- Katılım
- 11 Eki 2009
- Mesajlar
- 123
efe laf koycana önce biraz bilgi sahibi ol ondan sonra gel laf yap burda boş boş laf yapıpta kimsenin canını sıkma.. birincisi zc aldığım motordan daha fazla yakıyordu bu motoru bağırtmadıktan sonra 110 130 kuruş arası yakıyor ayrıca vitesli olmayan motorlar ilk kalkışta zaten benzini içiyor ve sen yokuş aşağı giderken benzine para verirken ben motorda vitesi boşa alıp gidiyorum yani benzin yakmıyor ve sen motorla düz yolda giderken sürekli gaz vererek gidiyorsun ben ise hızımı aldıktan sonra motoru boşa aldığımda ben yakmadan gidiyorum yani anlıyacağın maksat hem model yükseltmek hem vitesliye geçmek hemde tasarruf etmek.. ister inan ister inanma sürekli kullandığım için her hafta 150 zc ile servise giderdim hep bi yerlerinden arıza yapardı bunda ise daha motorcu yüzü görmedim yarın gidip yağını değiştircem her halde motorcu beni tanımaz ANLADIN SEN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ..
bu arada saol gurgurdagur allah sanada kazasız belasız sürüşler nasip etsin hatta cümlemize nasip etsin.. dediğim gibi 150 zc güzel motor şekil motor yalnız çok arıza çıkartıyor ben hergün işe gidip geliyordum hatta o motorla çalıştım bile güzel motor ama arızası çok oluyor hor kullanmasan dahi bi yerden bişiler çıkartıyor.. he sürekli kullanmayanlara göre 150 zc sağlam motor masrafsız motor ama bunu en iyi sürekli binen kişi bilir..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------
Motoru alalı 3 hafta oldu 1 hafta önce istanbulda felaket yağmur yağdı istanbullular bilir nasıl yağdığını neyse sabah işten çıktık arkadaşla ikimizde özel güvenliğiz onu evinin yakınına bırakıp ordan eve gidiyorum neyse 80 km hızla giderken önümde bi baktım kırmızı ışık yanmış yerlerde ıslak fren'e azdan biraz fazla bastım desem yeridir, ıslak olduğu için arka teker bi sağa bi sola bi kaydı anladım düşeceğimizi arkadaşa dedim motoru atıyorum yolun ortasına motoru sabitledikten sonra düştük en az 20 metre sürüklendik kendimizde ufak tefek çiziklerle kurtardık paçayı sonra gittik motoru kaldırmaya motor bizden daha ileri sürüklendi biz 20 metre isek o 30 metre sürüklendi sonra kaldırdık bindik devam ettik motorda gir parça kırık olmasını bitarafa sadece egzosun orda resimde gördüğünüz hafif ezikten başka çizik bile yok.. iyiki almışım sağlam motormuş..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------
çok farkı yok doğru ama azda olsa 150 zc den daha sağlam inanmassın belki yağmurdan dolayı 80 km hızla giderken kayıp düştüm motorda bi parça çatlak yok grenajı bence sağlam gibi.. ayrıca tşk ederim sen ne aracı satıyon bakim ?
bu arada saol gurgurdagur allah sanada kazasız belasız sürüşler nasip etsin hatta cümlemize nasip etsin.. dediğim gibi 150 zc güzel motor şekil motor yalnız çok arıza çıkartıyor ben hergün işe gidip geliyordum hatta o motorla çalıştım bile güzel motor ama arızası çok oluyor hor kullanmasan dahi bi yerden bişiler çıkartıyor.. he sürekli kullanmayanlara göre 150 zc sağlam motor masrafsız motor ama bunu en iyi sürekli binen kişi bilir..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------
Motoru alalı 3 hafta oldu 1 hafta önce istanbulda felaket yağmur yağdı istanbullular bilir nasıl yağdığını neyse sabah işten çıktık arkadaşla ikimizde özel güvenliğiz onu evinin yakınına bırakıp ordan eve gidiyorum neyse 80 km hızla giderken önümde bi baktım kırmızı ışık yanmış yerlerde ıslak fren'e azdan biraz fazla bastım desem yeridir, ıslak olduğu için arka teker bi sağa bi sola bi kaydı anladım düşeceğimizi arkadaşa dedim motoru atıyorum yolun ortasına motoru sabitledikten sonra düştük en az 20 metre sürüklendik kendimizde ufak tefek çiziklerle kurtardık paçayı sonra gittik motoru kaldırmaya motor bizden daha ileri sürüklendi biz 20 metre isek o 30 metre sürüklendi sonra kaldırdık bindik devam ettik motorda gir parça kırık olmasını bitarafa sadece egzosun orda resimde gördüğünüz hafif ezikten başka çizik bile yok.. iyiki almışım sağlam motormuş..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------
erkin racer i almışsın hayırlı olsun ama o aracın krenaj grubunun da 150 zc den çok farkı yok. dikkatli kullan. hayırlı olsun.
bende öğleden sonra aracı satıyorum notereden işlemlerini yapacağız. 125 ukt almayı düşünüyorum.
çok farkı yok doğru ama azda olsa 150 zc den daha sağlam inanmassın belki yağmurdan dolayı 80 km hızla giderken kayıp düştüm motorda bi parça çatlak yok grenajı bence sağlam gibi.. ayrıca tşk ederim sen ne aracı satıyon bakim ?

