Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Kas 2009
- Mesajlar
- 18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi ya. İlk motorumu sürekli ayak marşıyla çalıştıracağım ozaman. Yaza kadar çok fazla para ayıramam motora, taksitler var, yazında zaten motoru satacağım, vitesli bişeyler düşünüyorum minimum 250lik, kötü haber bu bana. Bi zc kullanıcısıyla gitseymişim motoru almaya keşke.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
ya şuan kkalede yaşayan zc kullanıcısı var mı, yanına gideceğim, motoru tartacak, ufak tefek bilgi verecek motor konusunda? Jigle falan koymuştur mondial heralde, eşşek değiller ya, çakmak koyup jigle koymayacak?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
ya şuan kkalede yaşayan zc kullanıcısı var mı, yanına gideceğim, motoru tartacak, ufak tefek bilgi verecek motor konusunda? Jigle falan koymuştur mondial heralde, eşşek değiller ya, çakmak koyup jigle koymayacak?