Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
3
360-mondial-touring-150-mr-vulture-33_72681600.png


martta indirim olur diye bekliyorum, hemen alacağım,daha önce mondial 125 kt ye biniyordum..şimdi 150 mr önerdiler..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
16
olabilir 2012 modellerde indirim olur bencede bende motora oto teyp takmak istiyorum siz ne dersiniz arkadaşlar düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
9
selamun aleyküm arkadaşlar bende geçtigimiz perşembe günü mondial bayisine gidip hiç düşünmeden vulturemi aldım. peşin 2920 ye yanında kask ve kilit hediye verdi. motor gerçekten beklentilerimiinn çok ok üstünde cıktı. her gören çok begeniyo maşallah :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. motoru ben de çok beğendim
selamun aleyküm arkadaşlar bende geçtigimiz perşembe günü mondial bayisine gidip hiç düşünmeden vulturemi aldım. peşin 2920 ye yanında kask ve kilit hediye verdi. motor gerçekten beklentilerimiinn çok ok üstünde cıktı. her gören çok begeniyo maşallah :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

keşke başka renkleri de olsaydı. mesela beyaz yakışırdı bence
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
9
eywallah arkadasla cok saolun.kesinlikle tek renk olması hiç iyi degil. birde siyahı koruması çok zzor.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
s.a

kuu1q.png
[/url][/IMG]
s.a Arkadaşlar 3 Gün önce 2,el 150 mr aldım sizlere bir kaç sorum olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
ilk olarak resimde sarı olarak çizdigim yerlerde sürekli yag var sanırım silindir kapagın arasında yag sızıyor bunun sebebi ne olabilir.
motoru 10 dkka çivarı kullandıktan sonra motorun silindir tarafından sanırım bir plastik kokusu alıyorum bu acaba normalmidir yoksa bi sorunu varmıdır sizce.birde jikleyi bulamadım acaba jikle yokmu.
motorun yagınıda degişmeyi düşünüyorum ama içindeki yagı nasıl çıkara bilirim acaba içinde olan yagın markasını bilmiyorum dandik bi yag olabilir.sorularıma cevap veren vermeyen herekese şimdiden çok teşekkürler..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
kuykr.png
[/url][/IMG]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://b1303.hizliresim.com/17/8/kuu1q.png[/url][/url]
s.a Arkadaşlar 3 Gün önce 2,el 150 mr aldım sizlere bir kaç sorum olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
ilk olarak resimde sarı olarak çizdigim yerlerde sürekli yag var sanırım silindir kapagın arasında yag sızıyor bunun sebebi ne olabilir.
motoru 10 dkka çivarı kullandıktan sonra motorun silindir tarafından sanırım bir plastik kokusu alıyorum bu acaba normalmidir yoksa bi sorunu varmıdır sizce.birde jikleyi bulamadım acaba jikle yokmu.
motorun yagınıda degişmeyi düşünüyorum ama içindeki yagı nasıl çıkara bilirim acaba içinde olan yagın markasını bilmiyorum dandik bi yag olabilir.sorularıma cevap veren vermeyen herekese şimdiden çok teşekkürler..
yuvarlak içine aldığım yer jikle dir, yağ sızdırması ise ya çatlak vardır o kısımda yada contası bozuk olabilir motor kısmı açılmış ise yeni conta takmadan kapatmış olabilirler taktılarsada sızdırma yapıyordur servise götür baksınlar.

---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:20 ----------

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://b1303.hizliresim.com/17/8/kuu1q.png[/url][/url]
s.a Arkadaşlar 3 Gün önce 2,el 150 mr aldım sizlere bir kaç sorum olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
ilk olarak resimde sarı olarak çizdigim yerlerde sürekli yag var sanırım silindir kapagın arasında yag sızıyor bunun sebebi ne olabilir.
motoru 10 dkka çivarı kullandıktan sonra motorun silindir tarafından sanırım bir plastik kokusu alıyorum bu acaba normalmidir yoksa bi sorunu varmıdır sizce.birde jikleyi bulamadım acaba jikle yokmu.
motorun yagınıda degişmeyi düşünüyorum ama içindeki yagı nasıl çıkara bilirim acaba içinde olan yagın markasını bilmiyorum dandik bi yag olabilir.sorularıma cevap veren vermeyen herekese şimdiden çok teşekkürler..
kuyxg.jpg
[/url][/IMG]

kuyvu.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
arkadaşlar size çok süper bir kıyak çekeceğim. Şimdi hemen giyorsunuz herhangi bir yerden mıknatıs buluyorsunuz şeklini siz kafanızda canlandırıp ona göre bulursunuz. Benzin hortumunuzun etrafına karşılıklı olarak bağlıyorsunuz. 5 cm nin üzerinde olsun. Bu şekilde kullanın ve motorunuzdaki değişimleri buralara bir yere yazın. Hadi bakalım. Ben denedim ve halen üzerinde faydasını da gördüm. Siz denedikten sonra bendeki değişimleri yazacağım. Ha daha güçlü olan nodyum mıknatıs bulursanız daha iyi.. Karbüratöre en yakın yere bağlayın.Hadi kolay gele.
bu yazıyı başka topiclerde de yazıyorum.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
kardeşim çok saol yardımın için sizler olmasanız motorcular cebimizi çürütücek resmen biri gelsede kandırsak diye bekliyolar tekrar çok saol tşkr ederim.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mıknatıs ne işe yarıyor?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Benzin moleküllerini sıraya dizip daha verimli yanma sağlıyor diyorlar. Benzin hortumuna değil de, emme manifoldunun üzerine takmak daha mantıklı olur motosiklete böyle bişey yapılacaksa.

Senin düşünceni alabilirmiyim aceba Mengü bu konudaki :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fabrika çıkışında takılmamasının sebebi gereksizliği olabilir.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
s.a degerli mondial kullanıcıları sizlere bi sorum olucak bilgilendirirseniz çok sevinirim .bnm motorun zincir gevşek dün gerdim fakat şimdide çok gerdim gibi geliyor bana bunun ölçüsü nedir acaba resim olarak gösterirseniz çok sevinirim şimdiden çok saolun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst