emre...
ne iş![]()
Merhaba motor dostları.
Uzun zamandır iş güç sebebi ile uzak kaldığımız bu sayfadan selam göndereyim istedim.
Motosiklet Fuarına gelecek olan var mı ?
motor bir yazda dökülüyor diyene ithafen resimleri ekliyorum;
arkadaşlar ne yıkadım ne cila çektim...
garajdan çıkartıp fotoğrafladım sadece...
MaşaAllah demeyi unutmayınız:cat::cat:
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
motor bir yazda dökülüyor diyene ithafen resimleri ekliyorum;
arkadaşlar ne yıkadım ne cila çektim...
garajdan çıkartıp fotoğrafladım sadece...
MaşaAllah demeyi unutmayınız:cat::cat:
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]![]()
Alper hayatta sürmem sabunu...
ecelimemi susadım zaten lastikler jilet...
kullandığım malzeme lastik parlatıcı ki size yeminle söylüyorum yıkayıp çekmedim...
hava soğuk olduğundan donuyor malzeme ondan parlak duruyor öyle...
Emre yok yapıştırmata tövbeliyim..
vida olsun sağlam olsun![]()
4000 küsür....
bende yaza bi vitesli düşünüyorum bide vitesli denemek lazımbakalım
ben honda cbf 150 alıcam ama o bile beni baya zorluyor 4.500tl fiyatıyla senin dedigin motor 9bin tl küsür schooter ın rahatlığı bişeyde yok bence ama aldımıda gts 250i evo-nexus 500-burgman-honda silvir wing fialn lamak isterim esas schooter onlar uzun yolada geliyolar x9 uda unutmıyım![]()
sym de bide tek onda olan porselen pistonmu ne vardi ömür boyu garantili unutum vardı ole bişey amakymco yada bakabilirsin yeni 2 schoter olucak fuarda bakarsın
300cc biri
benimde şuan yok ama emin ol beleşe girersin kapıda fazla ibleti oaln varmı die bi soruyosun olan veriyor yerden bile buldugum oldu geçen gitigimde yere atilmiş bol bol var emin olkymco http://vimeo.com/19881138 su sayfada altınelbiseli adam yenisini test ediyor çok süper bi alet bak istersen bi
![]()
sym den pahalı oldugu kesin13 küsür heralde