http://www.mondialmotor.com.tr/files/2012/04/360-mondial-touring-150-mr-vulture-33_72681600.png
martta indirim olur diye bekliyorum, hemen alacağım,daha önce mondial 125 kt ye biniyordum..şimdi 150 mr önerdiler..
selamun aleyküm arkadaşlar bende geçtigimiz perşembe günü mondial bayisine gidip hiç düşünmeden vulturemi aldım. peşin 2920 ye yanında kask ve kilit hediye verdi. motor gerçekten beklentilerimiinn çok ok üstünde cıktı. her gören çok begeniyo maşallah![]()
yuvarlak içine aldığım yer jikle dir, yağ sızdırması ise ya çatlak vardır o kısımda yada contası bozuk olabilir motor kısmı açılmış ise yeni conta takmadan kapatmış olabilirler taktılarsada sızdırma yapıyordur servise götür baksınlar.[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://b1303.hizliresim.com/17/8/kuu1q.png[/url][/url]
s.a Arkadaşlar 3 Gün önce 2,el 150 mr aldım sizlere bir kaç sorum olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
ilk olarak resimde sarı olarak çizdigim yerlerde sürekli yag var sanırım silindir kapagın arasında yag sızıyor bunun sebebi ne olabilir.
motoru 10 dkka çivarı kullandıktan sonra motorun silindir tarafından sanırım bir plastik kokusu alıyorum bu acaba normalmidir yoksa bi sorunu varmıdır sizce.birde jikleyi bulamadım acaba jikle yokmu.
motorun yagınıda degişmeyi düşünüyorum ama içindeki yagı nasıl çıkara bilirim acaba içinde olan yagın markasını bilmiyorum dandik bi yag olabilir.sorularıma cevap veren vermeyen herekese şimdiden çok teşekkürler..
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://b1303.hizliresim.com/17/8/kuu1q.png[/url][/url]
s.a Arkadaşlar 3 Gün önce 2,el 150 mr aldım sizlere bir kaç sorum olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
ilk olarak resimde sarı olarak çizdigim yerlerde sürekli yag var sanırım silindir kapagın arasında yag sızıyor bunun sebebi ne olabilir.
motoru 10 dkka çivarı kullandıktan sonra motorun silindir tarafından sanırım bir plastik kokusu alıyorum bu acaba normalmidir yoksa bi sorunu varmıdır sizce.birde jikleyi bulamadım acaba jikle yokmu.
motorun yagınıda degişmeyi düşünüyorum ama içindeki yagı nasıl çıkara bilirim acaba içinde olan yagın markasını bilmiyorum dandik bi yag olabilir.sorularıma cevap veren vermeyen herekese şimdiden çok teşekkürler..

Benzin moleküllerini sıraya dizip daha verimli yanma sağlıyor diyorlar. Benzin hortumuna değil de, emme manifoldunun üzerine takmak daha mantıklı olur motosiklete böyle bişey yapılacaksa.Mıknatıs ne işe yarıyor?
Benzin moleküllerini sıraya dizip daha verimli yanma sağlıyor diyorlar. Benzin hortumuna değil de, emme manifoldunun üzerine takmak daha mantıklı olur motosiklete böyle bişey yapılacaksa.
Gereksiz bişey bence :mrgreen:Senin düşünceni alabilirmiyim aceba Mengü bu konudaki :mrgreen:
Gereksiz bişey bence :mrgreen: