- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,354
daha 250kmdeyım bakım yaptrmadım
750km de felan gidersin ilk bakım ücretsiz unutma!
SATTIM GİTTİ ARKADAŞLAR BU AKŞAM İTİBARİYLE MOTORUMU SATTIMcbf 150 için nakit toplamaya başladım yardımlarınız kabul edilir
![]()
hayırlı olsun caner , cıbır dan vaz geçtin cbf ye döndün demek daha mantıklı
yapmışsın az yakar iyi kaçar. .:cat:
birde egsoz sesi olmasa..........................................ale:
http://www.mondialmotor.com.tr/AKSESUARLAR/Eksoz/ZC.html
yaza doğru bende bu eksozla değiştirebilirim şuan bi sorun yok ama heran olabilir. .:wiinkk:
Son düzenleme: