Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bi kere senin amacın ne 150zc sahibide dielsin eskiden sahibiydin belki orasini bilemem ama suan dielsin gidin japon laın idyosun okdr zekisin ki biz bilemiyorduk yamaha xt125r ve 150zc nin fiyatını karsılastır sonra gel buraya japon daha ii de ztn biz herşeyin bilincinde aldık 2bin tl lik motordan çok bişey bekliyerek alaln varmıdır burda acaba
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
2.500tl 19binde öbür tarafta 1.850 0 km rede insanlar 0 almak ister senin benim artıklarımı neden kullansınlarki kardes ben burda bi fanatiklik yapmıyorum demeye çalıstığım ne kadar ekmek okdr köfte herkezin bütçesi 1 deil 30bin tl olsa giderim arkama bakmadan burgman alırım ama yok 2bin tl param vardı gıtım bunu aldım mutlumuyum mutluyum beni pek üzmedi deydimi 2bin tl ye deydi benim dicem budur
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
saçma...
japonla çini kim kıyaslıyor ki?
amacın nedir senin?
kalkıp geliyorsun çin almayın diyorsun...
şuna inanıyorum motor tecrübem senden kat kat yüksektir...
bu zamana kadar japonumda oldu çin motorumda..
baktıktan sonra motora hepsi on numara olur....
yarın öbür gün bak bu sayfaya 1 senelik motorun resimlerini ekleyeyim...
bakalım hakikaten dökülüyormuymuş görürsün...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
benim motorumda 2009 model ve 20binde emin ol dökülüyo inanmıosan bi önceki sayfadaki resimlere bak:queen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Bırakın ya adam kendı motorunu satıyor reklam yapıp satmak ıcın bızım foruma gırıp ortaya bı laf atım sonrasında ılan resmı verıyor
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
boşverin zırtı pırtı resim koyun :queen:
bende resim koyucamda önce bi yıkayıp cilalamak lazım :cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
ben sıramı saldım başkalarını bekliyorum ayrıca bugun motorumun önü yok :D sıcaklık göstergesi için fiberden bölüm yapılıyor bitince resimleri eklerim ayrıca haftaya pazarda jantlar boyanıyor :D kısaca yaza hazırlıklar tam gaz devam ediyor...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
birkaç gundur istanbulu dolasiyorum. Led isini hallettim. Mercek için sabah erkenden kadıkoye gececegim. Motor içinbaska ekipman arıyorum ama bulamıyorum. istanbulda koruma ve aksesuar alabileceğim yerleri nereden bulabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Merhaba motor dostları.

Uzun zamandır iş güç sebebi ile uzak kaldığımız bu sayfadan selam göndereyim istedim.

Motosiklet Fuarına gelecek olan var mı ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
motor bir yazda dökülüyor diyene ithafen resimleri ekliyorum;
arkadaşlar ne yıkadım ne cila çektim...
garajdan çıkartıp fotoğrafladım sadece...
MaşaAllah demeyi unutmayınız:cat::cat:

20110216095827.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110216095845.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095901.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216095923.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100001.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
20110216100022.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
Merhaba motor dostları.

Uzun zamandır iş güç sebebi ile uzak kaldığımız bu sayfadan selam göndereyim istedim.

Motosiklet Fuarına gelecek olan var mı ?

kardeş bende gitmek istiyorum ama şu bilet işi ne olacak nasıl olacak bilmiyorum bu ay motor on dergisi aldım bilet falan yok biletler için 25 30 falan deniyor başka formül yokmu acaba fuarda ekipman fiyatlarıda uygun oluyor gitmek gerek
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
@unnamed
Evin salonunda falan mı tutuyorsun sen bu motoru :)
Maşallah çok fazla temiz hep içide dışıda öyle kalır..

@kuturkutur
Abicim sen neredesn yahu :)Özlettin kendini bende öyle yapıcam bundan sonra :pp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst