Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
fuara motoru ile gelecek yok mu sadece tek olmak istemiyorum:)))))))

hiç merak etme motoru park edecek yer bulamaya bilirsin bile :mrgreen:

nazar değmesin :D MAAŞALLAH

cano yarın gelirsen dipsizleri unutma dicektim ...

evet arkadaşlar eksozun sesini çözdük nihayet bu en son gıttıgım usta 8 veya 9.cuydu sorun eksozu tutan 2 vidanın pulu kırılmıs en sonunda hallettık saat gıbı calısıyor nazar degmesın masallah bu yazıyı okuyandanda bı "nazar degmesın" ısterım saygılar.....:p

bizim motorlar nazarlık değil moruk tamamen mühendislik hatası :cat: tüm sorunları genetik ve herkes yaşıyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi pazar günü gittim fuara gürkan abi hasanpınar yavuz alperabi falan daha sayamadığım birçok değerli abimiz ablamız oradaydı sen yoktun sana ulaşamadım bnm telefonda bituhaflıkvar ampuller bende müsait bizamanda buluşup takarız buarada ls2 kask aldım motoron dan parlak kırmızı L beden bide buff gibi bişi aldım oda süper tavsiye ederim kaskta buhar yapmıyor ve soğuk işlemiyor
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
abi pazar günü gittim fuara gürkan abi hasanpınar yavuz alperabi falan daha sayamadığım birçok değerli abimiz ablamız oradaydı sen yoktun sana ulaşamadım bnm telefonda bituhaflıkvar ampuller bende müsait bizamanda buluşup takarız buarada ls2 kask aldım motoron dan parlak kırmızı L beden bide buff gibi bişi aldım oda süper tavsiye ederim kaskta buhar yapmıyor ve soğuk işlemiyor

ben cumartesi fuardaydım pazarda gelicektim çok ters oldu bizim ki karşıdaydı
onu almam gerekti yamur çamur eve geldik hiç hevesim kalmadı,
zaten 3-4 gibi evdeydim . . neyse sen mecidiyeköy- okmeydanı tarafına geçersen beni çaldır. . bende fırsat bulursam atlar gelirim . .
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
la caner olm heryerde tel i verme benim :D:D editle abi orayı arıcak herkes sonra :D:D luciferle konuştuk msnde tanıştık, bu arada pc gelsin tekrar aktif olucam, gelişmelere gelirsek bendende ses gelmeye başladı egzosdan; bende özel egzos yaptırdım :)) yakında video çekerim, süper bir ses geliyor...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
insafsız a bak korkma oğlum bişi olmaz M.T. burası heryerde vermeyim öylemi?:D olum de get işine adamın asabını bozma
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
la caner olm heryerde tel i verme benim :D:D editle abi orayı arıcak herkes sonra :D:D luciferle konuştuk msnde tanıştık, bu arada pc gelsin tekrar aktif olucam, gelişmelere gelirsek bendende ses gelmeye başladı egzosdan; bende özel egzos yaptırdım :)) yakında video çekerim, süper bir ses geliyor...

özel dediğin abart taktın herhalde hayırlı olsun trafikte ya eksoz yada birileri başını ağrıtır artık. .:cherry:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
benim motor bu hale gelseydi binebilirmiydim bilmiyorum , resmen pertten çevirmişsin. ..
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
74
arkadaşlar bu 150zc lerin komple grenaj ları ne kadar tutar bilgisi olan varsa sevinirim şimdiden teşekkürler .... grı rengi kırmızıyla değiştirsem bir sorun çıkarmı ???
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
arkadaşlar bu 150zc lerin komple grenaj ları ne kadar tutar bilgisi olan varsa sevinirim şimdiden teşekkürler .... grı rengi kırmızıyla değiştirsem bir sorun çıkarmı ???

ruhsatı da değiştirmen gerekir ruhsatta rengi yazar eğer farklı renk olursa çevirmede motora şasi numarasına felan bakmaz el koyarlar sende derdini anlatana kadar akla karayı seçersin artık.. jantları değiştirmessen 170-200 arası bi fiyat çıkar sana ruhsat değişikliği hariç. .
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
arkdaşlar su arkdan gelen camurluk surtmesı gibi sesi nasıl kescez ben tamirciye sordum oraya hava girdigin için oluyo dedi aslında birazda mantıklı ama nasıl cozecez???:silent:
 
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
1
uzatmayın arkadaslar bu motorr superrrrrrrrr anlatılmaz yaşanır beyler deneyın görun burda bosuna cene yormayın yaşayın
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
bence de .. Yarın bende sevise gidicem inş. merdiveni 2000 km ye dayadık. Sorunlar çoğaldı baya, liste yaptım serviste sayıcam teker teker.. Şu an en büyük sorunum 90 km ye gelince gaz kesiyor, onun için motoru açamadım hala.. Bu arada internetten far içi patlayan flash lamba sipariş ettim onu takıcam gece e5 te çok lazım oluyo..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bende motoru değiştiricektim vazcaydım :mrgreen: zc devam bu yaza
xenon felan taktıra bilirim gece farlar yeterli olmuyo . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst