Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Ben zaten senin motosikletin klimalı olduğuna kesin kanaat getirdim. Hiç yoktan sıcak ve mevsimine göre soğuk hava üflemiyorsa neyim.

Motosiklete soğuk hava klima taktırma fikri ise bambaşka bir boyuta soktu beni...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
kışlık mont ve pantolonum var. :) ayrıca sağlam bir yağmurluk. maske neopran maske deri eldiven sağlam bir bot. sanırsın ki 1100 cc bmw sürüyorum :)
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
7
modifiye engüzel motosiklet

Arkadaşlar sonunda mondial 150 ZC almaya karar verdim aldım.İyi etmişimdir inşallah.Bu arada bi haberim var. Omu bumu güzel derken bir siteye rastladım. Anlatılanlar bu sitede gördüğüm bazı motorların ilgilendiriyor çünkü. Yarışmaya katılımda çok az olmuş. Kimsenin haberi yok gibi.Dış görünüşü modifiye edilmiş motor arıyorlar. Yarışmanın ismi engüzelmotosiklet modifiye derkende dış görünüşüne ilave yapılmış aksesuar boya gibi şeyler işte.Ben henüzmodifiye bişey yapmadım.Bu sitede modifiye ZC fotoğrafları görmüştüm. Fofoğraflarını göndersinler. Bizlerde ona puan veririz. ne dersinizbu işe ?
www.enguzelmotosiklet.com
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Arkadaşlar sonunda mondial 150 ZC almaya karar verdim aldım.İyi etmişimdir inşallah.Bu arada bi haberim var. Omu bumu güzel derken bir siteye rastladım. Anlatılanlar bu sitede gördüğüm bazı motorların ilgilendiriyor çünkü. Yarışmaya katılımda çok az olmuş. Kimsenin haberi yok gibi.Dış görünüşü modifiye edilmiş motor arıyorlar. Yarışmanın ismi engüzelmotosiklet modifiye derkende dış görünüşüne ilave yapılmış aksesuar boya gibi şeyler işte.Ben henüzmodifiye bişey yapmadım.Bu sitede modifiye ZC fotoğrafları görmüştüm. Fofoğraflarını göndersinler. Bizlerde ona puan veririz. ne dersinizbu işe ?
www.enguzelmotosiklet.com

bana uyar bn hemen katılıyorum:bounce:puanlarınızı bekliyorum arkadaşlar:cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
7
bana uyar bn hemen katılıyorum:bounce:puanlarınızı bekliyorum arkadaşlar:cherry:

birader fotoğraflarını koy bizlerde hemen oylamaya başlayalım. hatta çevremizede söyleyelim seni destekleyelim bu konuda.
www.enguzelmotosiklet.com :flower:
Not:resmin altındaki oy ver'e tıklayınca yeni sayfa açılıyo. bu bölümde scooteri seçip senin scootere 5 puan vermemiz lazım herkesin bilgisi olsun ::hakem1::
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
birader fotoğraflarını koy bizlerde hemen oylamaya başlayalım. hatta çevremizede söyleyelim seni destekleyelim bu konuda.
www.enguzelmotosiklet.com :flower:
Not:resmin altındaki oy ver'e tıklayınca yeni sayfa açılıyo. bu bölümde scooteri seçip senin scootere 5 puan vermemiz lazım herkesin bilgisi olsun ::hakem1::

sitede sorun var heralde resim yükleyemiyorum:S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

arkadaşlar 5 adet resim yükledim http://www.enguzelmotosiklet.com/oylama.asp adresinden son sayfada bulunmaktadır oylarınızı bekliyorum...
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
7
:bounce:birader hemen acele etme, yarın gündüz gözüyle motoruna bir bak temizliğini yap lastiklerini deterjanla güzelce sil parlat , sağına soluna biraz reflektörlü parlak şeritle destekle mesela aklıma şimdi gelen sonrasında salim kafayla resmini yükle yükleyincede buradan bilgi ver::coool::::music2::::yawn:::king:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
:bounce:birader hemen acele etme, yarın gündüz gözüyle motoruna bir bak temizliğini yap lastiklerini deterjanla güzelce sil parlat , sağına soluna biraz reflektörlü parlak şeritle destekle mesela aklıma şimdi gelen sonrasında salim kafayla resmini yükle yükleyincede buradan bilgi ver::coool::::music2::::yawn:::king:

motorum herzaman temiz zaten:cat: bide resimler bu siteye koyduyum resimler bakabilirsin 5 oy bağışlayabilirsin:rendeer:
bu arada motorumun resimleri scooter katagorisinde 34 GPG 06 plakalı mavi 150zc:queen::queen:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
7
kaşla göz arasında :silent::thumright ne çabuk yükledin bende mesaj yazdım lastikleri deterjanla temizle reflektif şeritle destekle gibilerden neyse arzu edersen ekleme yapar tekrar haber verirsin düşün taşın daha zaman var ama fazlada geç kalma bişeyler yapacaksan:pr::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

motorum herzaman temiz zaten:cat: bide resimler bu siteye koyduyum resimler bakabilirsin 5 oy bağışlayabilirsin:rendeer:
bu arada motorumun resimleri scooter katagorisinde 34 GPG 06 plakalı mavi 150zc:queen::queen:

tamam hayırlısı olsun:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
7
destek için arkadaşlara mesaj geçtim bakalım hayırlısı. bu arada::hakem1::::hakem1:: sky forever::hakem1::::hakem1::-kütürkütür-::hakem1::::hakem1::çakaloz-::hakem1::::hakem1::eek:rtadadoığulu-::hakem1::::hakem1::şeyhşamil-::hakem1::::hakem1::wolkksk::hakem1::::hakem1::-erkin diğerleride inşallah siteye girerler senin mesajını görür::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam::::gleam:::: ve oylamaya katılırlar::gazete::::gazete::::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
destek için arkadaşlara mesaj geçtim bakalım hayırlısı. bu arada::hakem1::::hakem1:: sky forever::hakem1::::hakem1::-kütürkütür-::hakem1::::hakem1::çakaloz-::hakem1::::hakem1::eek:rtadadoığulu-::hakem1::::hakem1::şeyhşamil-::hakem1::::hakem1::wolkksk::hakem1::::hakem1::-erkin diğerleride inşallah siteye girerler senin mesajını görür ve oylamaya katılırlar::gazete::::gazete::::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche

desteeğin için çok sağol
::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche::stretche
:rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bişeyi çok merak ediyorum :cherry:
aynaları kullanabiliyormusunuz bnm motorum okadar çok titriyorki hiç bişe goremyorum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst