- Katılım
- 4 Ocak 2009
- Mesajlar
- 523
allah razı olsun :mrgreen:
fuara motoru ile gelecek yok mu sadece tek olmak istemiyorum))))))
nazar değmesinMAAŞALLAH
evet arkadaşlar eksozun sesini çözdük nihayet bu en son gıttıgım usta 8 veya 9.cuydu sorun eksozu tutan 2 vidanın pulu kırılmıs en sonunda hallettık saat gıbı calısıyor nazar degmesın masallah bu yazıyı okuyandanda bı "nazar degmesın" ısterım saygılar.....![]()
abi pazar günü gittim fuara gürkan abi hasanpınar yavuz alperabi falan daha sayamadığım birçok değerli abimiz ablamız oradaydı sen yoktun sana ulaşamadım bnm telefonda bituhaflıkvar ampuller bende müsait bizamanda buluşup takarız buarada ls2 kask aldım motoron dan parlak kırmızı L beden bide buff gibi bişi aldım oda süper tavsiye ederim kaskta buhar yapmıyor ve soğuk işlemiyor
la caner olm heryerde tel i verme benimeditle abi orayı arıcak herkes sonra
luciferle konuştuk msnde tanıştık, bu arada pc gelsin tekrar aktif olucam, gelişmelere gelirsek bendende ses gelmeye başladı egzosdan; bende özel egzos yaptırdım
) yakında video çekerim, süper bir ses geliyor...
işte buda benim eski motorumarkadaşlar korumaya verilen paranın boşa gitmediğini ve motorunuzu kimseye vermemeyi daha iyi anlıcaksınız:l
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/56459-kaza-kimseye-duyurmadan.html
arkadaşlar bu 150zc lerin komple grenaj ları ne kadar tutar bilgisi olan varsa sevinirim şimdiden teşekkürler .... grı rengi kırmızıyla değiştirsem bir sorun çıkarmı ???