- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
saygılar. öncelikle çin malı motor tabirinden uzaklaşarak birkaç şey yazmak istiyorum.
*sahibi oludğum ilk motosiklet 150 zc. sıfır aldım. 2100 tl vererek aldım. 2009 yılında aldım. bu aracın 2010 fiyatı 1680 tl. gel de küfür etme.
*aldığımın ilk haftasında ön fren merkezi yağ kaçırmaya başladı. servis çabası ile garantiden değiştiridli.
* egzos susturucu kısmından kırıldı. garantiye girdiğini bilmeden kaynak yaptırdık. bilsek ne olacak yeni egzos ta aynı dertten muzdarip olacağız. sonra gövdeye vida yerinden yırtıldı. bir daha kaynak.
* her 500 km de bir yağ değiştirdim. castrol 15/40.
* her 500 km de bir genel vida kontrolu.
* elim her değdiğinde görünür vida kontrolü.
falan filan.
gel gelelim fasulyanın faidesine.
* durduk yere 2 defa arka port bagaj kırıldı.
* arka kuyduk 3 defa
* bir defa çamurluk
* ön krenaj kafa tutan vidalar.
* ön far 8-9 kez patladı.
* ne olacak bu işin sonu derken 9800 km ye kadar geldim. motorumu satılık ilanına koydum. kaç kişi aradı. 1000 tl fiyat istedim. ehliyetsize satmadım. daha önce motosiklete binmemiş olana satmadım. 900 verene satmadım. arayanlara araştırdın mı diye sordum. bu motorun derdi emsallerine göre fazladır. bakınız emsallerine göre.
şimdi aynı mondialin 125 ukt diye bir modeli var. dertsiz motor. aynı milliyetten. alan memnun. ikinci eli az. satan yok kolay kolay. alan biniyor. neyse.
ben bu aracı sürerken de söylüyordum şimdi de söylüyorum. imkanı olan gitsin honda ps 150 daylan, beat, yamaha bws 100, suzuki an125 kymco aility 125 falan alsın. imkanı olmayan bu aracı alacaksa sorunlara hazır olsun. ne kadar iyi kullanırsan kullan başına gelecek standart arızalar var. bunun haricinde aracın çıkaracağı her sorun sizin etkinizle olmuştur.
* egzos kırılması
* krenaj vidaları gevşemesi
*fren merkez arızası
*kuyruk kırılması
*ön kafa krenaj vida tutucuları kırılması
*gösterge paneli içten buğulanması
bunlar standart arızaları. çok kullanıcı bunlarla karşılaşmıştır.
iyi tarafları güzel görünüşlü, kuvvetli , selesi konforlu bir scooter. yakıtta cimri değil. emsalleri kadar ykar. dip gaz gidip tek teker yapmaya kalmazsan 16 tl ye 140 km ye kadar gidersin.
*sahibi oludğum ilk motosiklet 150 zc. sıfır aldım. 2100 tl vererek aldım. 2009 yılında aldım. bu aracın 2010 fiyatı 1680 tl. gel de küfür etme.
*aldığımın ilk haftasında ön fren merkezi yağ kaçırmaya başladı. servis çabası ile garantiden değiştiridli.
* egzos susturucu kısmından kırıldı. garantiye girdiğini bilmeden kaynak yaptırdık. bilsek ne olacak yeni egzos ta aynı dertten muzdarip olacağız. sonra gövdeye vida yerinden yırtıldı. bir daha kaynak.
* her 500 km de bir yağ değiştirdim. castrol 15/40.
* her 500 km de bir genel vida kontrolu.
* elim her değdiğinde görünür vida kontrolü.
falan filan.
gel gelelim fasulyanın faidesine.
* durduk yere 2 defa arka port bagaj kırıldı.
* arka kuyduk 3 defa
* bir defa çamurluk
* ön krenaj kafa tutan vidalar.
* ön far 8-9 kez patladı.
* ne olacak bu işin sonu derken 9800 km ye kadar geldim. motorumu satılık ilanına koydum. kaç kişi aradı. 1000 tl fiyat istedim. ehliyetsize satmadım. daha önce motosiklete binmemiş olana satmadım. 900 verene satmadım. arayanlara araştırdın mı diye sordum. bu motorun derdi emsallerine göre fazladır. bakınız emsallerine göre.
şimdi aynı mondialin 125 ukt diye bir modeli var. dertsiz motor. aynı milliyetten. alan memnun. ikinci eli az. satan yok kolay kolay. alan biniyor. neyse.
ben bu aracı sürerken de söylüyordum şimdi de söylüyorum. imkanı olan gitsin honda ps 150 daylan, beat, yamaha bws 100, suzuki an125 kymco aility 125 falan alsın. imkanı olmayan bu aracı alacaksa sorunlara hazır olsun. ne kadar iyi kullanırsan kullan başına gelecek standart arızalar var. bunun haricinde aracın çıkaracağı her sorun sizin etkinizle olmuştur.
* egzos kırılması
* krenaj vidaları gevşemesi
*fren merkez arızası
*kuyruk kırılması
*ön kafa krenaj vida tutucuları kırılması
*gösterge paneli içten buğulanması
bunlar standart arızaları. çok kullanıcı bunlarla karşılaşmıştır.
iyi tarafları güzel görünüşlü, kuvvetli , selesi konforlu bir scooter. yakıtta cimri değil. emsalleri kadar ykar. dip gaz gidip tek teker yapmaya kalmazsan 16 tl ye 140 km ye kadar gidersin.