Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
5
2. el mondial mr 150 aldım. 1200 km de. şuan 1450 km de. 1.5 ay garajda yatacak sonra yerinde durmayacak inş :)

Tek sıkıntım; Bazen N (boşta) gözükmesine rağmen debriyajı bırakınca istop etmesi. Bazende debriyaj sıkılıyken 1 e attığımda bile istop ediyor? Debriyaj balatasında bir sıkıntı var sanırım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
2. el mondial mr 150 aldım. 1200 km de. şuan 1450 km de. 1.5 ay garajda yatacak sonra yerinde durmayacak inş :)

Tek sıkıntım; Bazen N (boşta) gözükmesine rağmen debriyajı bırakınca istop etmesi. Bazende debriyaj sıkılıyken 1 e attığımda bile istop ediyor? Debriyaj balatasında bir sıkıntı var sanırım.
Boş vites malum 1. ve 2. vites arasında, bu ikisi arasında da pek fazla boşluk yok 1'den 2'ye atarken zorluk çıkarmaması için o yüzden boş vitesi denk getirmek zor olabiliyor vites boşta olduğu halde gösterge 2 diyebiliyor veya boş ışığı yandığı halde 1. viteste olabiliyor. Buna motordaki bi arıza neden olmuyo kesinlikle, küçük cc motorların geneli böyle. Ama motora alıştıkça göreceksiniz boş vitesi bulmak da vitesleri şıkır şıkır değiştirmek de çok kolaylaşacak, vitesli motor kullanmaya yeni başlayan herkes bunları yaşıyo.

Motorun 1.5 ay yatması da 15 günde bir çıkarıp farlar kapalı şekilde 15-20 dakka motorla gezinirseniz bişey olmaz o kadar da gezin ehliyetle her yer trafik polisi kaynamıyor ya.
 
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
5
Boş vites malum 1. ve 2. vites arasında, bu ikisi arasında da pek fazla boşluk yok 1'den 2'ye atarken zorluk çıkarmaması için o yüzden boş vitesi denk getirmek zor olabiliyor vites boşta olduğu halde gösterge 2 diyebiliyor veya boş ışığı yandığı halde 1. viteste olabiliyor. Buna motordaki bi arıza neden olmuyo kesinlikle, küçük cc motorların geneli böyle. Ama motora alıştıkça göreceksiniz boş vitesi bulmak da vitesleri şıkır şıkır değiştirmek de çok kolaylaşacak, vitesli motor kullanmaya yeni başlayan herkes bunları yaşıyo.

Motorun 1.5 ay yatması da 15 günde bir çıkarıp farlar kapalı şekilde 15-20 dakka motorla gezinirseniz bişey olmaz o kadar da gezin ehliyetle her yer trafik polisi kaynamıyor ya.

Teşekkür ederim yazdıkların için. Fakat DEBRİYAJ sıkılı iken 1 e attığımda istop ediyor motor. Mesela bugun 2 defa başıma geldi. Boşta iken debriyajı sonuna kadar sıktım, 1e atar atmaz tak istop etti. Tekrar boşa alıp çalıştırdım. 1e attım tak gene istop etti. 3. denememde birşey olmadı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Teşekkür ederim yazdıkların için. Fakat DEBRİYAJ sıkılı iken 1 e attığımda istop ediyor motor. Mesela bugun 2 defa başıma geldi. Boşta iken debriyajı sonuna kadar sıktım, 1e atar atmaz tak istop etti. Tekrar boşa alıp çalıştırdım. 1e attım tak gene istop etti. 3. denememde birşey olmadı.
Motor soğukken ilk vitese atmada yapıyosa bunu, debriyaj balataları yapışmış oluyo. motoru çalıştırdıktan sonra bikaç kere debriyajı sıkıp bırakın sonra da motoru ayağınızla hafif ileri itelerken vitese takın stop etmeyecektir. Her zaman stop ediyosa debriyajı ayarlamak lazım tam ayırmıyo.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
115
Motor soğukken ilk vitese atmada yapıyosa bunu, debriyaj balataları yapışmış oluyo. motoru çalıştırdıktan sonra bikaç kere debriyajı sıkıp bırakın sonra da motoru ayağınızla hafif ileri itelerken vitese takın stop etmeyecektir. Her zaman stop ediyosa debriyajı ayarlamak lazım tam ayırmıyo.

parçaları bu kadar sıkıntımıydı bu mondial in ya

dün bir depo 2 sinyal 2 ayna bir far 1 far muhafazası için 4 tane bayi gezdim hiç biride buluyoruz demedi parça yok dedi adamlar ya koskoca leventte mecidiyeköyde gülbağda kimsede yok. neyse bugün bir yerden siparişle getirtcekler dediler tüm parçalar 300 tl falan tuttu. vitesliği ve farı elimizle düzelttik şimdilik

motorun kaçarı güzel ama arka lastik oyuncak gibi neredeyse asfaltta pati atıyor motor kuruyken.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
parçaları bu kadar sıkıntımıydı bu mondial in ya

dün bir depo 2 sinyal 2 ayna bir far 1 far muhafazası için 4 tane bayi gezdim hiç biride buluyoruz demedi parça yok dedi adamlar ya koskoca leventte mecidiyeköyde gülbağda kimsede yok. neyse bugün bir yerden siparişle getirtcekler dediler tüm parçalar 300 tl falan tuttu. vitesliği ve farı elimizle düzelttik şimdilik

motorun kaçarı güzel ama arka lastik oyuncak gibi neredeyse asfaltta pati atıyor motor kuruyken.
Ben mondial merkezle konuşmuştum servislerde parça bulunmuyor sipariş ederseniz getirirler yollarız demişlerdi. Sipariş ederseniz her parçası var 150mr ın. Lastik te kötüyse yeni lastik alın ne diyim, 125cc lik motora benzemez fazla gazlayınca pati çeker.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
115
arka lastik daha kaliteli olabilirdi şahsen kalın ama kaydıran cinsten lastikmi olur ya :)))

parça satan bayisinde yok gönderticeklermiş bakalım
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
parçaları bu kadar sıkıntımıydı bu mondial in ya

dün bir depo 2 sinyal 2 ayna bir far 1 far muhafazası için 4 tane bayi gezdim hiç biride buluyoruz demedi parça yok dedi adamlar ya koskoca leventte mecidiyeköyde gülbağda kimsede yok. neyse bugün bir yerden siparişle getirtcekler dediler tüm parçalar 300 tl falan tuttu. vitesliği ve farı elimizle düzelttik şimdilik

motorun kaçarı güzel ama arka lastik oyuncak gibi neredeyse asfaltta pati atıyor motor kuruyken.

parça konusunda googleden fatih güven motor diye ararsan orda mondial yedek parça olup olmadığını sorabilirsin, büyük bir ihtimalle aradıklarını temin ederler.veya benim evimin yakınında mondial yedek parça satılan marketi var üsküdar nato yolu üzerinde yutiçi kargonun hemen yanında. kolay gelsin inşallah işini halledersin.
 
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
5
İlk sorunumu yaşadım motorum da :( Bugun 5km yol yaptım garajda kalmasın diye. Depoyu fulledim. 200 M sonra bakkala uğradım. Motoru çalıştırdım ve arka egsoz tarafından ses gelmeye başladı. Gaz verdikçe ses artıyor. Sanki egsoz dağılmış gibi böyle. Yarın yetkili servise götürücem bakalım. İnşallah önemli birşey yoktur.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
merhaba arkadaşlar ben de motoruma arka sırt dayama arıyorum. buna sahip olan veya gören arkadaşlar nerden aldıkları hakkında bilgi verebilir mi acaba.
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
33
k6xs2.jpg


Arkadaşlar merhaba,
Görmüş olduğunuz motor 125 kt. Fakat aksesuarları 150mr nin üzerine monte ettim. Bi kaç eksiği kaldı. Bitirdikten sonra tekrar resimleri paylaşıcam.
Yapmak isteyenlere yardımcı olabilirim fakat vakit nakit ve alın teri şart :)

---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:44 ----------

dxzdqp.jpg


2d8euy8.jpg
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
Ankara'dan mr vulture kullanıcı arkadaşlar kızılay kocatepe cami taraflarına gelirseniz yeni bir vulture aldim bir kac bisi sorucagim 555 561 68 69 bir cayimi icin beklerim :D
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
113
Selam dostlar, Henüz ilk motorumu alacağım. Bir yandan kanuni gt170(veya gv170) in çıkmasını beklerken bir yandan da alternatiflere bakmaya devam ediyorum.

Yalnız benim cüssemde bir adam için motorlara bakarken motorun kalıbı çok çok daha önemli oluyor. vulture a da bakmıştım daha önceleri fakat küçük olacağını düşünerek hevesim kırılmıştı. Boyum 185 kilom 107. Sizden ricam motor ve beni şöyle bir kafanızda canlandırın bakalım ortaya nasıl bir görüntü çıkıyor. Bakarsınız ben de size katılmaya karar veririm.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
sağ ve sol farlar, sinyallerin önünü kapamış. Farları biraz daha aşağıya alabilirseniz. daha güzel olur kanatindeyim. Ellerinize sağlık.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
78
Selam dostlar, Henüz ilk motorumu alacağım. Bir yandan kanuni gt170(veya gv170) in çıkmasını beklerken bir yandan da alternatiflere bakmaya devam ediyorum.

Yalnız benim cüssemde bir adam için motorlara bakarken motorun kalıbı çok çok daha önemli oluyor. vulture a da bakmıştım daha önceleri fakat küçük olacağını düşünerek hevesim kırılmıştı. Boyum 185 kilom 107. Sizden ricam motor ve beni şöyle bir kafanızda canlandırın bakalım ortaya nasıl bir görüntü çıkıyor. Bakarsınız ben de size katılmaya karar veririm.

hocam, kanuni de 2012 de olduğu gibi yine 2013 de sıkıntı büyük. gt170 için mayıs sonu diyen bayiiler var. mondial mr150 güzel bir motor. selesi (koltuğu) biraz sert, 3000 km kullanınca yumuşuyor. siz 2000 kullanın adam gibi olur. mr150 vulture güçlü ve torklu bir motor. ben beğeniyorum. japonların neredeyse yarı fiyatına alıyorsunuz. ilk başta kısa bir süre alışmak zor gelebilir. ama basit kullanışlı torklu vede seri bir motor. arka lastiği kayıyor evet, yağışlı havalarda biraz dikkat edilirse sorun filan çıkmaz.

ben 185 boyunda 70 kg biriyim. hafif sırtım ağrıyordu motorda uzun süre kullanınca onun nedeni de belimi sürekli öne doğru eğik tuttuğumdan ötürüydü.

motorumu 3000 km de iken sattım. niye sattığımı halen anlayabilmiş değilim.

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar ankara da ikinci el arıyorum sıfırına param çıkışmadı

ayrıca yeni sıfır alan arkadaşlar pazarlıkla kaçtan aldıklarını kaça mal olduğunuda yazarlarsa sevinirim
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
4
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-2012-model-vulture-122068266/detay

Bilginize
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
123
arkadaşlar , bu motosiklet in makinesi ohv (itecekli) mi ? yoksa ohc (zincirli) mi ? .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst