- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
evett yılbaşı için bi buluşma istiyoruzzz YÖNETİİMM 
buarada zc ile uzun yol yapılmıyor abicim ben korktum bikere buakşam beykozda bıraktıgım motorumu avcılara getirirken kavacıkta birden devir düştü düştü düştü istop etti çalıştıramadım motoru sonra marş a bastım bikaçkere poff die bir ses geldi egzost tan sonraki marşta aldı ama motor cok hantallaştı sanki neden oluyor acaba ya işten de cıktım masraf cıkartmasa bari
buarada zc ile uzun yol yapılmıyor abicim ben korktum bikere buakşam beykozda bıraktıgım motorumu avcılara getirirken kavacıkta birden devir düştü düştü düştü istop etti çalıştıramadım motoru sonra marş a bastım bikaçkere poff die bir ses geldi egzost tan sonraki marşta aldı ama motor cok hantallaştı sanki neden oluyor acaba ya işten de cıktım masraf cıkartmasa bari
Son düzenleme: