Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
caner sen burger da mı çalışıosun, ben ehliyeti alınca düşünüyorum burger veya mc de o açıdan soruyorum, part time.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet burger king deyim ayarlarız sana bi iş ama fransheise olmasına dikkat et tab gıda az para veriyor
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
caner sen burger da mı çalışıosun, ben ehliyeti alınca düşünüyorum burger veya mc de o açıdan soruyorum, part time.

bu tip işlerde çalışmak motorda ki deneyim ve tecrübeleri artırır hem motor kullnaırsın hemde para kazanırsın güzel iş :cat: ben günde 30- 40 km yi buluyorum bazı zamanlar kurye gibi oluyorum ztn :mrgreen:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
valla ben çok istiyorum öyle bi iş, part time güzel bulabilirsem girmeyi düşünüyorum
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
yağmur çamur demeden motordan vaz geçmiyorum . . feyizoğlundan yağmurluk aldım yalan oldu :mrgreen: şu 25ytl olan 2gün giydim yırtıldı yarın kaliteli bi şey getirecekler bana onu alıcam bakalım o nasıl çıkıcak yazarım yine

ekledim eren seni :cat:



yağmuru çamuru bi atlatalım bende led beyaz düşünüyorum . .

O 20 ytl' lik yağmurlukları tavsiye etmem, ben 60 ytl verdim alt üst ayrı takım aldım süper bir şey. Bu arada aman diyim eğer kurya değilseniz tulum falan almayın. Çünkü altı giydikten üstü giyerken alttan öyle bir sıkıyorki rahatsız ediyor. Ama beyler yağmurluk ve mont her şekilde çözülüyor ama eldiven konusuna dikkat edin.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
yok yagmurluk magmurluk yatsın anasınısatıyım bu havada motora mutora binilmez leon umun gözünü seveyim
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bugün araç muaynesi için kemerburgaza gittim gaz sızdırmazlık raporu için gidiş geliş işlemler felan şehirde ayrı bi trafik derken 1 de çıktım 5 de geldim dükkana motorun değerini birkez daha anladım ben araba kullanmaktan sıkılıyorum :pr: şahsi görüşümdür. !
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
yok abi trafik mrafik farketmez acıcan tesco yu bakıcan kefine en azından düşme tehliken ve üşüme derdin yok motordan sıkıldım ama mecburi kullanıyoruz işte
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
merhaba arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı, havaların soğumasıyla birlikte motorum çalışmaz oldu, 15 dakka uğraşıyorum güç bela çalışıyor ve sonrasında ısınana kadar gaz yemiyor, daha yeni bakımı yapıldı, jiklesi çalışıyor, buji temizlendi, kışlık yağ konuldu, gerçi şans eseri serviste 3 saat kaldı ve motor yeterince soğumasına rağmen servisteyken hemen çalıştı, ama gel görki sabahları çalıştırmak işkence oldu.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
merhaba arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı, havaların soğumasıyla birlikte motorum çalışmaz oldu, 15 dakka uğraşıyorum güç bela çalışıyor ve sonrasında ısınana kadar gaz yemiyor, daha yeni bakımı yapıldı, jiklesi çalışıyor, buji temizlendi, kışlık yağ konuldu, gerçi şans eseri serviste 3 saat kaldı ve motor yeterince soğumasına rağmen servisteyken hemen çalıştı, ama gel görki sabahları çalıştırmak işkence oldu.

aynı sorunu yaşadım serviste hemen çalışır tabi çünkü ısınmış motoru götürüyosun hava ayarı yaptır tek basışta çalışsın :cat:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
aynı sorunu yaşadım serviste hemen çalışır tabi çünkü ısınmış motoru götürüyosun hava ayarı yaptır tek basışta çalışsın :cat:

kesin hava ayarından mı diyorsun emre, o da olmazsa kamyoncuların depolarını ısıtmak için depo altında yaktıkları ateş gibi motoru ateşe yakın bi yerde ısıtıp çalıştıracam yakında :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
merhaba arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı, havaların soğumasıyla birlikte motorum çalışmaz oldu, 15 dakka uğraşıyorum güç bela çalışıyor ve sonrasında ısınana kadar gaz yemiyor, daha yeni bakımı yapıldı, jiklesi çalışıyor, buji temizlendi, kışlık yağ konuldu, gerçi şans eseri serviste 3 saat kaldı ve motor yeterince soğumasına rağmen servisteyken hemen çalıştı, ama gel görki sabahları çalıştırmak işkence oldu.

bunun nedenı 1rolantı çok duşuk olabılır.2benzın otomatıgın arızalı olabılır 3akunun zorlanıyor olabılır. benım goruşum 2 cı şık benzın otomatıgın arızalı nedenı motosıklet belırli bı saatten sonra soguyunca benzın gerı gıdiyor :bounce:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bu arada ben ön lastiğe 26 arkaya 29 hava vuruyorum . .

arada kontrol ediyorum 5km oynuyor giderken kontrol ettim 90-95 hava bastıktan sonra 95-100 :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
abi genelde böyle mi vuruluyor bende böyle yapayım benzincilerde, 26 - 29
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
hawa yakıt karışımından kaynaklanıyor motorun soguk havada çalışmaması gidin ayar yaptırın düzelsin bide size bi ipucu daha sabah motoru çalıştırırken marşa basarken aynı zamandada gaz kolunu cok hafif açın daha raat alacaktır ve motor çalısıncada ısınana kadar gazı aynı ayarda tutuverin....
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hawa yakıt karışımından kaynaklanıyor motorun soguk havada çalışmaması gidin ayar yaptırın düzelsin bide size bi ipucu daha sabah motoru çalıştırırken marşa basarken aynı zamandada gaz kolunu cok hafif açın daha raat alacaktır ve motor çalısıncada ısınana kadar gazı aynı ayarda tutuverin....

aklın yolu bir. . :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst