Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Sen tabii bilmiyorsun İzmir`de yaşarken burada havanın nasıl soğuk olduğunu:)

Şuara sıksalar şöyle bir yorum gelir...

"Bugünde camdan baktım ve garajda üzerini örttüğüm motorun kenarından damlayan suları izledim"
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
doğru hiç yoktan burası 18-20 derce oluyor öğlenleri
istanbulda hayatta yaşıyamam sıcağa alışmış biri olarak ::D
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
artık xenonun zamanı geldi diye duşunuyorum :cherry:
önce 9 amperlik bi akü alıp sonraki ayada xenonu alcam inş
sizce xenon içi mevcut olan far kablosunu dha kalın bir kabloyla değiştiriyimmi?:silent:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Xenon kit olarak geçen far ve aydınlatma grubunu motoruna gerçekten uygulayabilecek misin bilmiyorum. Ama seni zorlu bir süreç bekliyor.

Tamamen plastikten imal far grubunu , xenon bünyesinde ısıya karşı nasıl koruyacaksın çok merak ediyorum. Xenon far aydınlatması konusunda teknik servis başlığı altında binlerce yorum var. Bence onu okumalı ve şahsi önerimce tez zamanda vazgeçmelisin.

Gazlı lamba tabir edilen her ampul Xenon etkisi göstermez. Xenon bir kittir. Aydınlatma grubu ve kontrol grubu. Kontrol grubu olmadan takacağın Xenon ampulü belli bir km kat ettiğinde seni yarı yolda bırakacaktır.

Şahsi önerimi yine burada dile getirmek gerekirse , Beyaz ışık veren ama PIAMM marka ampulleri kullanman. Bu seni tatmin etmediyse gazlı lambaları denemendir. Gazlı lambayı merak ediyorsan , SYM GTS modeli , Mondial DEER 152 modellerinin farları gazlı lambadır.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Xenon kit olarak geçen far ve aydınlatma grubunu motoruna gerçekten uygulayabilecek misin bilmiyorum. Ama seni zorlu bir süreç bekliyor.

Tamamen plastikten imal far grubunu , xenon bünyesinde ısıya karşı nasıl koruyacaksın çok merak ediyorum. Xenon far aydınlatması konusunda teknik servis başlığı altında binlerce yorum var. Bence onu okumalı ve şahsi önerimce tez zamanda vazgeçmelisin.

Gazlı lamba tabir edilen her ampul Xenon etkisi göstermez. Xenon bir kittir. Aydınlatma grubu ve kontrol grubu. Kontrol grubu olmadan takacağın Xenon ampulü belli bir km kat ettiğinde seni yarı yolda bırakacaktır.

Şahsi önerimi yine burada dile getirmek gerekirse , Beyaz ışık veren ama PIAMM marka ampulleri kullanman. Bu seni tatmin etmediyse gazlı lambaları denemendir. Gazlı lambayı merak ediyorsan , SYM GTS modeli , Mondial DEER 152 modellerinin farları gazlı lambadır.


xenon dha az ısı yayıyor sanırım
ama bu hafta sonu düşündüm xenon benim neyime diye
yazın çalışıp biriktirddim parayı harcıcaktım xenona
ama o parayı bi engelli arkadaşımıza tekerlekli sandelye almakta kullandım
ve okadar iyi hissediyorumki anlatamam:)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Eğer sen böyle bir hareket yaptıysan ne mutlu sana ve ne mutlu bizlere bu tarz bir arkadaşımız var forumda...!:cat::bestmt:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Havalar bir soğuk bir soğuk buz tutuyor insan motorun üzerindeyken ama yinede motor tutkumdan vazgeçmiyorum rın rın orda burda her yerdeyim 90 tl ye normal şişme mont aldım çok iyi bi gram rüzgar ve yağmurda su geçirmiyor yüz maskesi aldım 15 tl bi gram yüzüme rüzgar yemiyorum 15 tl yede eldiven aldım deri içi yünlü çok sıcak tutuyor kaskta var zaten anlıcanız herşey tam takım bide dizlikmi alsam ne ? fiyatını bilen varmı ? ama havalar gerçekten çok sert soğuk..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
benim egzosun sesi değişti arkadaşlar sanırım bira fazla gaz verdi
egzosmu gevşedi noldu anlıyamadım
bende eldiven almak istiyorum umarıım bu hafta sonu halletçem
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
nası anlatyım bilemedim şimdi
egzos bağırmıyo
o kıvrılmış olan 2. susturucudan (susturucumu ne bilmiyom :D) garip bi ses gelyo sanki gevşemiş gibi :S
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
hayırlı olsun. iki seçenek var. ya egsoz saplaması kırılmış ya da egsoz un içi dağılmış durumda. egsoza hafiften bir tekme at şıngırdama varsa içi dağılmıştır. başka bir sorunu yoksa garantiden bazı servisler değiştiriyorlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 ----------

yakın zamanda 5 000 bakımına sokan var mıaranızda. ve kaç tl aldılar
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
hayırlı olsun. iki seçenek var. ya egsoz saplaması kırılmış ya da egsoz un içi dağılmış durumda. egsoza hafiften bir tekme at şıngırdama varsa içi dağılmıştır. başka bir sorunu yoksa garantiden bazı servisler değiştiriyorlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 ----------

yakın zamanda 5 000 bakımına sokan var mıaranızda. ve kaç tl aldılar

ama motor durup egzos soğuduktan sonra geçiyor
gerçi kask olduğundan pek ses gelmyor
bnde 3500 de bakıma sokçam hava filtrei fln değişçek
sizce nekadar ödemeliyim servise
bide bizm motrda yağ filtresi varmı
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
5000 de genel bakım asokuluyor. da 3500 de bilmiyorum. ben 90 tl vermiştim kayış, debriyaj bilmem nesi değişti. yağ değişti.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
3500de ne kayışı değiştirdin dostum sen nettin ya :) benim kayışı ben, o da keyfimden taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 13binde değiştirdim içinden mondial'in kendi kayışı çıktı ve problemide yoktu yani!

yağ değiştirirsin vidalarına baktır fren hidroliklerine baktır bujiye baktır hava filtreni kontrol et fren balatalarına bi sprey sıktır temizlensin... ilk aklıma gelen bunlar zaten onun dşında pek birşey çıkmaz motorda çıkmamasıda lazım!
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
arkadaşlar bizim buralara kar yağdı dün gece. benim motor öylece yatıyor bodrumda. haftada 1 defa ya çıkıyor ya çıkmıyor. hava çok sert binemiyorum buralarda.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bendeeldivenlerimi aldım biraz kötü ama işimi görüyor
25tl verdim
bide babamın montu hiç rüzgar geçirmiyor
isveçten alınma bi montmuş sıcacık tutuyor
anlıcağınız gibi izmirde motor keyfine ara vermek yok
tabiki çok soğuk olduğunda çıkamıyorum ama soğuk gelip hemen geçiyo :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst