Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evett yılbaşı için bi buluşma istiyoruzzz YÖNETİİMM :D

buarada zc ile uzun yol yapılmıyor abicim ben korktum bikere buakşam beykozda bıraktıgım motorumu avcılara getirirken kavacıkta birden devir düştü düştü düştü istop etti çalıştıramadım motoru sonra marş a bastım bikaçkere poff die bir ses geldi egzost tan sonraki marşta aldı ama motor cok hantallaştı sanki neden oluyor acaba ya işten de cıktım masraf cıkartmasa bari
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bu hafta sonu pazar günü pizza günümüz var :) gelmek isteyen arkadaşların duyurularda başlıklara bi göz atması rica olunur :cat: mt katılım listesi forumda mevcut . .
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ben gelemem ya kaç oldu tam gelicem diyorum bişiler cıkıyo size mahcup oluyorum kendim utanıyorum valla
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Beyler bu egsoz sorunu bu motorlarda hastalık sanırım. Takip edenler bilir (Özellikle EMRE) geçenlerde benim motora ufak tefek şeyler yapmıştım boya işleri falanda vardı. Aynı yerden resmen delik değil yırtık vardır. Bu resimlerdeki gibi bir yamayla egsozu işi halletti sağolsun ama egsozda hala bir kaça var gibi sanki. Bu arada şu uzun yol meselesi, bu araçların ya alındığında aküsünü adam gibi bir aküyle değiştirecek yada dikkat edeceksin. Ben otobanda şirinevlerden levente geliyorum gece 11-12 gibi farlar gitti korna gitti. Farlar yüzünden görünmüyorum, bide korna gitti iyi ...tık dedim. Yusuf Yusuf eve geldim azdaha elime baltayı alıp girişecektim motora. Sonra servise gittim, konjektörmü ne zıkkımsa onu değiştirdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
sadık sana katılıyorum kurtulmak istiyorum ama şuan başka bi motora geçmek için en az 5-6bin ytl borçlanmam lazım şuan yapamam astarı yüzünü geçti tek tessellim tamiride ucuz yani tutup 100- 150 ytl bi para hiç vermedim ama kusursuz çalışması imkansız fabrikasyon hatalar bunlar görüldüğü gibi hepimizin sorunları aynı hemen hemen. .. burgman an400 yavaş yavaş biriktirip alıcam 1-2 sene içinde fikrimi değiştirmessem. .:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi ya bnm sorun neden oluyor bi fikri olan yokmu depoda pislik var benim onunla alakası olabilirmi yada karbüratör dedi arkadasın biri diğeri emme manifoltunda problem olabilir çatlama falan ne biliyim sizce
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
abi ya bnm sorun neden oluyor bi fikri olan yokmu depoda pislik var benim onunla alakası olabilirmi yada karbüratör dedi arkadasın biri diğeri emme manifoltunda problem olabilir çatlama falan ne biliyim sizce

aslında motoruna binsem anlarım ama sen bence servise gidip baktır karbüratör hava ayarı yapsın düzelir tahminim manifollt hortumunun hava almadığından da emin ol. . olmadı bi gün benim servise götürim seni orda ayarlarız :cat:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
13
arkdaşlar motordaki sorunu bulduk :p servise bayılıyorsun 20 kağıt karbirtörü temzliyorlar. sonra 95 e kadar çıkıosun durmuo motor :D
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya 4000 bakımı geliyo geldiğinde önerdiğiniz biservise gösterelim bi motoru yada neyi var neyi yok nası öğrenebiliriz sadece öğrenmek için masraf kaç para yani??bu pazar uyarsa emre abi???

eren073 zaten 95 e çıkıyorum ama zorlanıyo haliyle devir 7000 i geçmeden cıkabileceksem onuda yaptırırız
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ya 4000 bakımı geliyo geldiğinde önerdiğiniz biservise gösterelim bi motoru yada neyi var neyi yok nası öğrenebiliriz sadece öğrenmek için masraf kaç para yani??bu pazar uyarsa emre abi???

eren073 zaten 95 e çıkıyorum ama zorlanıyo haliyle devir 7000 i geçmeden cıkabileceksem onuda yaptırırız

bu hafta sonu pazar pizza günü 500evlerde buluşma var. .. :cat: servis pazar açıkı değil zaten numarasını vereyim sana 523 12 03 - 523 12 04 burası bayide olabilir servisle konuşup adresi alırsın gidersen sabah git boş olur bide benim adımı verirsin gri zc var emre dersin o tavsiye etti de sorunu söyle yardımcı olurlar yapmadıkları bişey için para almazlar sana söylerler sorunu öyle yaparlar merak etme. .:cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
walla benm motorda o civarda. 6000 btiyor 7000 biraz geçiyor. ama motor dehşet bağırıyor :D

bende 11000 devirde anca 100 görüyorum ama korkuyorum yani çok kasılıyo motor

Yaa arkadaşlar size bişey sorucam ama alınmayın...

DELİMİSİNİZ...?

Bu motorla o hızlara çıkılırmı? Kime ney ispatlayacaksınız ALLAH Aşkına, yarın bir gün size ait kötü haberler okumak istemiyorum burada, lütfen bu motorların sınırlarını zorlamayın. Açın motorun granajlarını bakın nasıl bir şasi üzerinde gittiğinize çat diye kırılacakmış gibi duruyor. Ben bundan önce gileraya bindim 123 km' ye kadar çıktı motor en son ama en ufak bir güvensizlik hissetmedim korkmadım ama bu motor 80' i gördüğünde tırsıyorum. İş cesaretse, o konuda pek korkak sayılmam (en azından yaptığım sporlar biraz cesaret isteyen sporlar) ama bu cesaret değil lütfen sizden rica ediyorum zorlamayın sınırlarınızı bu kadar.Yaşlarınızı bilmiyorum ama ben 30 yaşındayım sizden büyüksem abi tavsiyesi olarak alın, yaşıtsakta arkadaş tavsiyesi.

Saygılar.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
sadık haklısın ama mevzu 90-100 km gitmesi değil deviri iyi almıyo sorun bu
neden düzgün çalışması varken sorunlu çalışsın makina bence seri bi şekilde 80km görsün
isterse 90km yi hiç görmesin sorun değil km yükselmesi kaçışıda etkiliyor. .
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Bak işin bu tarafını anladım aynı sıkıntı bendede var, sanki kalkışlarda biri motoru arkadan çekiyor gibi kalkıyor ama insanlar bu km.leri görüyor ve bu onlar adına beni korkutuyor bu devir meselesini daha düşük hızlarda denesinler. Bu arada bu soruna çözüm bulursanız benimlede paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
haklısın abi özür dilerim valla ama trafiğe cıkınca 80 km hızla seyredilmiyor bazen mecbur kalabiliryoruz
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
13
ya onu herzmn yapmıyoruz zaten. tarfikte 60 geçilmiyor antalyada. bu hızları trafiğin az olduğu yerlerde otoban tarzı yollarda yapıyoruz. polis çocuyuz bizde hata olmamalıki başkaları yapmasn
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
haklısın abi özür dilerim valla ama trafiğe cıkınca 80 km hızla seyredilmiyor bazen mecbur kalabiliryoruz

Ok.

ya onu herzmn yapmıyoruz zaten. tarfikte 60 geçilmiyor antalyada. bu hızları trafiğin az olduğu yerlerde otoban tarzı yollarda yapıyoruz. polis çocuyuz bizde hata olmamalıki başkaları yapmasn

::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn

Tebrik ederim seni, başkaları bu durumu farklı sebepler için kullanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst