zaten şehir içi kullanıyorum genellikle scooter iş görür gibime geliyo aklımda yeni kasa sym gts 250i evo var görüntüsü çük güzel ama daha karar veremedim:silent:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben honda cbf 150 alıcam ama o bile beni baya zorluyor 4.500tl fiyatıyla senin dedigin motor 9bin tl küsür schooter ın rahatlığı bişeyde yok bence ama aldımıda gts 250i evo-nexus 500-burgman-honda silvir wing fialn lamak isterim esas schooter onlar uzun yolada geliyolar x9 uda unutmıyım:D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
ben honda cbf 150 alıcam ama o bile beni baya zorluyor 4.500tl fiyatıyla senin dedigin motor 9bin tl küsür schooter ın rahatlığı bişeyde yok bence ama aldımıda gts 250i evo-nexus 500-burgman-honda silvir wing fialn lamak isterim esas schooter onlar uzun yolada geliyolar x9 uda unutmıyım:D

evet sym hariç saydığın büyün motorlar 10bin tl üzeri ve parçaları çok pahalı symninkilerde pahalı fakat onlar kadar değil ayrıca en güzel görünen sym ve enjeksiyon sıvı soğutma olunca akıldaki soru işaretleri gidiyor bakalım kısmet olursa yaza kadar alıcam gibi görünüyor.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
sym de bide tek onda olan porselen pistonmu ne vardi ömür boyu garantili unutum vardı ole bişey ama :D kymco yada bakabilirsin yeni 2 schoter olucak fuarda bakarsın:D 300cc biri
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
sym de bide tek onda olan porselen pistonmu ne vardi ömür boyu garantili unutum vardı ole bişey ama :D kymco yada bakabilirsin yeni 2 schoter olucak fuarda bakarsın:D 300cc biri

evet sym ilk seramik pistonu kullananlar aşınma sıfıra yakın olduğu için ömür boyu garanti veriyorlar:cat: kymco hiç düşünmedim ama fuara girmek için biletim yokki:salut:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benimde şuan yok ama emin ol beleşe girersin kapıda fazla ibleti oaln varmı die bi soruyosun olan veriyor yerden bile buldugum oldu geçen gitigimde yere atilmiş bol bol var emin ol:D kymco http://vimeo.com/19881138 su sayfada altınelbiseli adam yenisini test ediyor çok süper bi alet bak istersen bi :D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
benimde şuan yok ama emin ol beleşe girersin kapıda fazla ibleti oaln varmı die bi soruyosun olan veriyor yerden bile buldugum oldu geçen gitigimde yere atilmiş bol bol var emin ol:D kymco http://vimeo.com/19881138 su sayfada altınelbiseli adam yenisini test ediyor çok süper bi alet bak istersen bi :D

evet görüntü olarak güzel fakat oturuş pozisyonu biraz sıkıntılı gibi geldi bide fiyatları ne kadar?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
SYM çok güzel fakat Kymco Xciting tavsiye ederim şahsen. Kullandımda Goldwing gibi gelmişti. Üstünden inmekte baya bi zorlanmıştım. 500cc, 12 bin küsür TL.
Seramik piston Kymco'da ve başka motorlarda yıllardır var sadece SYM'ye özgü birşey değil.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar bende x 8 200 var ve zc 150 den sonra aldım dehşet zevkli piaggionun x evo 250 olanları çok güzel sıfırı 5500 euro düşük km li ikinci elleri 9 10 000 arası değişiyor geçen gün eminönünde gördüm sym gts 250 i evoyu allah için güzel motor ama bana biraz dar gibi geldi piaggioda son hız 155 gören biri arkadaş vardı ikisini yanyana koyun farkı anlıyorsunuz tabi biraz pahalı ama güzel makinalar
bende 150 zc den sonra bir ara cbf 150 düşündüm ama scooterin rahatlığı ve x 8 200 ün devasa bagajı beni cezbetti top caseye gerek kalmıyor yakıt olarak 100 kmde ortalama 14 15 kuruş yakıyor son zamlarla hesapladım yolu boş bulunca arada basıyorum sakin kullanımda yakıt dahada düşer
motorunuz ne olursa olsun allah kaza bela vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst