Selamunaleykum.
Arkadaş lar yeni bi mr kullanıcı si.olarak bişey sormak istiyor um. Motor larin soğuk havada zor çalıştığı nı biliyorum önce kullandığı m motor lardanda tecrübem var. Ama MR da biraz aşırı fazla oluyor bunun nedeni nedir. Forumu bastan.okudum atesleme bobinin değişmesi lazim demis bi arkadaşım baska bi çözüm getiren varmi bu işe . Çalıştırır ken jikleyi kaldiriyorum ve durdugumda devamli gaz vermesem istop ediyor. BaZen de ışıklarda istop edince baya zorluk çekiyor um trafik alt ust oluyor.Motor u 3000 deyken aldim su an 7000 de sanırım ilk sahibi subap ayari yapmamış motor a . Bunu yapmak gerekirmi. Bide 15 40 castrol yağ kullanıyor um. Forumdaki arkadaş lar genelde 10 40 tercih etmiş. Bunun zararı olurmu . Vites geçişleri de çok sert motor sicakken de ayni sekil. Bunun sebebi nedir . Teşekkür ler şimdiden.
s.a eğer motosikletle ışıklarda durduğunda hemen stop ediyorsa ve stop ettikten sonra zor çalışıyorsa kesinlikle subab ayarlarıdır 7000 km de 100%100 subab ayarı ve tabiki karburatör temizlenmeside gerekebilir ateşleme ile alakalı sorun yoktıur maksimum çok zorlarsan 100 km hızıda geçmiyordur çünkü subab ayaraı bozuk olduğu için.