Merhaba arkadaşlar dün ümraniyedeki mondial servisine gittim bakmak içim olumlu olumsuz yonerini söylim bana göre tabiki. (Baktığım modeller MC-X150, MR 150 ve MH 125 Drift)
1) MC-X1500cc için boyu 1,70 altındakiler oturarak baksınlar vede alsınlar. benim boyum (1,65)
2) MR 150cc modeli güzel fakat benzin deposu hiç hoş değil (kurbağa yanakları gibi şişik duruyor.
3) MH 125 Drift modeli güzel fakat 125cc motor, bu motora MC veya MR motoru olan 162cc yi taksalarmış daha güzel olacağı kesin kanaatindeyim.
4) MH 125 drift modelini motor cc si düşük olduğu için tercih etmem.
5) MR 150cc Benzin deposu hoşuma gitmediği için tercih etmem.
6) MC-150cc modeli bana yüksek geldiği için tercih etmem.
Mondialin sitesindede bu görüşlerimi ilettim belki kısa boylu olanları da dikkate alırlarsa yaza kadar belki bir model daha çıkartırlar bende alırım yoksa boyuma göre bu cc lerde başka marka ve model motor almak zorundayım. Bu görüşler benim izlenimlerim bakıcaz artık. Daha önce MCT 250cc motor kullanmış biriyim. Teşekkür ederim.