- Katılım
- 4 Ocak 2009
- Mesajlar
- 523
mourndare arkadaşım resimlerini gördüm yarın her tarafını inceliycem sırf delikdenmiymiş yoksa içinde bir şey kırılmışmı bide egsozcudamı yapdırdın bizim burda kaynak yapan servis yokda bu sesden çok sıkıldım inanın dün 180km yol yapdım yağmurda bir sorun olmadı ama bu eksoz çok üzdü beni... çok rahatsız edici bir ses teneke sesi gibi ayagımı koyuyorum gecıyor sacma sapan bir şey................