Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
13
Öncelikle slm pazar günü saat 19:00 civarlarında köy yolunda asfaltta kaza yatptım böle bi konu geçmişti daha önce ama ben genede hatırlatim arkadaşlar zc'le bi mühdet hızlı gidipte fren kullanmadınızmı freni bikaç defa sıkıp bırakmadan tutmuyor onun için dikkat!!!onun için pazar günü köy dönüşü bu hataya kapıldım büyük ihtimalle viraja yaklaştım fren tutmadı bende motoru yatırmadım hafif freni kullandım ama motor artık duramazdı biraz düz kaydım sonra yoldan çıktım ve duvar biçimindeki kayalara uçtum önce motorun ön teker sonrada benim başım vurdu çok şanslıyım ki bende herangibi aşırı bi darbe olmadı küçük sıyırıklık var sadece kafamdaki kaskta inanılmıcak şekilde sadece 2tane ufak çizin var motorda ise ön maşa yamuk direksiyonun düz hali teker çapraz duruyo araç bulamadım için 12 km motora o şekilde binerek geldim benden motor kullananlara tavisye sağlam malzemelere yönelin motorda masraf 100tl olsun cana gelicene mala gelsin sonuçta bu arada kaportada bi kaç çatlaktan başka bişey yok bu arada kullandığım kask ...neyse tamirden çıktından sonra ki fotolarını koyarım ...herkeze dikkatli sürüşler...
200942095618318.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

bu arada kaskım bu BEON
catstkc.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
Çok şükür ucuz atlatmışsın. Daha 2 ay öce buralarda motosikletli bi arkadaş köprüde virajı alamayarak köprü demirlerine çarptı ve hayatını kaybetti. Allah kimseye kaza bela vermesin.
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
21
Motorun bakimini gec yaptirdim garantiden egsoz ve samandira degisimi yapmiyorlar. Mudurle konusayim diyor sizi aricam dedi, beklicem bakalim. Degistirmezlerse ne yapmm gerekir ?
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
Öncelikle slm pazar günü saat 19:00 civarlarında köy yolunda asfaltta kaza yatptım böle bi konu geçmişti daha önce ama ben genede hatırlatim arkadaşlar zc'le bi mühdet hızlı gidipte fren kullanmadınızmı freni bikaç defa sıkıp bırakmadan tutmuyor onun için dikkat!!!onun için pazar günü köy dönüşü bu hataya kapıldım büyük ihtimalle viraja yaklaştım fren tutmadı bende motoru yatırmadım hafif freni kullandım ama motor artık duramazdı biraz düz kaydım sonra yoldan çıktım ve duvar biçimindeki kayalara uçtum önce motorun ön teker sonrada benim başım vurdu çok şanslıyım ki bende herangibi aşırı bi darbe olmadı küçük sıyırıklık var sadece kafamdaki kaskta inanılmıcak şekilde sadece 2tane ufak çizin var motorda ise ön maşa yamuk direksiyonun düz hali teker çapraz duruyo araç bulamadım için 12 km motora o şekilde binerek geldim benden motor kullananlara tavisye sağlam malzemelere yönelin motorda masraf 100tl olsun cana gelicene mala gelsin sonuçta bu arada kaportada bi kaç çatlaktan başka bişey yok bu arada kullandığım kask ...neyse tamirden çıktından sonra ki fotolarını koyarım ...herkeze dikkatli sürüşler...
200942095618318.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

bu arada kaskım bu BEON
catstkc.jpg


büyük geçmiş olsun allahtan canına zeval gelmemiş .

şu fren olayına gelince aynı sorun bendede vardı hava yapıyor , kaliperden havasını iyice almak gerekiyor ve çok zor bir uygulama bu :( en kolay yolu 1 er haftalık peryotlarla yağ ilave etmek şuan için bende sorun minimuma indi en azından en boş halinde bile bir miktar tutuyor , daha bakıma gidemedim yarın gidecem , muhtemelen son ken yağ ilave edip olayı tamamlıyacaz , birde neme lazım gene de uzun süre frensiz gitmeyin arada bir yoklayıp kontrol edin , tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
yahu arkadaş bu servis olayına iyice gıcık gitmeye başladım ,

6000 bakıma götürdüm , debriyaj balatasını değiştirelim diye açtık , usta balataların iyi dedi kayış gevşemiş değiştirelim dedi ,bende tamam dedim ve değiştirdik neyse geri kalan rutin bakımlardan sonra motorumun yine 105-110 gibi süratlereçıkacağı hevesi ile çıktım yola , en fazla 3 km sonra ve 80 i bile geçemeden yolda kaldım :( kilitledim eve geldim , şimdi tekrar servise götürecem , akşam yazarım sonucu :(
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Yeni kayış çok sert olduğundan sanki belli bir süre sıkı olacaktır. Hatta bu konu ile ilgili yazı yazılmıştı önceki sayafalarda. Sorun değil gibi geliyor...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
yahu arkadaş bu servis olayına iyice gıcık gitmeye başladım ,

6000 bakıma götürdüm , debriyaj balatasını değiştirelim diye açtık , usta balataların iyi dedi kayış gevşemiş değiştirelim dedi ,bende tamam dedim ve değiştirdik neyse geri kalan rutin bakımlardan sonra motorumun yine 105-110 gibi süratlereçıkacağı hevesi ile çıktım yola , en fazla 3 km sonra ve 80 i bile geçemeden yolda kaldım :( kilitledim eve geldim , şimdi tekrar servise götürecem , akşam yazarım sonucu :(

ben bidaha asla götürmem kendi bakımımı kendim yaparım bin kat daha iyi yaparım
sadece kayış ve kendm yapamıcağım şeyler için gtçem nasılsa bitti garantisi....
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
ewt bugun motoru aldılar , tekrar yaptılar kayış kopmuş , deb.balatalarınıda değiştirmişler neyse kayış haricindekileri ödedim ve tekrar aldım motoru bu sefer 10 km sonra kayış tekrar koptu ve ben tekrar yolda kaldım :( yarın tekrar servisin yolunu tutacak motor , hay dilim kopaydıda balatalarla kayışı kontrol edelim demeseydim ustaya :(
 
Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
2
150 zc

Arkadaşlar bende mondial 150 kullanıcısıyım ve mondial baiinde çalışıyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum evet motor görününm olarak güzel ben kendımce aksesuar yaptım ama aksesuarla olmuyo herşy çogu arkadaşımız masraf demıs dogru servıslerı ilgilenmiyor baştan salma ellerinden geldiğince hiçbişeyi garantıye sokmuyo mondıal alıcak olan arkadaslara tavsıyem motoru aldıktan sonra servıse degıl özel bı servıse tum bakımlarını yaptırın ama kesınlıkle servıse vermeyın adamlar paradan baska bısey bılmıyorlar ben cogu aksamnı ve aksesuarını kendm yaptım egzosdan boyasına tamırıne kadar tamırden anlamadım halde ama servısden daha ıyı yaptım







 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Arkadaşlar bende mondial 150 kullanıcısıyım ve mondial baiinde çalışıyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum evet motor görününm olarak güzel ben kendımce aksesuar yaptım ama aksesuarla olmuyo herşy çogu arkadaşımız masraf demıs dogru servıslerı ilgilenmiyor baştan salma ellerinden geldiğince hiçbişeyi garantıye sokmuyo mondıal alıcak olan arkadaslara tavsıyem motoru aldıktan sonra servıse degıl özel bı servıse tum bakımlarını yaptırın ama kesınlıkle servıse vermeyın adamlar paradan baska bısey bılmıyorlar ben cogu aksamnı ve aksesuarını kendm yaptım egzosdan boyasına tamırıne kadar tamırden anlamadım halde ama servısden daha ıyı yaptım









Gerçekten helal olsun dostum çok güzel olmuş eline koluna sağlık harbiden çok beğendim tekere çektiğin beyaz şeritten motorun yanına ve rüzgarlığınada çekmişsin yakışmış artı siyah ateş şeklindeki yapıştırmada çok güzel duruyor koltuk ve ön tarafta siyah orasıda yakışmış tek kelime ile bence Harika olmuş (sadece egzosu beğenmedim umarım daa şekil bişey yaparsın) işte yapan yapıyor..
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Bu arada ara bilgi verelim.

2010 model mondialler , Mayıs ayı itibari ile satışa çıkıyormuş.

Keza yeni scooterlar da gelecek.
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
1
yorumları okudum herkes bir şeyler söylemiş kullanmadan anlıyamazsınız ben kullanıyorum çok memnunum heryerede gider sıkıntı yok düzgün kullandıkdan sonra....
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
arka fren kampana vidalarını muhakkak kontrol ettirin arkadaşlar. elinizden geldiğince vidaları kontrol edin. hele günlük 50 km üzeri sürüşlerdne sonra muhakkak. ben istanbul yollarında kullandığım halde vidalar oynayıp duruyor. her hafta sonu muhakkak kontrol ediyorum.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
bahsi geçen vidaların arka tarafına konacak bir somun , yada ilgili kampana vidalarını somunla desteklemenin yolu yok mu ?

Fren çok sakat bir aygıt , üstelik arka fren gibi bir mevzu ??
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Fethiyeli48'den alıntıdır.
[/QUOTE]

Fethiye'li
gayet güzel olmuş süper. güle güle kazasız belasız kullan::thanks:
Ekzoz'u nerede nasıl ve kaç Tl ye değiştin? Motorun
performansını olumlu / olumsuz etkiledimi?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
2
Gerçekten helal olsun dostum çok güzel olmuş eline koluna sağlık harbiden çok beğendim tekere çektiğin beyaz şeritten motorun yanına ve rüzgarlığınada çekmişsin yakışmış artı siyah ateş şeklindeki yapıştırmada çok güzel duruyor koltuk ve ön tarafta siyah orasıda yakışmış tek kelime ile bence Harika olmuş (sadece egzosu beğenmedim umarım daa şekil bişey yaparsın) işte yapan yapıyor..

egzos kendi orjinal performans egzozu

hocam yakıtta fark edıyo begendıgınıze sevındım

arkadaslar abartmıssın demış abartıcak kadar bısey yapmadım
sade sayılır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 ----------

Fethiyeli48'den alıntıdır.

Fethiye'li
gayet güzel olmuş süper. güle güle kazasız belasız kullan::thanks:
Ekzoz'u nerede nasıl ve kaç Tl ye değiştin? Motorun
performansını olumlu / olumsuz etkiledimi?[/QUOTE]

teşekür ederim cümlemize kazasız belasız binmeyi nasip etsin yüce rabbim

bayide çalıştıgım için firmadan direk istedim ordan yardımcı oldular bana 110 tl maal oldu servis 150 tl fiyat cekti
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
s.a zc ci arkadaşlar buda benim ilk motorumdu yadigar herşeyi bunda öğrendik :) zc topiğinde de bayağı takıldık vaktiyle de şimdi anasayfada görünce bi selam veriyim dedim
5058.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst