Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
150 zc ye lensli far taksak nasıl olur acaba şunun gibi bişi http://urun.gittigidiyor.com/Bosch-H1-Mercek-xenon-modifiyesi-icin-Tertemiz2_W0QQidZZ14251043 taksak aydınlatmada bi artma olurmu acaba

bizim motorlara uygun değil bunun tipi h1 bize uygun olanı h4 tipi olur artı arkadaş önce sonra olarak da netten çalıntı resim koymuş koyduğu resim mercekli xenon resimi dir. .. :cat:

bu arada millet alarm taktım motoruma artık içim rahat :mrgreen: ilk dokunuşta uyarı yapıp dörtlüler yanıyo , bir daha dokunulduğunda ise alarım çalmaya başlıyo ki inanılmaz bir ses :mrgreen: herşeyin dışında kedileri bile kaçırdı artık ilk ikaz cik cik ediyo kedi kalmıyo yanında çok şükür . .

uzaktan çalıştırma fonksiyonu var ki bunu şöyle kullanıyorum ben kapıda üzerimi giyerken motorumu çalıştırıyorum ve ısınmasını sağlıyorum , direksiyon kilidi+ uzun kilit + alarm bi nebzede olsa rahatlattı beni kamyona atıp götürme şansları yok oturduğum yere giremez çünkü :mrgreen:

tabi fiyatını merak ettiniz bana maliyeti yaklaşık 60-70 ytl ye mal oldu alarım ve takma işlemi

feyizoğlunda alarmı aldım sanırıl liste fiyatı 55ytl ama ben yağmurluk felanda aldım 45ytl ye geldi servise de alarım için 20 verdim bilginize. .
resimleri çekince eklerim ..
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
74
150zc kullanan arkadaşlar levent veya mecidiyeköy civarında sağlam bir servis arıyorum şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
emre abi hayırlı olsun 1 ay sonra bende taktırıcam inş bakalım ilkönce su havalar bi düzelsin ya bugün inat ettim bindim motora ama 5 dk dan yukarı cıkamadım :D al bakalım ozan zc sana resim

 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
13
caner motoruna hastayım . aynı rengi var bende ama hala modifiyeye başlayamadım =) sadece race tech yazılarını çıkardım. oraya farklı bişi yazdırcam. ayrıca örmceğinde süper :)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205


Bunlarda benim motorun 2 sene önceki resimleri üstüne 3 motor

degistirdim.. en belası oydu..cok oynuyordum elektırık aksamıyla oda problem

verıyordu paso..................:)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
150zc kullanan arkadaşlar levent veya mecidiyeköy civarında sağlam bir servis arıyorum şimdiden teşekkürler

ben okmeydanında oturuyorum leventte çalışıyorum servise fatihe gidiyorum şunu söyliyebilirim başka servise gitmek zorunda kaldım bir kere alayı yiyici geliyo şu an bana yani yol dinlemiyorum servisimden vazgeçmiyorum :mrgreen::cat:

Arkadaşlar motorlarınızın 1'er resimlerini koyarmısınız?

Topik biraz canlansın:)

azzz sonra geliyor resim ozanımm :mrgreen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
13
ozan işte aradığım alt aydınlatma :) bunun hakkında bilgi versen. akü extra kullandnmı çok yiyiomu dümesi varmı , şimdilik sorularım bukadar. içinden saçma olanları cvplamayabilirsin :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
OHOO Böyle olmadı şimdi bende hepsini yayınlasammı ne ?? yoksa biri topiği canlandıralımmı dedi ??? :mrgreen: :bounce:



















Taze taze yeni resimler geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii








 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
emre beni msn e eklesene yaw : [email protected] caner shell filan ekli hepsi sende ekle, hatta tüm zc ciler eklesin :D bu arada bendede ls2 cartoon var, fiyat/performans :cat:

2008%5C11%5C29%5Cbikepics-1495947-800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
ozan işte aradığım alt aydınlatma :) bunun hakkında bilgi versen. akü extra kullandnmı çok yiyiomu dümesi varmı , şimdilik sorularım bukadar. içinden saçma olanları cvplamayabilirsin :)
:p
Eren bu aydınlatma piyasada led leon olarak geçiyor..:p
Oto aksesuarcılarda bulabılırsın..:cherry:
Fiyat 15-20 ytl olarak değişiyor..:)
Voltajı yüksek olmadıgından aküye pek bir etkisi olmuyor..:cat:

Aküden direk elektirik alırsın,araya bi anahtar (düğme) koyarsın olur biter:):queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
yağmur çamur demeden motordan vaz geçmiyorum . . feyizoğlundan yağmurluk aldım yalan oldu :mrgreen: şu 25ytl olan 2gün giydim yırtıldı yarın kaliteli bi şey getirecekler bana onu alıcam bakalım o nasıl çıkıcak yazarım yine

ekledim eren seni :cat:

:p
Eren bu aydınlatma piyasada led leon olarak geçiyor..:p
Oto aksesuarcılarda bulabılırsın..:cherry:
Fiyat 15-20 ytl olarak değişiyor..:)
Voltajı yüksek olmadıgından aküye pek bir etkisi olmuyor..:cat:

Aküden direk elektirik alırsın,araya bi anahtar (düğme) koyarsın olur biter:):queen::queen:

yağmuru çamuru bi atlatalım bende led beyaz düşünüyorum . .
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
LS2 tartışmasız bu fiyata alınabilecek en güzel kask tabi . .:cat:
gönül isterdi ki bizde nolan, takalım ama fiyatlar ortada tek eksiği biraz ağır yol yaptıkça boyun ağrıtabiliyor.. daha hafif olabilir artık 1300gr kasklar var yok gibi :cat:

Evet beyazda güzel olur emre
Resimleri koyarsın yapınca:)

koycaz tabiki de yaw önce şu alarm resmini koyacaktım çekemedim şimdi çekmeye çalışıcam çekersem eklerim . . :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya BLD nası bi marka bileniniz varmı?? banada burger king den müdürümüz saolsun verdi kullanıyorum kaliteli gibi gözüküyo ama bilmiyorum buarada lazer lz6 japonca sarı yazılı olan kasktan alıcam :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ya BLD nası bi marka bileniniz varmı?? banada burger king den müdürümüz saolsun verdi kullanıyorum kaliteli gibi gözüküyo ama bilmiyorum buarada lazer lz6 japonca sarı yazılı olan kasktan alıcam :)

http://www.harpersraceshop.co.uk/usrimage/m-japs-black-yellow-blue.jpg

model bu ama bi sürü grafik ve desen var bu modelde . . :cat: kafana göre al
lazer kaliteli bir marka ls2 lazer in yan sanayisi aynı firma aslında :mrgreen:
sony , piremier . . vestel, regal, v.s.
ayrıca BLD diye bişey hiç duymadım en yakın BELL geldi o da iyi bi markadır ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst