Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
22 yaşındayım üstad ben.Peki bu çakmaklığa telefon şarjı taksak gene tesisat arıza verir mi?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
sorun çıkatanlar var
ben nolur nolmaz ipta ettirttim



bizim motorun aslı tiger sanırım ??
çinliler taklit edip aynısını yapmışlar sanırım
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bu arada bişey daha sorcam.Makinamı ilk aldığımda kayıf ve debriyaj sistemi çok harıltılı çalışıyordu.Şu an 850kmdeyim ordaki sesler ve titreşim biraz azaldı.Şunu sormak istiyorum acaba sizde bu motoru yeni aldığınızda orası öyle miydi ve ordaki titreşim zamanla azalacak mı?500 bakımına gittiğimde usta debriyajın daha yeni demişti.Bide motor ilk kalkışta orası titreyerek kalkıyordu şimdi azaldı o titreşim.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
aslında çinliler taklit yapmış
bilirsiniz bir zamanlarda japonlar alıp taklit ediyorlardı ama şimdi en büyük üreticilerden biri
çinde bu yolda ilerliyor

Biliyom hocam zaten Takılıyom çinin herşeyi taklit ama genede hakkı ödenmez bu çinlilerın ya 1600 liraya motor sahibi yapıyo herkez diyo çin malı kullanılmaz diye arkaşm sen motora gözün gibi bakarsan yağını suyu eksik etmessen uzun zaman binersn. Yok bu çin malı nasıl olsa bozulur diye bakımını yaptırmassan deli gibi kullanırsan bozulur zaten
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ileride diyecekler bak çin malı en kalitedir diye

çin malları fazla hassas sadece




abilerim benim motorun kayışının olduğu kutuda sanki bi sürtünme var
ama böyle bi metal sürtmesi gibi
bugun bi çukura girdim yanlışlıkla saolsun araba sıkıştırdı
o darbeden sonra o sesi duymaya başladım ne olabilir sizce
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Ugur Mondial Sitesinden Tüm grenaj parçalarını sıfır aldığımızı düşündüm.

150TL gibi bir fiyata görünen atıyorum gri yüzeyleri alabiliyoruz.

Sonra 150TL gibi bir fiyata bu parçaları siyaha boyatılabileceğini hesapladım.

Yani işçilik filan montaj 350TL motorlar siyaha döner :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bunların hiçbirine gerek yok.Bizim renklerimiz güzel siyaha ne hacet.Eğer illede siyah diyosanız yeni grenaj almaya gerek yok eski grenajların tamamını sökün veboyayın sonrada ruhsata işletin.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım:) Bu hafta ehliyetimi alcam ve hemen motorumu almak istiyorum bikaç haftadır bir arkadaşın yamaha ybr 125 inde çalışıyorum ama biraz zorlanıyorum açıkcası, sanırım iyi bir araba kullanıcısı değilim vitesler arası geçişlerde zorlanıyorum açıkcası yani bu motoru çok beğeniyorum ancak çok hakim olduğumu hissetmiyorum üzerinde:(
Biraz dağlık bi yerde yaşıyorum düzgün yollar yok açıkcası biraz bozuk yollar ve benim ilk motor tecrübem olcak siteyi uzun denebilecek bir süredir takip ediyorum ancak yeni üye oldum yeni başlıcak bazı arkadaşlara otomatik vites bi scooter öneren arkadaşların yanı sıra benim gibi ilerde vitesli bir motora geçiş yapmak isteyenler için ilk motorun vitesli olması gerektiğini öneren arkadaşlar da var ve benim kafam çok karıştı:( başlangıç için bütçem de çok kısıtlı (2000-3000 arası)

Aslında yamaha BWs 100 sahibi olmayı çok istedim scooter düşündüğüm zamanlarda ancak eğer doğru araştırmışsam 2007 den sonra üretilmediğini ve ikinci ellerine sahip olabileceğimi öğrendim ilk motorum olacağı için ilk ben kullanmak istediğimden ve sorun yaşamak istemediğimden bir de motorun iki zamanlı olması beni vazgeçirdi sonra mondial 125 zn düşündüm clasic duruşu hemen ısınmama neden oldu ancak motor sürücüsü bazı yakınlarımdan bu motorun bu kadar bozuk yollarda çok kullanışlı olamayacağı,şehirler arasında seyahat etmemin çok olası görünmediği hususunda eleştiriler aldım:( sonunda mondial 150 zc yi düşünmeye başladım ama aklım hala yamaha ybr 125 te:(

mondial 150 zc düşünüyorum ancak yeni başladığım ve bulunduğum bölgenin yollarının düzensizliği , virajların sıklığı düşünüldüğünde benim için uygun olur mu bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim deneyimleriniz ve önerileriniz benim için çok değerli, şimdiden zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
camomille kardeşim ben iki ay önce almıstım 150 zc 2050 liraya aldım 2 ay sonrasında motordan o kadar sogudum ki anlatamam sana önceki hafta cumartesi 1500 liraya sattım yani sana diyecegim zc alma hem cok yapıo hem gitmiyo hem herkez çin malı dandik olur die basının etini yiyo şimmdi sattım motoru 1 2 ay bekleyip yaa ybr 125 yada cbf 150 alcam allahın izniyle bence 500 fazla koy ikinci el temiz bir honda veya yamaha al benim dilim yandgından sölüyom aklında olsun:wiinkk:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım:) Bu hafta ehliyetimi alcam ve hemen motorumu almak istiyorum bikaç haftadır bir arkadaşın yamaha ybr 125 inde çalışıyorum ama biraz zorlanıyorum açıkcası, sanırım iyi bir araba kullanıcısı değilim vitesler arası geçişlerde zorlanıyorum açıkcası yani bu motoru çok beğeniyorum ancak çok hakim olduğumu hissetmiyorum üzerinde:(
Biraz dağlık bi yerde yaşıyorum düzgün yollar yok açıkcası biraz bozuk yollar ve benim ilk motor tecrübem olcak siteyi uzun denebilecek bir süredir takip ediyorum ancak yeni üye oldum yeni başlıcak bazı arkadaşlara otomatik vites bi scooter öneren arkadaşların yanı sıra benim gibi ilerde vitesli bir motora geçiş yapmak isteyenler için ilk motorun vitesli olması gerektiğini öneren arkadaşlar da var ve benim kafam çok karıştı:( başlangıç için bütçem de çok kısıtlı (2000-3000 arası)

Aslında yamaha BWs 100 sahibi olmayı çok istedim scooter düşündüğüm zamanlarda ancak eğer doğru araştırmışsam 2007 den sonra üretilmediğini ve ikinci ellerine sahip olabileceğimi öğrendim ilk motorum olacağı için ilk ben kullanmak istediğimden ve sorun yaşamak istemediğimden bir de motorun iki zamanlı olması beni vazgeçirdi sonra mondial 125 zn düşündüm clasic duruşu hemen ısınmama neden oldu ancak motor sürücüsü bazı yakınlarımdan bu motorun bu kadar bozuk yollarda çok kullanışlı olamayacağı,şehirler arasında seyahat etmemin çok olası görünmediği hususunda eleştiriler aldım:( sonunda mondial 150 zc yi düşünmeye başladım ama aklım hala yamaha ybr 125 te:(

mondial 150 zc düşünüyorum ancak yeni başladığım ve bulunduğum bölgenin yollarının düzensizliği , virajların sıklığı düşünüldüğünde benim için uygun olur mu bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim deneyimleriniz ve önerileriniz benim için çok değerli, şimdiden zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim :)

dostum 150 zc biraz insanlcıl bir motordur. bu motoru öyle herkes ağız tadı ile kullanamaz. bir kere virajlara 90 km ile giremezsin dışa kayar
- çakır çukur yollarda aşırır titreşim olur vidaların çok sık gevşer
- servise uzaksan parça sıkıntısı çekersin
- motor 500 km yi geçtikten sonra açılır basmak istersin amortisörler serttir toz toprak müsade etmez.
- 150 zc insancıl bir motordur dedim ya şehir motorudur. asfalt motorudur.
alırken motordan ne bekliyorsan onu düşün. bazı zc ci arkadaşlar çabuk bıktılar çünkü motordan ne istediklreinden emin değillerdi. ya da çok cahiller.

1- bu motor sürat motoru değildir
2- bu motor endro motoru değildir
3- bu motor avrupa malı değildir ki şase ya da motor uzun ömürlü olsun.

buna rağmen bu araç dilinden anlıyorsan uzun yola gider. şehir trafiğinde emsallerinden ataktır. emsallerinden gösterişlidir. lakin köy yoluna engebeli yola uzun süre dayanamaz. saygılar.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
dostum 150 zc biraz insanlcıl bir motordur. bu motoru öyle herkes ağız tadı ile kullanamaz. bir kere virajlara 90 km ile giremezsin dışa kayar
- çakır çukur yollarda aşırır titreşim olur vidaların çok sık gevşer
- servise uzaksan parça sıkıntısı çekersin
- motor 500 km yi geçtikten sonra açılır basmak istersin amortisörler serttir toz toprak müsade etmez.
- 150 zc insancıl bir motordur dedim ya şehir motorudur. asfalt motorudur.
alırken motordan ne bekliyorsan onu düşün. bazı zc ci arkadaşlar çabuk bıktılar çünkü motordan ne istediklreinden emin değillerdi. ya da çok cahiller.

1- bu motor sürat motoru değildir
2- bu motor endro motoru değildir
3- bu motor avrupa malı değildir ki şase ya da motor uzun ömürlü olsun.

buna rağmen bu araç dilinden anlıyorsan uzun yola gider. şehir trafiğinde emsallerinden ataktır. emsallerinden gösterişlidir. lakin köy yoluna engebeli yola uzun süre dayanamaz. saygılar.

Dostum sana katılıyorum.İnsanları ne istediğini bilmiyorlar sonra motora bok atıyorlar.Ama benimki hala fazla yakıyor onu anlamadım sizinkiler 100km'de kça lt yakıyor acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst