Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
efe laf koycana önce biraz bilgi sahibi ol ondan sonra gel laf yap burda boş boş laf yapıpta kimsenin canını sıkma.. birincisi zc aldığım motordan daha fazla yakıyordu bu motoru bağırtmadıktan sonra 110 130 kuruş arası yakıyor ayrıca vitesli olmayan motorlar ilk kalkışta zaten benzini içiyor ve sen yokuş aşağı giderken benzine para verirken ben motorda vitesi boşa alıp gidiyorum yani benzin yakmıyor ve sen motorla düz yolda giderken sürekli gaz vererek gidiyorsun ben ise hızımı aldıktan sonra motoru boşa aldığımda ben yakmadan gidiyorum yani anlıyacağın maksat hem model yükseltmek hem vitesliye geçmek hemde tasarruf etmek.. ister inan ister inanma sürekli kullandığım için her hafta 150 zc ile servise giderdim hep bi yerlerinden arıza yapardı bunda ise daha motorcu yüzü görmedim yarın gidip yağını değiştircem her halde motorcu beni tanımaz ANLADIN SEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ..

bu arada saol gurgurdagur allah sanada kazasız belasız sürüşler nasip etsin hatta cümlemize nasip etsin.. dediğim gibi 150 zc güzel motor şekil motor yalnız çok arıza çıkartıyor ben hergün işe gidip geliyordum hatta o motorla çalıştım bile güzel motor ama arızası çok oluyor hor kullanmasan dahi bi yerden bişiler çıkartıyor.. he sürekli kullanmayanlara göre 150 zc sağlam motor masrafsız motor ama bunu en iyi sürekli binen kişi bilir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

Motoru alalı 3 hafta oldu 1 hafta önce istanbulda felaket yağmur yağdı istanbullular bilir nasıl yağdığını neyse sabah işten çıktık arkadaşla ikimizde özel güvenliğiz onu evinin yakınına bırakıp ordan eve gidiyorum neyse 80 km hızla giderken önümde bi baktım kırmızı ışık yanmış yerlerde ıslak fren'e azdan biraz fazla bastım desem yeridir, ıslak olduğu için arka teker bi sağa bi sola bi kaydı anladım düşeceğimizi arkadaşa dedim motoru atıyorum yolun ortasına motoru sabitledikten sonra düştük en az 20 metre sürüklendik kendimizde ufak tefek çiziklerle kurtardık paçayı sonra gittik motoru kaldırmaya motor bizden daha ileri sürüklendi biz 20 metre isek o 30 metre sürüklendi sonra kaldırdık bindik devam ettik motorda gir parça kırık olmasını bitarafa sadece egzosun orda resimde gördüğünüz hafif ezikten başka çizik bile yok.. iyiki almışım sağlam motormuş..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------

erkin racer i almışsın hayırlı olsun ama o aracın krenaj grubunun da 150 zc den çok farkı yok. dikkatli kullan. hayırlı olsun.

bende öğleden sonra aracı satıyorum notereden işlemlerini yapacağız. 125 ukt almayı düşünüyorum.

çok farkı yok doğru ama azda olsa 150 zc den daha sağlam inanmassın belki yağmurdan dolayı 80 km hızla giderken kayıp düştüm motorda bi parça çatlak yok grenajı bence sağlam gibi.. ayrıca tşk ederim sen ne aracı satıyon bakim ?
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
evet artık ben de motorsuzum. 150 zc me 15:00 da veda ettim. satın alan arkadaşa hayırlı olacak inşaallah.
kappa canta: 110
kilit: 45
alarm: 75
alarmlı kilit: 45 dahil 800 liraya verdim gitti. pazarlık yapmadım. 1000 tl den satışa koymuştum. arkadaş zor durumdaydı ancak bu kadar var dedi al hayrını gör dedim gitti araç. 9200 km de.
şimdi eğer olursa cuma günü cbf 150 alacağım.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Valla bnm motor bir depoyla 150km den fazla yol gidiyor.150km yol yaptım ibre artık e deydi güvenemedim gittim aldım.Bir depo kitapçıkta 5,8 lt yazıyor ama doğrusu 5 lt arkadaşlar.Bunu kendim bizzat ölçtüm.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
evet artık ben de motorsuzum. 150 zc me 15:00 da veda ettim. satın alan arkadaşa hayırlı olacak inşaallah.
kappa canta: 110
kilit: 45
alarm: 75
alarmlı kilit: 45 dahil 800 liraya verdim gitti. pazarlık yapmadım. 1000 tl den satışa koymuştum. arkadaş zor durumdaydı ancak bu kadar var dedi al hayrını gör dedim gitti araç. 9200 km de.
şimdi eğer olursa cuma günü cbf 150 alacağım.

Ucuza vermişsin ben 1200 e sattım gerçi benim motorda bayağı temizdi artı modifiyeliydi neyse hayırlı olsun ortadoğulu cbf 150 güzel motor bilmeyen yoktur hadi hayırlısı..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
Valla bnm motor bir depoyla 150km den fazla yol gidiyor.150km yol yaptım ibre artık e deydi güvenemedim gittim aldım.Bir depo kitapçıkta 5,8 lt yazıyor ama doğrusu 5 lt arkadaşlar.Bunu kendim bizzat ölçtüm.

maşallah senin motor çok iyi yakıyomuş ozaman
benzin itasyonlarına güwenmicen zaten nasıl bu adamların içi rahat ediyo onlarda bu paranın nasıl kazanıldığını biliyolar allah ıslah etsin nediyelim :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------

efe laf koycana önce biraz bilgi sahibi ol ondan sonra gel laf yap burda boş boş laf yapıpta kimsenin canını sıkma.. birincisi zc aldığım motordan daha fazla yakıyordu bu motoru bağırtmadıktan sonra 110 130 kuruş arası yakıyor ayrıca vitesli olmayan motorlar ilk kalkışta zaten benzini içiyor ve sen yokuş aşağı giderken benzine para verirken ben motorda vitesi boşa alıp gidiyorum yani benzin yakmıyor ve sen motorla düz yolda giderken sürekli gaz vererek gidiyorsun ben ise hızımı aldıktan sonra motoru boşa aldığımda ben yakmadan gidiyorum yani anlıyacağın maksat hem model yükseltmek hem vitesliye geçmek hemde tasarruf etmek.. ister inan ister inanma sürekli kullandığım için her hafta 150 zc ile servise giderdim hep bi yerlerinden arıza yapardı bunda ise daha motorcu yüzü görmedim yarın gidip yağını değiştircem her halde motorcu beni tanımaz ANLADIN SEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ..

bu arada saol gurgurdagur allah sanada kazasız belasız sürüşler nasip etsin hatta cümlemize nasip etsin.. dediğim gibi 150 zc güzel motor şekil motor yalnız çok arıza çıkartıyor ben hergün işe gidip geliyordum hatta o motorla çalıştım bile güzel motor ama arızası çok oluyor hor kullanmasan dahi bi yerden bişiler çıkartıyor.. he sürekli kullanmayanlara göre 150 zc sağlam motor masrafsız motor ama bunu en iyi sürekli binen kişi bilir..

henüz tam bikara wermiş deyilim hala araştırıyorum bu formu okuyorum bilği sayibi olabilmek için bakalım ne göstercek zaman tanıdıklarımın çoğuda 100 lük aldiyolar ne yapçan 150 likle ama yüzlüklerlede iki kişi rahat olurmu olmazmı bana pek çekmez gibi geliyo bi yokuştan çıkarkene yarısında takıldıktan sonra hiçbi kıymeti olmaz diye düşünüyom arkamdakine nedeyin insen yürüyerekmi çıkdiyeyi:mrgreen: benseni yokuş başında alırım nasıl:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
maşallah senin motor çok iyi yakıyomuş ozaman
benzin itasyonlarına güwenmicen zaten nasıl bu adamların içi rahat ediyo onlarda bu paranın nasıl kazanıldığını biliyolar allah ıslah etsin nediyelim :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------

efe laf koycana önce biraz bilgi sahibi ol ondan sonra gel laf yap burda boş boş laf yapıpta kimsenin canını sıkma.. birincisi zc aldığım motordan daha fazla yakıyordu bu motoru bağırtmadıktan sonra 110 130 kuruş arası yakıyor ayrıca vitesli olmayan motorlar ilk kalkışta zaten benzini içiyor ve sen yokuş aşağı giderken benzine para verirken ben motorda vitesi boşa alıp gidiyorum yani benzin yakmıyor ve sen motorla düz yolda giderken sürekli gaz vererek gidiyorsun ben ise hızımı aldıktan sonra motoru boşa aldığımda ben yakmadan gidiyorum yani anlıyacağın maksat hem model yükseltmek hem vitesliye geçmek hemde tasarruf etmek.. ister inan ister inanma sürekli kullandığım için her hafta 150 zc ile servise giderdim hep bi yerlerinden arıza yapardı bunda ise daha motorcu yüzü görmedim yarın gidip yağını değiştircem her halde motorcu beni tanımaz ANLADIN SEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ..

bu arada saol gurgurdagur allah sanada kazasız belasız sürüşler nasip etsin hatta cümlemize nasip etsin.. dediğim gibi 150 zc güzel motor şekil motor yalnız çok arıza çıkartıyor ben hergün işe gidip geliyordum hatta o motorla çalıştım bile güzel motor ama arızası çok oluyor hor kullanmasan dahi bi yerden bişiler çıkartıyor.. he sürekli kullanmayanlara göre 150 zc sağlam motor masrafsız motor ama bunu en iyi sürekli binen kişi bilir..

henüz tam bikara wermiş deyilim hala araştırıyorum bu formu okuyorum bilği sayibi olabilmek için bakalım ne göstercek zaman tanıdıklarımın çoğuda 100 lük aldiyolar ne yapçan 150 likle ama yüzlüklerlede iki kişi rahat olurmu olmazmı bana pek çekmez gibi geliyo bi yokuştan çıkarkene yarısında takıldıktan sonra hiçbi kıymeti olmaz diye düşünüyom arkamdakine nedeyin insen yürüyerekmi çıkdiyeyi:mrgreen: benseni yokuş başında alırım nasıl:queen:


benim 50 cc'lik kastino marka schooter'ım vardı aynı o dediğini yapıyorduk çok az bi yokuşu bile çok zor çekiyordu sonra kalıyodu arkadaşa diyodum az it yukarda binersin :queen::queen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87




ARKADAŞLAR YENİ MOTORUM BU KANUNİ RACER 200 150 ZC Mİ 1200 E SATTIM..

kanuni racer 200 almıssın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız surmek nasıp olsun aklıma bıse takıldı o motora bıraz fazla geldı bana fiyat olark hakedıyomu sağlamlık ıyı anladığım kadarıyla ama dığer kalşanlar motor v.s :) bıras karısık oldu ama anlarsın heralde :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar benim motor son bir hafta içinde yolda 6000-7000 devir arasında giderken sanki motor gaz kesiyormuş gibi bişey oluyor ama milisaniyelik bir olay.Acaba bunu neden yapar?

Birde bu zclerin üst eksozunun yaylarını yerinden çıkarsak ve o üst eksozu yerinden çıkarsak motorun gidişinde ve yakıtında bir farklılık meydana gelir mi çünkü artık o eksozun sesinden illahlah dedim de.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
maşallah senin motor çok iyi yakıyomuş ozaman
benzin itasyonlarına güwenmicen zaten nasıl bu adamların içi rahat ediyo onlarda bu paranın nasıl kazanıldığını biliyolar allah ıslah etsin nediyelim :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------



benim 50 cc'lik kastino marka schooter'ım vardı aynı o dediğini yapıyorduk çok az bi yokuşu bile çok zor çekiyordu sonra kalıyodu arkadaşa diyodum az it yukarda binersin :queen::queen::mrgreen::mrgreen:

erkin bende bundan korkuyom kız arkanda oturuyo motor tıkanıyo uçurtma kopuk bütün herşey yerlerde :queen::queen::farao: onun için biraz kuwetli almak lazım rezil olmaktansa:pale:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaslar Motorun Aküsü Degiştikten Sonra 5 10 km Yol Yapsam Motorun Bagaj Kısmından At Pisligi Gibi Bi koku Geliyodu Bende Önemsemiyodum. Dün Gene Aynı Koku Geldi Yol Yaptıktan Sonra Arkadasla Motor Kısmını Bidee Akü KIsmını Actık Görmeniz Lazım Akü Balon GiBi Olmustu Öle İgrenç Bi Koku Geliyoki Tüm Sitede ki Kullanıcılar Osursa Böle bi Koku Gelemez:mrgreen: Cıkarttım Sonra Aküyü sanayiye Gittim Servisimi Degiştirdim Öncekiler Hiç İlgilenmiyor Yeni Gittigimde Bos bi Zamanında Getir Bir Gün Bende Kalcak Dedi Yarın Götürcem Kısmetse İnşallah Şu Sorunlarım Biterde Mutlu Mesut Bi Şekilde Binerim Su Motora:salut:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
erkin bende bundan korkuyom kız arkanda oturuyo motor tıkanıyo uçurtma kopuk bütün herşey yerlerde :queen::queen::farao: onun için biraz kuwetli almak lazım rezil olmaktansa:pale:

gurgurdagur 150 zc alırsan o surunu en son yaşayacağın schooterlardan biri bak buna % 100 inan yokuşlarda keçi gibi çekiyor yüksekliğide güzel güven veriyor insana , yani demek istediğim motoru hor kullanmadıktan sonra yakışıklı motor :):rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

HAYABUSA_35 racer'ın sıfırı 3700 anahtar teslim 4000 küsüre geliyor ben 10.000 km de temiz bir motor aldım ilk kullanan polis adam az gezmiş koymuş garaja az gezmiş koymuş garaja motor resimdede görüldüğü gibi temiz güzel motor ve bana herşey dahil anahtar teslim 2000 e geldi bence iyi fiyata aldım..:wiinkk:
bu arada saol allah cümlemizi kazadan beladan korusun..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
100 km de ne kadar yakıyo bende almayı dusundum sımdı o motoru gordum bugun. fotoda ınce gozukuyo balkondan bakarken gordum iri bı motor gorduğum kadarıyla cbf kadar ınce değil grenajları felan guzel :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 ----------

[/COLOR]HAYABUSA_35 racer'ın sıfırı 3700 anahtar teslim 4000 küsüre geliyor ben 10.000 km de temiz bir motor aldım ilk kullanan polis adam az gezmiş koymuş garaja az gezmiş koymuş garaja motor resimdede görüldüğü gibi temiz güzel motor ve bana herşey dahil anahtar teslim 2000 e geldi bence iyi fiyata aldım..:wiinkk:
bu arada saol allah cümlemizi kazadan beladan korusun..[/QUOTE]

100 km de ne kadar yakıyo bende almayı dusundum sımdı o motoru gordum bugun. fotoda ınce gozukuyo balkondan bakarken gordum iri bı motor gorduğum kadarıyla cbf kadar ınce değil grenajları felan guzel :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
racer 200 cbf den daha kalın duruyor. para durumun müsaitse cbf i de bir dene derim. müsait değilse deneme alışkanlık yapar :)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
racer 200 cbf den daha kalın duruyor. para durumun müsaitse cbf i de bir dene derim. müsait değilse deneme alışkanlık yapar :)

yok cbf laf atmadım honda dıyınce akan sular durur benm ıcın ben sadıce cbf daha kıbar duruslu racer 200 daha buyuk duruyo acısından sey ettım ,)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 ----------

HeR KeziN MiraÇ KandiLi MubareK Olsun... ;)
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
HAYABUSA_35 motorun yakından görünüşüyle resimden görünüşü arasında bi fark yok motor cüsseli bi motor herkez önceki far'a film çek yada şerit yapışkanlar varya ondan çek keskin bakış olsun diyorlar yani kedi bakış galiba, öyle yap aynı racing tarzı motor hemde ince bi motor değil şekil motor ben cbf alacaktım bu moyoru bi aldım mahalledeki herkez soruyor kaça aldın la bunu falan sanıyolarki 8 - 10 bin tl'lik bi motor sonra 200 ü görünce he 200 lükmüş fiyatı o kadar değildir diyolar yakında o 200 yazan yazılarıda çıkarcam =) her neyse daha öncede söylediğim gibi 110 - 130 kuruş arası yakıyor , bi motoru ne kadar bağırtırsan o kadar çok yakar kullanıcısına bağlı internette araştır bi bak istersen almayı düşünüyorsan temizini buldunmu kaçırma derim grenajları sağlam , yedek benzin deposu var , fazla yakmıyor , görünüşü şekli güzel , 160 kadran var 125 i gördüm zamanla dahada açılırsa dahada fazla hız yapar gibime geliyor vs vs..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

bu arada burdaki arkadaşlara saygısızlık olmasın burası 150 zc forumu o yüzden hayabusa_35 daha geniş bilgi ve ayrıntıyı bu linkte bulabilirsin buda kanuni racer 200 forumu..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/9698-kanuni-racer-kullanicilari-260.html
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dsc00294d.jpg

By kaptanh at 2010-07-08
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
16
Oncelikle hepinize merhaba aradaslar, araniza yeni katildim. Kismetse bugun Gri renkli Zc'me kavusuyorum, sali'dan beri ruhsat ve plaka icin bekledim :) Yaklasik 1 haftadir forumunuzu okuyorum 150Zc'de karar kilmamada en buyuk etken bi topictir. Yazilanlardan baya bi feyz aldim. Bu benim ilk motorum bakalim hayirli olur isallah :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
fiyatına göre iyi bir motor bir iki kronik sıkıntısı var ama aşılamıyacak işler değiller.
136 km de benim ki daha ön amortisörleri tam esnemiyor ilk bakımında ön takımı biraz sıktırmak lazım. çift disk fren olayı çok iyi.
lastikler sağa sola dönüşlerde ötsede suyu gördüğünde dağılır. çok dikkat edin . üzerinde duro marka lastik vardır. honda da cbf de duro kullanır. naylonu yüksektir erimez pek. ama sert hamurludur suyu hiççç sevmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst