Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
mourndare arkadaşım resimlerini gördüm yarın her tarafını inceliycem sırf delikdenmiymiş yoksa içinde bir şey kırılmışmı bide egsozcudamı yapdırdın bizim burda kaynak yapan servis yokda bu sesden çok sıkıldım inanın dün 180km yol yapdım yağmurda bir sorun olmadı ama bu eksoz çok üzdü beni... çok rahatsız edici bir ses teneke sesi gibi ayagımı koyuyorum gecıyor sacma sapan bir şey................
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
mourndare arkadaşım resimlerini gördüm yarın her tarafını inceliycem sırf delikdenmiymiş yoksa içinde bir şey kırılmışmı bide egsozcudamı yapdırdın bizim burda kaynak yapan servis yokda bu sesden çok sıkıldım inanın dün 180km yol yapdım yağmurda bir sorun olmadı ama bu eksoz çok üzdü beni... çok rahatsız edici bir ses teneke sesi gibi ayagımı koyuyorum gecıyor sacma sapan bir şey................

kronik rahatsızlığı bu eksozların kırılması bizim sitede sadece benim ve caner'inde kırıldı kaynakla eskisinden daha yeni oluyo mrk etme . :cat:

illa kurtulim istiyosan paraya kıyıp yeni eksoz alıcaksın sitesinde mevcut değişik bişey sanırım 117tl idi şuan bilmiyorum ama. .
 
Katılım
2 Şub 2009
Mesajlar
1
yaw bırakın mondiali fln ya bizde honda kinetic war 95 yılında sıfır almıstık su ana kadar yaptıgımız masraf sadece benzin ve yağ masrafı kmsi 47000i astı 70 km hızı gecmez ama kinetic esastan motor mondial motorlarının omru en fazla iki sene
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
SATTIM GİTTİ ARKADAŞLAR BU AKŞAM İTİBARİYLE MOTORUMU SATTIM :) cbf 150 için nakit toplamaya başladım yardımlarınız kabul edilir :)
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
yaw bırakın mondiali fln ya bizde honda kinetic war 95 yılında sıfır almıstık su ana kadar yaptıgımız masraf sadece benzin ve yağ masrafı kmsi 47000i astı 70 km hızı gecmez ama kinetic esastan motor mondial motorlarının omru en fazla iki sene

yav bıraksana arkadaşım sen bizde yağ ile benzin koyuyoruz köyde kuzende 110luk cup var 5 senedir biniyor saçma konuşma bakarsan bozulmaz ayrıca paramız buna yetiyor ömrüde 2 yıl deme sözünün çok arkasındaysan iddaya girebiliriz

eksoz sesine gelince çatlakdan değil arkadaşlar benimki sanırım gri renkli olan yerden orayı elımle tuttugumda kesılıyor ses perçinlerınde sorun var sanırım
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
egzostu hs egzostuyla değiştirin zc kullanan arkadaşlar sevdiğim bi arkadasımda da gri zc var değiştirdi süper duruyo yakışı değişmiyor ve çok da tatlı ses veriyor deve boynu +egzost falan toplamda 80 lirayı buluyor
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
yok ya bırakmam :) yanınızdayım artık gezilerde artcı olarak kabul edersiniz beni :)

ayıpsın ne zmn istersen.. Bu arada benim de seslerden baya sorunum var. Motor 1250 km de yolda devir yukselirken habire ses geliyo. Egzozdan herhalde servise gösterdim normal dedi, egzoz daki yaylardan gelebiliyomuş. HS egzozu değiştirsek kurtulurmuyz acaba çünkü yaza uzun yol düşünüyorum egeye doğru :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ayıpsın ne zmn istersen.. Bu arada benim de seslerden baya sorunum var. Motor 1250 km de yolda devir yukselirken habire ses geliyo. Egzozdan herhalde servise gösterdim normal dedi, egzoz daki yaylardan gelebiliyomuş. HS egzozu değiştirsek kurtulurmuyz acaba çünkü yaza uzun yol düşünüyorum egeye doğru :)

yok hocam değiştirmeyin hs - rs ve türevlerinin egzozuyla bizimkilerde öyle yani sesi eksik olmaz perçin atar ama görüntü hoştur sesi iyidir tavsiyem orjinaline kaynak falan yaptırın fazla masraf etmeyin olmadı parayada kıyacaksanız sanayide falan özel yaptırın derim ben
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
doğru diyosun kaynak iyi diyolar zaten, bakalım zamana bakıyo herşey tavsiyen için sağol..
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
kardeş bu sizin motor yani zc denen makina yabir hafta önce üç kişi bindik biz yolda gidiyorduk halı sahaya giden bir arkadaş denk geldi. beni de alın dedi. üç kişi bindik ortalama 220kg makina banamısın demedi. hacı dik rampalarda 2 kişi hiç zorlanmadan kalkıyor. artcısıda çok rahat ediyor. fiyatına göre süper bir makina daha nolsun.......fakir fukara guraba biniyor ne güzel işte vatana millete hizmet
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
sakın uzun yola cıkmayın her an yolda kalma tehlikeniz var arkadaşlar ben hep her an yolda kalabilirim tehlikesiyle sürdüm motorumu çok şükür 1 kere gaz teli yeni taktığım elcikle uyuşmadı çıktı oda evden 2 sokak aşşağıda oldu yani motorcu da evin altında ol. için hemen hallettik ama tavsiyem uzun yol yapmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst