Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Bugun baktım nete kardeşim hep turşu zcler var :)
Benim eski zc hala satışta kardeşim düşünmedi değilim birde iki tane buldum tuzla ve pendikten görünce içim pır pır etti trafikte bile her motora saygım var ama zc ye ayrı bir saygım var geçen senide aradım ya :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Benim eski zc hala satışta kardeşim düşünmedi değilim birde iki tane buldum tuzla ve pendikten görünce içim pır pır etti trafikte bile her motora saygım var ama zc ye ayrı bir saygım var geçen senide aradım ya :)

Ben sattığıma acaip pişmanım. :silent: O kadar adam et,sonra bi anlık gafletle sat :p En kötü 300 liraya motoru sıfırlardım,sonra bi 30.000 daha devam :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Arkadaşlar merhaba. Foruma yeni üye oldum. İşle ev arasında kullanmak için (git gel ort. 25 km/gün) ve haftasonları hayat artçımla -bu tabiri sevdim- gezmek için motor almayı düşünüyorum. Ufaklıktan beri onun bunun scooter ını sürdüğüm için vitesli motor hiç kullanmadım. O yüzden scooter lara bakıyorum. Forumu biraz kurcaladım en son aklıma yatan Yamaha BW's 100 ve Zc 150 oldu. Bütçe olarak nakit 2000 tl kk taksitli 2500 ü aşmamak yaz sonunda alacağım aracın model yılını artırır ;) Bu iki motoru kıyas edersek Konya içi ilanlarda 4 tane Bw's çıkıo ve birde http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-bakmadan-gecme-sifir-motor-pazarlikli-113345675/detay 150 zc ilanı tavsiyeniz ne olur?

2012 -3000 de zc mi
2005- 20.000 de Bw's mi

Ek bilgiler--

Evimin altında garaj var
İşyerim büyük , trafikte olmadığı her zaman kapalı alanda muhafaza edebilirim.

İşyerimde yalnız çalışıyorum. Pazar haricinde öyle bakım flan filan zor giderim.

Performans gibi bir derdim yok

Evimden işime toplamda 3 ışık var/13 km de.

Yakıt meselesi önemli benim için. Lakin 2009 Combo 1,3 cdti ile 24,5 lt ile 410-430 km gidebiliyorum.

Motor aldığıma değmesi lazım yani.

İlla ki bu iki model olacak değil. Konya içinde alabileceğm mantıklı motorlar olabilir.

Bu bağlamda Değerli tavsiyelerinize ihtiyacım var.

Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
arkadaşlar zc lerin varyatör ağırlıkları kaç gr
ebaydan dr pulley getirtecem
bide malossi veya j costa kayışı nereden bulurum.
DEİSİS bence 2012 3000 de zc 150
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
@Deisis : Zc'nin fiyat iyi gözüküyor. Ama cub alırsanız veya 5 vitesli bi mondial alabilirseniz bence daha iyi olur. Zc iyidir güzeldir ama narindir. Yakıt konusunda da çinli scooterlar cömerttir ama 125'lik karbüratör ve 50-60 km sabit hızlarla 2.5 lt'nin altına yakıt düşürülebilir.
@Zc_58: Zc,Rs,Hs türevlerinin baga ağırlıkları 80 gr (6 adet) diye hatırlıyorum.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1
geçmiş olsun arkadaşım. yazını okudum bende bir yazmak istedim. burdan tüm arkadaşlara.
maxi97 arkadaşımız doğru söylüyor. benimde aynı model motorum var ve ikyei ayrıldı yolda giderken ve ben 3 gün olmuştu alalı,
bu kadar ki kalitesiz bir motor üreten tek firma heralde mondial. hiç bir şey iddaa edemiyosun adamlar sıyrılıyor işin içinden,
1 ay kullanıyorsam 3 ay yatıyor çalışmıyor. o yüzden kullanan arkadaşlara tavsiyem alttan ve direksiyona dogru destek yaptırın allah korusun bişey olmasın kimseye diye yazıyorum.
bunlar vicdansız 3 kuruşluk malı satıyolar canından ediyorlar. herkese teşekkür ederim bu tür yorumlara katıldığınız için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:50 ----------

iyi bir yanını söyleyim arkadaşım sana :) lastikleri dublex olması.
beş para etmez işte ne yapacan ben benzin döküp yakacaktım o dereceye gelmiştim.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Lanet olsun 15o zc ye 2 gunde bir sorun cikarir beni yolda birakirdi. Cin mallarindan degil direk cin den nefret ettim bu motor yuzunden.
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
22
ZC'yi 2 sene kullandım. Hiç sorun çıkarmadı çünkü bakımlarını hiç aksatmadım. Tek sorunu 90'ı geçmiyordu. Ne ayarlar yaptıysam da ibre 91'i göstermedi :p 110-120 bassa hala kapımda olurdu...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ZC'yi 2 sene kullandım. Hiç sorun çıkarmadı çünkü bakımlarını hiç aksatmadım. Tek sorunu 90'ı geçmiyordu. Ne ayarlar yaptıysam da ibre 91'i göstermedi :p 110-120 bassa hala kapımda olurdu...

110-120 yapan arkadaşlar vardı bi ara,onlar da yeni motor yaptırmak zorunda kalmışlardı :queen:
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
22
İlgilenenler için; Çayıroğlu Mondial Bayi (Ankara) stoğunda hala sıfırı mevcut :cat:

Renk kırmızı, 2300TL diyorlar ama 2000 olur gibi...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
89
Uzun zamandır yazmıyordum :) arkadaşlar benim motorum 5500 km'de fakat artık 70'i zor görüyor nadiren 80 ama nadiren önceden 90'ı bile görürdüm. Neyini değiştirmem lazım ? hangi bakımları gerekli tamircilere götürdüğümde gereksiz masraflar çıkartıyorlar. Ayrıca motorun ordan yağ damlıyor 3-4 damla her park ettiğimde, bu neyle alakalıdır. AYrıca motoru satmak istesem satabilir miyim ? extra olarak cant yamuktu benim, 2. el cant bulabilirmiyiz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Dün aksam 1 senede 18k yol yaptıgım zc'yi gördüm. Özlemişim keretayı. Motor şu anda 27k'yı geçmiş. Yağ yakma sorunu yok. Motor hala saat gibi çalışıyor. Atikliği,gidişi aynı. Sadece debriyajla alakalı bi sıkıntısı var,balata değişim istiyor. Onun dısında grenaj kaynaklı bi iki sıkıntı var ama yürürü ve gidişi çok iyi.

acsf.jpg


lwuq.jpg


jquj.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Uzun zamandır yazmıyordum :) arkadaşlar benim motorum 5500 km'de fakat artık 70'i zor görüyor nadiren 80 ama nadiren önceden 90'ı bile görürdüm. Neyini değiştirmem lazım ? hangi bakımları gerekli tamircilere götürdüğümde gereksiz masraflar çıkartıyorlar. Ayrıca motorun ordan yağ damlıyor 3-4 damla her park ettiğimde, bu neyle alakalıdır. AYrıca motoru satmak istesem satabilir miyim ? extra olarak cant yamuktu benim, 2. el cant bulabilirmiyiz

devir nasıl? devir çok artıp gitmiyorsa aktarma ölmüştür, ön varyatör bilyaları, kayış ve arka varyatöre bakmak gerek.

yok boğuluyor diyorsan karbüratörün içindeki diyafram yırtılınca bendeki de 40ı geçemiyordu. karbüratöre bak.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uzun zamandır yazmıyordum :) arkadaşlar benim motorum 5500 km'de fakat artık 70'i zor görüyor nadiren 80 ama nadiren önceden 90'ı bile görürdüm. Neyini değiştirmem lazım ? hangi bakımları gerekli tamircilere götürdüğümde gereksiz masraflar çıkartıyorlar. Ayrıca motorun ordan yağ damlıyor 3-4 damla her park ettiğimde, bu neyle alakalıdır. AYrıca motoru satmak istesem satabilir miyim ? extra olarak cant yamuktu benim, 2. el cant bulabilirmiyiz

Maxi hızla ilgili olabilecekleri belirtmis.
Yağı nerden damlatıyor bakmak lazım. Dikkat etmekte fayda var,yagsız kalabilir motor. Üstelik zc yazın yağ eksiltir,hem damlatıp,hem eksiltince motor kitleyebilir Allah korusun.
Jantın 2.elleri ile sıfırı arasında cok fark olmaz. Ancak hurdacılardan falan bi ihtimal bulabilirsin. En güzeli 80-100 tl verip yeni jant almak.
Satabiliyorsan da su sıralar satılır,kısın piyasası ölü.
 
Katılım
21 Eyl 2013
Mesajlar
1
sayın arkadaşlar aranıza yeni katıldım daha dorusu yarın motorumu alıp katılcam çok usta motorcular var aranızda ve genel itibariyle almayın demişsiniz ama param itibariyle bu motoru almak istiyorum 7000 km ikinci el alacaım motor dış aksamları çok temiz fiyatı 1500 tl motordan çok anlamıorum hatta ilk motorum fiyat konusunda ne dersiniz ?? ve bu motoru kullanıcaksan anladıım kadarıyla ufak tefek tamirden anlıcan neler yapmam gerekir bu fiyata almalı mıyım ? çok tşk ederim
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Ben 2010 Mayıs ayından beri kullanıyorum. Ara ara binemediğim zamanlar oldu. Bakımları düzenli yaptım motor şuan 15000i yeni geçti. Michelin lastiklerle kullanıyorum orjinal lastikleriyle farkı kara lastik giyme ile Adidas ayakkabı giyme gibi tarif edebiliriz çok ciddi bir fark var.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial150-zccok-temiz-146138874/detay

Arkadaşlar bu motor alınır mı sizce? Nelere dikkat etmek gerekir?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
1000TL'ye ZC aldım. Karenajlar temiz, Ön arka varyatör ve kayış yeni. 9000km'de Vatandaş rengini beğenmediği için seleyi döşemecide siyah deri yaptırmış. Evraklar tam. Fiyatı uygun geldi iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemedim. Yaz geldiğinde kaça satarım motoru?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst