- Katılım
- 4 Tem 2010
- Mesajlar
- 4
motor takur tukur gidiyo heryeri dökülüyo nerdeyse . amonsörler çok sert taş gibi . biraz bozuk yolda tak tuk gidiyo motor . kullanımı hiç iyi değil...
ama lütfen aşağıdakine cevap verin bi ..
Daha motoru alalı 3 gün olmadı . Hakkımı nasıl aramalıyım . Değiştirmek istiyorum motoru , işlemleri yaptık dediler ama faturalar ve vergi ödemesi iptal ediliyomuş(vergi parası yansada olur yine veriririm ) duyduğuma göre . kesin ve net bilgisi olan var mı bu konuda
ama lütfen aşağıdakine cevap verin bi ..
Daha motoru alalı 3 gün olmadı . Hakkımı nasıl aramalıyım . Değiştirmek istiyorum motoru , işlemleri yaptık dediler ama faturalar ve vergi ödemesi iptal ediliyomuş(vergi parası yansada olur yine veriririm ) duyduğuma göre . kesin ve net bilgisi olan var mı bu konuda

