Aranıza yeni katıldım ve tüm postları okuyorum . 2011 Model Mondial Vulture 150 MR (150cc) Motor aldım 2nci el aldığımda daha 2100 Km de idi . Depoyu 69 Liraya fulledim sanırım 16Lt Kapasitesi var. Motoru evden işe - işten eve gelmek için aldım işin en acıklı tarafı depo kırmızıya dayandı ve toplamda 245 KM yapmışım hesaplarıma göre KM de 280 Kuruşa denk geliyor postları okudukça ağlayasım geliyor 10-13-15 kuruş nerde benimki nerde bugün tarihi ile motorun yağı - bujisi yenilendi servis motorda 50 gram yağ kalmadığını söyledi ve zinciri değişti . Bugünden sonra yakıt tüketimimde nasıl bir sonuç olur ? yani yağının -bujinin ve zincirin eski ve eksik olmasımı bu kadar yakıt tüketimi sağlıyordu ? Yoksa benim motorda büyük bir sıkıntımı var ? Eğer bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim . Bu arada Çok fazla agresif kullanmıyorum en fazla 90 KM Hız yapıyorum