Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
5
bu benzin hırsızıyla başım iyice dertte arkadaşlar. bu gece yine gelmiş, 4-5 lt daha gitti. napabilirim bu şrfsze bi fikri olan var mı?
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
5
peki bu alarm olayını bilen var mı? bu motora takılabiliyor mu, fiyatı nedir, kesin çözüm olur mu benim için gibilerinden..
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Arkadaşlar herkese merhaba yeni motorumla aranıza katılmak istiyorum

bu canavar gerçekten çok etkileyici performans ve görüntüsü çok güzel aynı zamanda tam benim boyutlarıma göre boy 1.71cm
 
Katılım
10 Eyl 2011
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar.. Mondial 150 Mr Vulture Motorumu Sizlerle Paylaşmak İstedim..


DSC_0032.JPG




DSC_0034.JPG




DSC_0033.JPG




DSC_0035.JPG




DSC_0037.JPG




DSC_0044.JPG




DSC_0043.JPG



Karbon Folyo Kaplama Kendim Uğraştım baya bi zor. Diğer aksesuarları ise gidip aldım tek tek. Montaj kolay zaten :D. Daha devam edecem. Ekleyeceğim çok şey var.. Mrk Ettiğiniz konular varsa zevkle yardımcı olurum tşkler..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
162 cc. :)

İki ayna da çok gereklidir. Özellikle çıkardıysan tekrar tak derim.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1
Arkadaşlar öncelikle merhaba ...Bende motoruma biraz değişiklikler yaptım ve paylaşmak istedik..Hepiniz için fikir olması açısından...Artı olarak Motorum satılıktır.Araba almak istediğimden dolayı satmayı düşünmekteyim..İlgilenen olursa yardımcı olabilirim...1700km de.Üzerinde xenon far var(kısa-uzun0)..Rodajı dikkatli bir şekilde yapıldı..Sormak istedikleriniz varsa yardımcı olabilirim..Birazdan paylaşmak amaçlı fotoları yüklüyeceğim siteye..Saygılar..





---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

1000463d.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

1000468c.jpg



1000464q.jpg

1000467z.jpg

1000465f.jpg

1000464q.jpg

1000462w.jpg

1000469.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
arkadaşlar hepinize merhaba
bu motorla ilgileniyorum ancak mondial oluşu beni ürkütüyor kullanan arkadaşlar ricam şindiye kadar motorlarına ne kadar masraf etmişler garanti olayı işliyormu
keyfe keder masrafları değil tabiiki yani kronik sorun varmıdır varsa uyğun ve hesaplı çözüm bulabildinizmi
teşekkür ederim.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Arkadaşlar Ne olmuş böyle size topik ölmüş galiba hiç bilgi paylaşımı yapan yok 1. 2 yıldır kullanıyorsunuz memnun musunuz değilmisiniz çok yakıyomu hala gibisinden yazın bişeyler işte :p
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar motor almak istiyorum ilk motorum olacak öğrenciyim keseye uygun az yakan problemsiz bir motor istiyorum 1.74 boyundayım ama 80-82 kilo varımdır :) bu motor da dikkatimi çekti motorunuz hakkındaki görüşleriniz neler???
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
1500-2000 tl bütçem var zaten ilk motorum olacam o yüzden yeni bi motor çıksa bile 4000 tl den aşağı alamam ki
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
aranıza yeni katılıyorum

dün 150 mr teslim aldım .bu benim üçüncü motosikletim mondilal olarak.toplamda elimden 30 adet motosiklet geçti.yaş 58.motosiklet tutkunuyum.bu mr da eski modellere göre kalite daha iyi olmuş.ben bütçem gereği pahalı motorlara karşıyım.bu motoru ayaklarım yere tam basması.seri oluşu.ve şartlarıma uygunluğu sebebiyle tercih yaptım.daha önceki motosiklerim mondi 150 zc idi.biz arkadaşlarla fırsat buldukça uzun yol yapıyoruz.kazasız iyi sürüşler.hoşcakalın
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
iyi gnlr .arkadaşlar 150 mr da benim hoşuma gitmeyen taraf ön tekerlekten ve arka tekerlekten çok çamur atması .bolu da yol çalışmaları yüzünden her yol kazılmış durumda . tabi ki bu durumda tekerlerden çok çamur atıyor acaba çamurluklara tozluk takan oldu mu .
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaşlar dün ümraniyedeki mondial servisine gittim bakmak içim olumlu olumsuz yonerini söylim bana göre tabiki. (Baktığım modeller MC-X150, MR 150 ve MH 125 Drift)
1) MC-X1500cc için boyu 1,70 altındakiler oturarak baksınlar vede alsınlar. benim boyum (1,65)
2) MR 150cc modeli güzel fakat benzin deposu hiç hoş değil (kurbağa yanakları gibi şişik duruyor.
3) MH 125 Drift modeli güzel fakat 125cc motor, bu motora MC veya MR motoru olan 162cc yi taksalarmış daha güzel olacağı kesin kanaatindeyim.
4) MH 125 drift modelini motor cc si düşük olduğu için tercih etmem.
5) MR 150cc Benzin deposu hoşuma gitmediği için tercih etmem.
6) MC-150cc modeli bana yüksek geldiği için tercih etmem.
Mondialin sitesindede bu görüşlerimi ilettim belki kısa boylu olanları da dikkate alırlarsa yaza kadar belki bir model daha çıkartırlar bende alırım yoksa boyuma göre bu cc lerde başka marka ve model motor almak zorundayım. Bu görüşler benim izlenimlerim bakıcaz artık. Daha önce MCT 250cc motor kullanmış biriyim. Teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
88
Kendimce uzun araştırmalar sonucu 150MR kadrosuna katılma kararı aldım. Fuara mondial katılıyormuş. Fuarda umarım indirime gidilir :) Şartları zorlayacağız artık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst