Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bgn sipariş verdik yarın mootr hzır gidp alıcaz ama bunlara xenon olarak ne takabilrm?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Takılabiliyor; Bizim Rize'de bir arkadasımız takmıstı :bounce:

Ayrıca arkadaslar; Motor sağlığı açısından Kayışlarınızı 6-12-18-24 ooo km lerde değiştirmeniz gerekiyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolasn xenon tek fiyatları ne kadar?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Küçükcekmece sanayiinde calısan bir arkadasım ; gecenlerde senin Hyo'ya xenon takalım diyordu... Ne kadar dedim; kaliteli Çinliler var coğu Honda motorra ondan takıyoruz; 1oo Lira diyordu...
Ama yine de sıcak bakmıyorum ben :) Ortalama fiyatLarı da zaten 200 lira cavarı :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben kesinlikle taktırmam arkadaslar; Bircok arkadasımız xenon taktı diye motorlarında elektronik ve beyin sorunları yaratmıstı. Ama günümüzde bir cok arkadasımız birşey olmaz; artık etkilemiyor diyorlar fakat yine de taktırmıyorum :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
daha motoru bile almadan xenon taktırmayı HAYAL eden biri var aramızda ne güzel bi soru ile başlamışsın valla...
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Hyosung motorlarla ile 150 zc forumunda Xenon far muhabbeti yapmak ise süper bir olaymış yalnız ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLamayacak bir durum mudur ? :farao: Ne demek istiyorsun? Hakkında bilgi sahibi olduğum bütün motor modelleri ile ilgileniyorum dostum !
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Konu başlığında yazdığı üzere 150zc Kullanıcıları / Bilgi paylaşımı yazdığından akla şu soru geliyor.

Ben buraya gelen yepisyeni motosiklet sevdalısıyım. İlgilendiğim motosiklet ile ilgili başlığı buluyorum ve amacım bilgi almak olduğuna göre ve sadece bu motorla şuan ilgilenebildiğime göre ben hala yabancı olarak burada , hyosung xenon far ve onun montajı ile ilgiyi otomatik olarak pas geçerim.

Bu dışarıdan bakıldığında bilgi kirliliğidir.

Şöyle örnekleyelim. Kawasaki su soğutma sisteminde yapılabilecek iyileştirmeler eğer 150zc başlığına yazılırsa ve soru öneri tipi bilgiler burada yer almaya başladığında , bir başka Kawasaki motosiklet sahibinin belki de arayacağı bilgiyi bulamama hattasında bu işten vazgeçebileceğini bile düşünebiliriz.

Hakkında bilgi sahibi olduğumuz hattasın da işimize yarayacak her bilgi elbette en değerlisidir. Ancak bilgimizi doğru mecrada kullansak sanki daha iyi olacak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yalnız dikkatini cekerim ;

Burada Hyosung için xenon konusu konusulmadı. Motoikletlerde xenon konusu konusuldu !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bgn aldım motoru dehşet gdio 151den iyi gibi zenon ve çakar lamba düşünüyorum beykozda 150 çifti tekli alcam 75 e gelio çakar da 50 civarı inş güzel olur..sorun çıkarmaz
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
40 günde 5350 km yol..

tık demedi.. kaza yaptım dağıldı, toparladım hala taş gibi..

ama değmez abicim xenon falan.. masrafı yapıcan yaptığınla kalıcan eğer ileride satmayı düşünüyorsan boşver.. (ki illa değiştirmek isteyeceksin)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
bgn aldım motoru dehşet gdio 151den iyi gibi zenon ve çakar lamba düşünüyorum beykozda 150 çifti tekli alcam 75 e gelio çakar da 50 civarı inş güzel olur..sorun çıkarmaz

Sıfır ALDıysan; Çok zorlama. Ani gaz vermelerden uzak dur.. Ortalama 6o km/h ile kullan... İLk 1ooo km bu sekilde sabret; snra hiç üzülmezsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst