caner sen burger da mı çalışıosun, ben ehliyeti alınca düşünüyorum burger veya mc de o açıdan soruyorum, part time.
yağmur çamur demeden motordan vaz geçmiyorum . . feyizoğlundan yağmurluk aldım yalan oldu :mrgreen: şu 25ytl olan 2gün giydim yırtıldı yarın kaliteli bi şey getirecekler bana onu alıcam bakalım o nasıl çıkıcak yazarım yine
ekledim eren seni :cat:
yağmuru çamuru bi atlatalım bende led beyaz düşünüyorum . .
merhaba arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı, havaların soğumasıyla birlikte motorum çalışmaz oldu, 15 dakka uğraşıyorum güç bela çalışıyor ve sonrasında ısınana kadar gaz yemiyor, daha yeni bakımı yapıldı, jiklesi çalışıyor, buji temizlendi, kışlık yağ konuldu, gerçi şans eseri serviste 3 saat kaldı ve motor yeterince soğumasına rağmen servisteyken hemen çalıştı, ama gel görki sabahları çalıştırmak işkence oldu.
aynı sorunu yaşadım serviste hemen çalışır tabi çünkü ısınmış motoru götürüyosun hava ayarı yaptır tek basışta çalışsın :cat:
kesin hava ayarından mı diyorsun emre, o da olmazsa kamyoncuların depolarını ısıtmak için depo altında yaktıkları ateş gibi motoru ateşe yakın bi yerde ısıtıp çalıştıracam yakında![]()
merhaba arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı, havaların soğumasıyla birlikte motorum çalışmaz oldu, 15 dakka uğraşıyorum güç bela çalışıyor ve sonrasında ısınana kadar gaz yemiyor, daha yeni bakımı yapıldı, jiklesi çalışıyor, buji temizlendi, kışlık yağ konuldu, gerçi şans eseri serviste 3 saat kaldı ve motor yeterince soğumasına rağmen servisteyken hemen çalıştı, ama gel görki sabahları çalıştırmak işkence oldu.
hawa yakıt karışımından kaynaklanıyor motorun soguk havada çalışmaması gidin ayar yaptırın düzelsin bide size bi ipucu daha sabah motoru çalıştırırken marşa basarken aynı zamandada gaz kolunu cok hafif açın daha raat alacaktır ve motor çalısıncada ısınana kadar gazı aynı ayarda tutuverin....