- Katılım
- 10 Mar 2010
- Mesajlar
- 13
Öncelikle slm pazar günü saat 19:00 civarlarında köy yolunda asfaltta kaza yatptım böle bi konu geçmişti daha önce ama ben genede hatırlatim arkadaşlar zc'le bi mühdet hızlı gidipte fren kullanmadınızmı freni bikaç defa sıkıp bırakmadan tutmuyor onun için dikkat!!!onun için pazar günü köy dönüşü bu hataya kapıldım büyük ihtimalle viraja yaklaştım fren tutmadı bende motoru yatırmadım hafif freni kullandım ama motor artık duramazdı biraz düz kaydım sonra yoldan çıktım ve duvar biçimindeki kayalara uçtum önce motorun ön teker sonrada benim başım vurdu çok şanslıyım ki bende herangibi aşırı bi darbe olmadı küçük sıyırıklık var sadece kafamdaki kaskta inanılmıcak şekilde sadece 2tane ufak çizin var motorda ise ön maşa yamuk direksiyonun düz hali teker çapraz duruyo araç bulamadım için 12 km motora o şekilde binerek geldim benden motor kullananlara tavisye sağlam malzemelere yönelin motorda masraf 100tl olsun cana gelicene mala gelsin sonuçta bu arada kaportada bi kaç çatlaktan başka bişey yok bu arada kullandığım kask ...neyse tamirden çıktından sonra ki fotolarını koyarım ...herkeze dikkatli sürüşler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------
bu arada kaskım bu BEON
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------
bu arada kaskım bu BEON



