Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
beyler bayanlar çapada ki hastamıza ab + kan aranıyor yardımcı olmak isteyen varsa 0532 365 84 25 no lu telefondan ulaşabilir NOT: telefon sahibi hastane işleriyle ugrastıgından açamıyabilir birkaç kez arayınız
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
Merhaba 150zc kullanıcıları size bir kaç sorum olacak...

1.Bizim motorda jikle varmı?
2.Kaç bin kmdesiniz?
3.Maximum hızınız nedir? "düz yolda"
4.Kaç kilosunuz? :p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Merhaba 150zc kullanıcıları size bir kaç sorum olacak...

1.Bizim motorda jikle varmı?
2.Kaç bin kmdesiniz?
3.Maximum hızınız nedir? "düz yolda"
4.Kaç kilosunuz? :p

1. genelde enjeksiyonlu motorlarda olur bizimkinde yok sanırım hiç duymadım..
2. ben 11.000 km deyim :wiinkk:
3. maximum 90-100km düz yolda
4. 85 kiloyum. ..:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
İlk motor soğuk iken çalışdıgında 3000 devirde calısıyor sonra ısınınca 1500 e iniyorda ondan sordum
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
neden problem olsun kendını ısıtmak ıcın devir yukseltıyor :)

150 zatlardada öyle diğerlerini bilmiyorum
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
bizim motorlarda otomatik jikle var arkadaşım, motor ısınana kadar jikle zengin karışım gönderir motora, gazı yaklaşık 4000 devir civarına kadar açtığında devreden çıkar yani motorun hareket ettiği zaman, sonuçları: eğer motorunu ısıtmamışsan jikle ile elini gazdan çektiğinde stop edecektir
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
bizim motorlarda otomatik jikle var arkadaşım, motor ısınana kadar jikle zengin karışım gönderir motora, gazı yaklaşık 4000 devir civarına kadar açtığında devreden çıkar yani motorun hareket ettiği zaman, sonuçları: eğer motorunu ısıtmamışsan jikle ile elini gazdan çektiğinde stop edecektir

haklısın ::thanks:

arkadaşlar 2300kmdeyim eksozdan bızt mıst gıbı sesler gelıyor sankı bır metal sallanıyormus bı vıda sallanıyormus gıbi...uyuz oldum bu sese bi motorcuya gosterdım eksozun ıcınde susturucu varmıs onun vıdaları sokulmusdur dedi ve eksoz degısıcek dedı degıstırırsen ılerde gene aynı ses gelebılır dedı napıcam ben cok uyuz bir ses kafayı takdım ona boyle bı sorunla karsılasan varmı?

haa birde eksoza ayagını koyup gaz verınce gelmıyor ses ayagını kaldırınca gelıyor napıcam????????
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
arkadaşım vidalarını iyice sık, bir de eski sayfalara bakarsan benimde benzer sorunum vardı, fotoları koymuştum, eksozda görülmesi zor bir kırık veya çatlak olabilir
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
arkdaşlar motora gaz verince sanki bişey sürtercesine ses geliyo ne olabilir bi teker sürtmesı gibi??
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ee zc ciler den emre abiyle ben mi gidicez sultanahmetteki buluşmaya , ONUR abinin ziyaretine ve mitinge ???? hee soruyorum size ???

modifikasyon uğurunda bir saat :) buyrun size rüzgarlık uygulaması nasıl olmuşşş???








isteyen olursa hallederiz ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
slm canerim iyisin inşallah. .
bu akşam yetişmeye çalışcam gelemiyebilirim haberin olsun..

sabah servisteydim
iki lastik ön,arka değiştirdim ,
fren balataları ,
debriyaj takımı yenisiyle değişti,
bando kayış,

olmuşken hepsi tam olsun dedim motor şuan süzülüyo 100km hıza rahatlıkla çıkıyor düz yolda. .
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
vaaayy bende öle bi şey yapıcam da nakit sorunum var buaralar hiçbişey yapamıyorum . iyiyim abi çokşükür sağlıgına duacıyız :)sultanahmete sen gelmiceksen bende gitmiyim ?? suanda beykozdayım zaten metrobüs +tramwayla gelicektim ???
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
slm canerim iyisin inşallah. .
bu akşam yetişmeye çalışcam gelemiyebilirim haberin olsun..

sabah servisteydim
iki lastik ön,arka değiştirdim ,
fren balataları ,
debriyaj takımı yenisiyle değişti,
bando kayış,

olmuşken hepsi tam olsun dedim motor şuan süzülüyo 100km hıza rahatlıkla çıkıyor düz yolda. .

merhaba motor bayağı iyi olmuştur kazasız belasız bin tekrar bişey merak ettim lastikleri hangi marka ve ne kadara aldınızı öğrenebilirmiyim?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu motorla max kaç km yaptınız? kaç km de bir ara verdiniz? uzun yol yapan var mı? yolda kaldığınız oldu mu? kanuni st rt125'in egzozu 1300 ytl imiş, bu motor 2000 ytl, cinnet durumları yaşıyorum:) bunu alıp kurtulmak istiyorum...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kardeş valla ben en fazla 85 km yol yaptım uzun yol olarak motor da şişme vs olmadı sadece sol şerite hasret gidiyosun motor sana bakımlarını yaptırdığın üsre içinde masraf kolay kolay cıkarmaz ibremde yokuş aşşağı 109 u gördüm ama motor bakımı yapılmamıştı yağı pisti yani vs vs az yakıypr diyebilirim en azından benimki normaldede 80 90 arası seyredersin yolda fazla bişi bekleme ;)

BUARADa bende satıyorum motoru honda alıcam hızlı bişey ;)
http://www.sahibinden.com/mondial_150_zc_satilik_1250_ytl-76WQQaXQQ10315587WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
arkdaşlar motora gaz verince sanki bişey sürtercesine ses geliyo ne olabilir bi teker sürtmesı gibi?? bunun cvp vermedınız sızdede oluyo mu ve motor cok yakıyo ne yapmalıyım 30tl 220km yaptım bide benim motor kırmızı hangi renk gider yazı mazı yazdırcam??????(beyaz siyah olmaz başka??)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
merhaba motor bayağı iyi olmuştur kazasız belasız bin tekrar bişey merak ettim lastikleri hangi marka ve ne kadara aldınızı öğrenebilirmiyim?

lastikler inan markasını bilmiyorum malezya malı olduğunu söyledi servis foto ları en kısa zamanda eklerim kardeşim , araba lastiği gibi duruyor,
2 sini 130tl ye takmasıyla birlikte. .
frenleme de olsun yol tutuşunda olsun çok faydalı....

bu motorla max kaç km yaptınız? kaç km de bir ara verdiniz? uzun yol yapan var mı? yolda kaldığınız oldu mu? kanuni st rt125'in egzozu 1300 ytl imiş, bu motor 2000 ytl, cinnet durumları yaşıyorum:) bunu alıp kurtulmak istiyorum...

kardeşim madem çin malı scooter alıyosun mondial alacaksın en fazla ve en ucuz yedek parça, yaygın servis ağı modeline sen karar ver artık :cat:

arkdaşlar motora gaz verince sanki bişey sürtercesine ses geliyo ne olabilir bi teker sürtmesı gibi?? bunun cvp vermedınız sızdede oluyo mu ve motor cok yakıyo ne yapmalıyım 30tl 220km yaptım bide benim motor kırmızı hangi renk gider yazı mazı yazdırcam??????(beyaz siyah olmaz başka??)

kaç km desin ? bu güne kadar bakım yaptın mı? motorda değiştirdiğin şeyler var mı?

arkadaşlar bando kayış herkes bilirki en kalıteli japon kayışı dır fiyatı 35tl dir takım ücreti 15-20 tl arasıdır.
2. değiştirişim 6000 km de değiştirmiştim 11.000 km de tekrar değiştirdim
bi sorun yaşamadan değiştirdim motorumun bakımlı olmasını istediğim için . .
lastik frenlerden daha önemli arkadaşlar eğer lastikleriniz fazla kaymaya başlarsa değiştirmeniz gerekir km vermek yanlış olur çünkü tamamen kullanımla alakalıdır...:cat: unutmayın yere tutunmayan lastik duramaz..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst