Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
lastik havasını aldıgımdan beri hiç kontrol etmedim ya ii aklıma getirdiniz teşkrler :)

bende hiç bakmazdım siteye takıldıktan sonra aklıma düştü şimdi her hafta bazen 3 günde bir kontrol ediyorum bazen iniyo sanırım bi yerde kaçak var
yeni lastik alıcam kışı bi çıkartıim . .:cat:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Selam

Bence Mondialin en güzel motorlarından bir tanesi.Duyduğum kadarıyla çok seri ve rahat kullanım kolaylığı sağlayan bir motormuş.Mondial bence en iyi Çinli.

Zaten bnm gözümde kimse Mondiale bişey diyemez.Çünkü bende 125 rt modeli var avatarımdaki motor benim.Bu motorla ben Zonguldak'tan İstanbul'a binerek geldim ve yolda en ufak bir sorun bile çıkartmadı.(Otobandan geldim).Vedüşünün 125 cc lik bir motorla 6 buçuk saatte 350 km yol gittim.Tabi molada verdim ama bence Mondial sınıfının en iyisi.Şunu söyliyim 35 gün Domino's Pizza'da çalıştım ve Honda Activa Kullandım.Honda ACtivanın o kadar sorunları varkimesela ağır motor ve tekerlekler kasayı kaldsırmıyor ve yağmurda kayıyor.Ön fren disk değil çabucak gevşiyor.Yağmurda çok ıslanınca kontaktan marşa basılınca çalışmıyor.Rahat kullanım özelliği yok(Torpido vs.)Bu motora 3 buçuk milyar verceğime bnm 125 rt ye 1600 veririm daha iyi.Çünkü inanın çok daha güzel motor.Artık kararı siz verin.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
üstat hoşgeldin aramıza :rendeer: çinli dediğin zaman mondial derim tabiki :cherry:
sorunlarıda olmuyo değil ama en azından herşeyi ucuz oluyor. sen neyaptın benzin olayını halledebildin mi ?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
ya halletmek istiorum ama boş vaktim yok çok üniversiteden dolayı.Aslında motorda altımdan hiç eksik olmuyor ama bir an önce halletmem lazım.
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
12
yaw ark ben motora bınemıyom aldıgımdan berı70 km oldu yaw karamanda yasıyorum burda kıslar sert gecıyo bınemıyom motora suan garajda duruyo calıştırmama fılan gerek yok demı

konya veya karamanlı ark varmı??? tansalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
istanbul avcılardan aynı dertten muzdaribim kardeş çalıştırmana gerek var kesinlikle 3-4 günde bir 10-15 dk çalıştır bende binemiyorum motora cok soğuk otoparkta duruyor arada gidip çalıştırıyorum kesinlikle çalıştır hatta imkanın varsa bin üzerine çember çiz geçen yaz köye gitmiştim babam çalıştırmıstı motoru 4 günde bir motor cok hantallaşmıştı
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
.

Kardeş kesinlikle çalıştır hatta çalıştırmak yetmiyor arkadaşın dediği gibi en azından üstüne bin şöyle bi 5 km yap.Çünkü bunu yapmazsan inan motordan ilerde istediğin verimi alamazsın.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
motorun 10-15 dk çalışma olayı akü boşalır o bakımdan ya da akü bağlantılarını çözersin :cat: motoru da arada bir çalıştır yağlansın kurudurmasın ,
ben kuryelerin kullandığı elciklerden de taktım yağmurluk felan paketçi gibi geziyorum :mrgreen: yaza kadar böyle idare edicez artik . .

bu arada arkadaşlar castrol müşteri hizmetlerini aradım bize en uygun yağı sormak için malum herkes farklı bişey söylüyor . .
mondial 150zc için en uygun yağın Castrol power scooter 4T 10W 40
olduğunu söylediler bunun mondial firmasının bildirdiğini söyledi ,
yani en ideal yağ 10W40 ben geçen gün aldım servisin koyduğu yağdan daha iyi olduğundan eminim :cat:
bu da resmi . . tavsiye ederim. .
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
rica ederim caner neden burdayız ki faydalı paylaşımlar için :cat: bu zaman kadar
boşuna serviste yağ değiştirmişim artık alırım yağımı değiştirirm en kalitesinden .
yaza yeni modifikasyonlar düşünüyorum motoruma . .:wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
bir de ben motoru çalıştırabilsem binecem de motor çalışmıyor, 15 dakka uğraşıyorum, izmir çok soğuk.
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
Yağı ne kadara aldın emre?

bu arada ben 1070km e geldim.. İlk bakıma 600-700 arasında gittim adam şimdi diyorki 1600 de filan gel.. doğru mudur arkadaşlar ?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bir de ben motoru çalıştırabilsem binecem de motor çalışmıyor, 15 dakka uğraşıyorum, izmir çok soğuk.

ah be kardeşim boşuna çile çekiyosun bende soğuktan sanıyodum ama değil
dilimde tüy bitti serviste bi hava ayarı yaptıracaksın 15dk da biter ama sen ben hergün 15dk uğraşırım diyosan o başka. .:cat:

Yağı ne kadara aldın emre?

bu arada ben 1070km e geldim.. İlk bakıma 600-700 arasında gittim adam şimdi diyorki 1600 de filan gel.. doğru mudur arkadaşlar ?

bakım dediğin yok yere para harcamakdır :cat: tamamen şahsi fikrim
ama sen 4000-5000 km bakımlara git zaten motoru çözdükten sonra artık bakımlarını sen yaparsın :mrgreen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
48
Sanırım motosiklet tutkunu olmak biraz da soğuk havaya dayanıklı olmayı gerektiriyo.Takvim Kasım ı gösterince ben motoru garaja paketledim.Mayısa kadar da binemem heralde.Bünye soğuğu kaldırmıyo.Siz olayı aşmışsınız.Tebrik ederim :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Sanırım motosiklet tutkunu olmak biraz da soğuk havaya dayanıklı olmayı gerektiriyo.Takvim Kasım ı gösterince ben motoru garaja paketledim.Mayısa kadar da binemem heralde.Bünye soğuğu kaldırmıyo.Siz olayı aşmışsınız.Tebrik ederim :)

sen ne diyosun usta bitek üzerimde reklam yok yolda görsen paket servis sanarsın :mrgreen:
binerim abi bu trafik bu istanbulda olduğu sürece vazgeçmem tek problem vizöre yapışan karlar onlarıda arada siliyorum :mrgreen: zaten işten eve evden işe. .:wiinkk:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
:

Emre kardeş ben bugün bineyim dedim canımdan oluyordum ya bence sende binme kardeş ben tövbe ettim bir daha karda binmem.Sarıyer-Bahçeköy yolunda kaza yaptım 50 metre sürüklendim.Allahtan elimde eldivenler vardı korumalı.Biraz bacağım sıyrıldı o kadar.Motoru sorarsan motorda bişey yok sadece artçının ayak koyduğu yer zedelenmiş bide sinyal camı kırıldı.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Emre kardeş ben bugün bineyim dedim canımdan oluyordum ya bence sende binme kardeş ben tövbe ettim bir daha karda binmem.Sarıyer-Bahçeköy yolunda kaza yaptım 50 metre sürüklendim.Allahtan elimde eldivenler vardı korumalı.Biraz bacağım sıyrıldı o kadar.Motoru sorarsan motorda bişey yok sadece artçının ayak koyduğu yer zedelenmiş bide sinyal camı kırıldı.

üstat büyük geçmiş olsun ya inan çok üzüldüm :pale:
bişeyin yok iyisin inşallah, ben evden çıktım ana yola kadar iki ayağım yerde pati çeke çeke güç bela çıktım ana yoldan sonra sorun olmadı 50-60 km den yukarı çıkmadım ama zor tabiki tekrar geçmiş olsun. . :rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst