2. el mondial mr 150 aldım. 1200 km de. şuan 1450 km de. 1.5 ay garajda yatacak sonra yerinde durmayacak inş 
Tek sıkıntım; Bazen N (boşta) gözükmesine rağmen debriyajı bırakınca istop etmesi. Bazende debriyaj sıkılıyken 1 e attığımda bile istop ediyor? Debriyaj balatasında bir sıkıntı var sanırım.
Tek sıkıntım; Bazen N (boşta) gözükmesine rağmen debriyajı bırakınca istop etmesi. Bazende debriyaj sıkılıyken 1 e attığımda bile istop ediyor? Debriyaj balatasında bir sıkıntı var sanırım.
