Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
4
motor takur tukur gidiyo heryeri dökülüyo nerdeyse . amonsörler çok sert taş gibi . biraz bozuk yolda tak tuk gidiyo motor . kullanımı hiç iyi değil...

ama lütfen aşağıdakine cevap verin bi ..


Daha motoru alalı 3 gün olmadı . Hakkımı nasıl aramalıyım . Değiştirmek istiyorum motoru , işlemleri yaptık dediler ama faturalar ve vergi ödemesi iptal ediliyomuş(vergi parası yansada olur yine veriririm ) duyduğuma göre . kesin ve net bilgisi olan var mı bu konuda
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
motor takur tukur gidiyo heryeri dökülüyo nerdeyse . amonsörler çok sert taş gibi . biraz bozuk yolda tak tuk gidiyo motor . kullanımı hiç iyi değil...

ama lütfen aşağıdakine cevap verin bi ..


Daha motoru alalı 3 gün olmadı . Hakkımı nasıl aramalıyım . Değiştirmek istiyorum motoru , işlemleri yaptık dediler ama faturalar ve vergi ödemesi iptal ediliyomuş(vergi parası yansada olur yine veriririm ) duyduğuma göre . kesin ve net bilgisi olan var mı bu konuda


Arkadaşım sen kafayımı yedin.Motor gayet iyi biraz bekle amortisörlerin yumuşayacak daha rodajdasın,ayrıca ilk aldığımda bana lastik hava basınçlarını fazla vurmuşlar ben basınçları biraz indirdim daha rahat oldu.60 ı geçmemeye bak,rodajda sakin kullan inan ilerde memnun kalacaksın.Hem ilk defa senden duyuyorum bu motoru geri verme olayını,öyle saçma şeymi olur sen motoru almışsın ve km yapmışsın kimse motoru geri almaz ve değiştirmez.Sen bu motoru satın alırken bu motordan beklentin neydide satın aldın.Daha ne alacağınızı bilmeden,araştırmadan,motordan ne beklentiniz var onu saptamadan gidiyorsunuz motor alıyorsunuz.Kusura bakma seni anlayabilmiş değilim.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
motor takur tukur gidiyo heryeri dökülüyo nerdeyse . amonsörler çok sert taş gibi . biraz bozuk yolda tak tuk gidiyo motor . kullanımı hiç iyi değil...

ama lütfen aşağıdakine cevap verin bi ..


Daha motoru alalı 3 gün olmadı . Hakkımı nasıl aramalıyım . Değiştirmek istiyorum motoru , işlemleri yaptık dediler ama faturalar ve vergi ödemesi iptal ediliyomuş(vergi parası yansada olur yine veriririm ) duyduğuma göre . kesin ve net bilgisi olan var mı bu konuda

en fazla kaça çıktın motorla
ve bu yamaha fln diğil fazla beklentin olmasın
başka motorlar daha berbat emin ol
ve motoru geri almazlar
bikere kullanıldı 2.el artık o
 
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
4
ibre mi çalışıyo bilcem kaça çıktığımı . ibre çalışmıyodu aldığımda , km saatide çalışmıyodu. gittim sormaya kapatmışlardı . ertesi günde işte oldugum için gidemedim öyle kaldı . şimdi değiştirmiyoruz diyolar . sorun değil değiştirmesinler faturaları iptal edip ben paramı geri almak istiyorum..

elden taksit ile aldım 350 lira peşinat yatırdım . içime sinmeyen bi motor için o kadar taksit yatırmak istemiyorum .. salı günü tüketici haklarına başvurcam . faturaların iptali için herşeyi yapıcam
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım nasipse bende bir tane 150zc almak istiyorum yanlız ben yolda bugun kullana bir kaç kişiye rasladım yakıtını sordum kullananlara bana biraz çok yakıyo dediler bana yakıtı hakında biraz bilği werirmisiniz birde bu küçük tekerlekli motorların çok kayıyo diyolar doğrumudur acaba biraz bana tecrübelerinizi aktarırmısınız şimdiden teşekkkürler
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ibre mi çalışıyo bilcem kaça çıktığımı . ibre çalışmıyodu aldığımda , km saatide çalışmıyodu. gittim sormaya kapatmışlardı . ertesi günde işte oldugum için gidemedim öyle kaldı . şimdi değiştirmiyoruz diyolar . sorun değil değiştirmesinler faturaları iptal edip ben paramı geri almak istiyorum..

elden taksit ile aldım 350 lira peşinat yatırdım . içime sinmeyen bi motor için o kadar taksit yatırmak istemiyorum .. salı günü tüketici haklarına başvurcam . faturaların iptali için herşeyi yapıcam

üstad ben cevap vereyim yeterli hukuki bilgim yok ama şu yolu izliyeceksin;

şimdi adamlar seni sallar ve oyalamaya çalışır çünkü yasal olarak 15 günlük süre vardır iade etmen için. o 15 gün içerisinde yani satışın yapıldığı faturanın kesildiği 15 günlük süre içerisinde hemen bir notere gidip malı iade için protesto(isim yanlış olabilir) çekiyorsun iade etmek istediğin mala ait aldığın firmaya. adamlar yine zorladılar seni ve almak istemediler o zaman en yakın tüketici derneğine oradanda tüketici mahkemesine. eninde sonunda alacaklar kaçarı yok.

meşakatli ve sıkıntılı bir süreç olacak senin için ama 15 günü sakın geçirme ve kalan parayıda sakın verme.

kolay gelsin.
 
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
4
@ertanos
çok teşekkür ederim bilgi için elimden geleni yapıcam inşallah olur

@gurgurdaguri
sen benim yazdıklarımı okumuyosun galiba hala 150 zc alcam diyosun arkadaşım çok büyük bi yanlış yaparsın ben yaptım bari siz yapmayın almayın 150 ZC SAKIN ALMAYIN
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
ibre mi çalışıyo bilcem kaça çıktığımı . ibre çalışmıyodu aldığımda , km saatide çalışmıyodu. gittim sormaya kapatmışlardı . ertesi günde işte oldugum için gidemedim öyle kaldı . şimdi değiştirmiyoruz diyolar . sorun değil değiştirmesinler faturaları iptal edip ben paramı geri almak istiyorum..

elden taksit ile aldım 350 lira peşinat yatırdım . içime sinmeyen bi motor için o kadar taksit yatırmak istemiyorum .. salı günü tüketici haklarına başvurcam . faturaların iptali için herşeyi yapıcam

yazdıklarına bakıldığında bu zc ler hiç satmasın diye çabalayan bir hondacı gibi duruyorsun. maksat ortaya karışık bir şenlik olsun gibi. sen bu sorunu burada değil mondialin merkezine söylemiş olsaydın onbeş dakikada çözerlerdi. birkaç sayfa geride benzer bir olay var. şikayette bulunan kişinin sornu halledilmiş. kaldı ki bir sene önce ben de zeytinburnundaki bir bayi hakkında şikayette bulunmuş ve karşılığını ertesi gün almıştım.

şimdi motor hakkında görüşlerine katılmadığımı söylememin sebebi şu. sen bu aracı hiç denemeden almış olamazsın. en azıdna bir tavsiye bile mi almadın.
kullanıcı adın direkt olarak firmaya hakaret içeriyor ve kullanıcı adına nasıl izin vermişler onu da anlamış değilim.

şikayetini direkt mondial merkeze yap. sonucunu göreceksin.:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
@gurgurdaguri
sen benim yazdıklarımı okumuyosun galiba hala 150 zc alcam diyosun arkadaşım çok büyük bi yanlış yaparsın ben yaptım bari siz yapmayın almayın 150 ZC SAKIN ALMAYIN[/QUOTE]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------

ya bende şaşırdım bu 150zc sayfasını yaklaşık olarak bir haftadır okuyorum ve çoğu kişi memnun motorlarından sen içine sine sine almadınmı acaba inşallah istediğin olur sen soğumuşun çünkü motordan artık kolay gelsin sana
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Ya arkadaşın bildiğim kadarıyla büyük bir sorunu yok,sadece olayı çok büyütmüş.Ya km saatin çalışmıyorsa aldığın yere gidersin ya bunun km saati çalışmıyor arkadaş garantiden değiştirmek istiyorum dersin garanti kitapçığınla beraber bir hafta içinde değiştiriyorlar aynısı benim başımada geldi benzin göstergem arızalıydı hemen değiştirdiler,motor takur tukur olayına gelince ya bilader motorun daha amortisörleri yeni onlar alışacak bendede öyleydi ve alıştı şimdi gayet rahat,sen neyin peşinde koşuyorsun bu kadar,motoru zaten kaç paraya aldın bu kadar zahmete git gele değermi ki motorun daha rodajını bitirmemişsin,başka çin malı motor alsan aynılarını yaşamayacağın ne malum.Ben en mantıklısı git garantiden km saatini değiştir,rodajdan çık ve tepe tepe kullan.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar bugün garantiden yırtılan karbüratör maniflodumuda değiştirdim.Teşekkürler Mondial.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
17
arkadaşlar bnn zc mi henüz teslim almadm merak ettiğim bişe arkadaşın yazdığına göre 2007 model falan diyorlar benim ruhsatımda da motor 2007 mi yazacak baktım motorun üretimi devam etmekte 2007 yazması saçmalık....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
2007 veya 2006 olacak önemli olan trafiğe cıkış tarihi bu arada hayırlı olsun inşallah kırmızıyı seçmişsindir
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
akadaşlar dün yazdım ama sağolun hiçbiriniz bi kelime bile yazmamışınız bu alaet nekadar yakar lütfen bana bi yardımcı olurmusunuz:silent:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşım bu motor köpek gibi benz,n yakıyo sıfır alıyosan 40 50 km hızı gecmemek kaydıyla km de 120 130 krs yakıyo diger arkadslarada sorabilirsin benm motor böle yakıyo nerdeyse arabayla aynı yakıyo :S bizim yan komşuda renault manager var 94 model dio tüpde 90 ı geçmiyim km de 180 190 yakıyo dio artık kıyaslamayı sen yap yakıt için alcaksan alma benide baya bir etkiledi yakıt cünkü 4 güne bir depoyu fulluyom:pr:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Evet benzini çok yakıyor hatta satmamdaki en büyük sebeplerden biride buydu..

motorcuya gittim allahın aşkına şuna bi bak dünya benzin yiyor dedim bi bujisini hava filtresini karbüratörünü egzosunu bi kontrol et bi terslikmi var bu işte niye bu kadar yakıyo dedim adam kontrol etti hiç bişey yok, zaten ben düzenli olarak bakımını yaptırıyordum dedim abi bu motoru çekemem satıcam dedi ben zengin çocuğu değilim buna benzin yetiştiriyim dedim zaten zengin çocuğu olsam bu motora binmem dedim.. ve sattım.

he sadece benzini soruyorsan evet çok yakıyor.. ama konforluk şekil olarak scooterlar içinde bence bir numara çünkü dış aksamı hafif yokuşlarda keçi gibi çekiyor düz yoldaki gidişide gayet güzel rodajını iyi yaptınmıda çok iyi olur ben 135 vurmuştum he o orjinal vuruşu olabilir ama bi taksi ile yan yana git sor adama kadran kaçı gösteriyor diye adam 110 dayanıyor diyor ben denedim.. çünkü arada teker farkı var eğerki otomobil ile tekerleri aynı olsa eminim 135 i vurur.. teker farkı olduğu için seninki 135 i gösterse bile en fazla 110 dur.. ayrıca yüksekliği güzel kendini daha güvende hissediyorsun. tek kötü yanı fazla yakması ve hor kullanıldığında fazla arıza çıkarması..:cyclopsan:pale:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
erkin racer i almışsın hayırlı olsun ama o aracın krenaj grubunun da 150 zc den çok farkı yok. dikkatli kullan. hayırlı olsun.

bende öğleden sonra aracı satıyorum notereden işlemlerini yapacağız. 125 ukt almayı düşünüyorum.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
erkin zc ye cok yakıyo demişsinde yeni aldığın motor zc den 2 kat fazla yakacak
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
11
cekokk@
sağolun werdiğiniz bilğiler için anladıgım kadarıyla bu motor fiyatıyla çok iyi ama yakıtıyla bizi sarsçak gibi
ERKİN@
sanada teşekkürler werdiğin bilğiler için ewet motor bencede çok güzel we gösterişli bi motor bence piyasdaki en gösterişli motorlardan we formmu takip etiğim kadarıylada çoğu kişi memnun anladığım kadarıyla sen yeni bir motor almışınsın hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst