Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
Israr ediyorum bulup alalım birer tane kardeşim![]()
Bugun baktım nete kardeşim hep turşu zcler var
Israr ediyorum bulup alalım birer tane kardeşim![]()
Benim eski zc hala satışta kardeşim düşünmedi değilim birde iki tane buldum tuzla ve pendikten görünce içim pır pır etti trafikte bile her motora saygım var ama zc ye ayrı bir saygım var geçen senide aradım yaBugun baktım nete kardeşim hep turşu zcler var![]()
Benim eski zc hala satışta kardeşim düşünmedi değilim birde iki tane buldum tuzla ve pendikten görünce içim pır pır etti trafikte bile her motora saygım var ama zc ye ayrı bir saygım var geçen senide aradım ya![]()
ZC'yi 2 sene kullandım. Hiç sorun çıkarmadı çünkü bakımlarını hiç aksatmadım. Tek sorunu 90'ı geçmiyordu. Ne ayarlar yaptıysam da ibre 91'i göstermedi110-120 bassa hala kapımda olurdu...
Uzun zamandır yazmıyordumarkadaşlar benim motorum 5500 km'de fakat artık 70'i zor görüyor nadiren 80 ama nadiren önceden 90'ı bile görürdüm. Neyini değiştirmem lazım ? hangi bakımları gerekli tamircilere götürdüğümde gereksiz masraflar çıkartıyorlar. Ayrıca motorun ordan yağ damlıyor 3-4 damla her park ettiğimde, bu neyle alakalıdır. AYrıca motoru satmak istesem satabilir miyim ? extra olarak cant yamuktu benim, 2. el cant bulabilirmiyiz
Uzun zamandır yazmıyordumarkadaşlar benim motorum 5500 km'de fakat artık 70'i zor görüyor nadiren 80 ama nadiren önceden 90'ı bile görürdüm. Neyini değiştirmem lazım ? hangi bakımları gerekli tamircilere götürdüğümde gereksiz masraflar çıkartıyorlar. Ayrıca motorun ordan yağ damlıyor 3-4 damla her park ettiğimde, bu neyle alakalıdır. AYrıca motoru satmak istesem satabilir miyim ? extra olarak cant yamuktu benim, 2. el cant bulabilirmiyiz