açıkçası ben vitesliyi bu motorda öğrendim, kardeşimde. tek teker veya diğer artistik hareketler yapmadık, yapmam. bunları katmazsan o kadar da narin kullandığımız söylenemez.
benim motoru 4000 km civarındayken ön dişliyi 16 numara ile değiştirdim ve çekişte sorun yok. vites araları çok kısa geliyordu, uzadı, performans ta sıkıntı yok ve böyle daha iyi bence. sende aldığında değiştirmeni tavsiye ederim

arka dişliye dokunmadım. diğer modifiyeleri ise ben düşünmüyorum. ama sen denerde memnun kalırsan o zaman düşünürüm
düz yolda rahat 110 görürsün.
ben şuan 120 km/h ye rahat çıkıyorum gaza devam edersem 130 u buluyorum. yokuş aşağı 145 + gördüm, daha fazla basmadım.
Ebay.com dan kamera ve video çekim için aparatlar aldım. siparişler gelsin, her gittiğim yeri kaydedeceğim.