Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben irc taktırdım. virajlarda yada kuru havalarda hiç sorun yaşamadım. yol sulu olduğu zaman daha çok temkinli hareket ediyorum. o yüzden sıkıntım yok lastiklerle. seleyi değiştirmeyi düşünüyorum bende :)

rampa 2 kişi olayına katılıyorum :) bu motorun sürüş keyfi başka gerçekten
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,
bende 2 hafta önce 3600 kmde temiz bir 150 mr aldım.Gerçekten güzel ve sağlam bir motora benziyor..
Sanırım forumda bu motordan kullananlar sayılı:cherry:
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
24
merhaba arkadaşlar,
bende 2 hafta önce 3600 kmde temiz bir 150 mr aldım.Gerçekten güzel ve sağlam bir motora benziyor..
Sanırım forumda bu motordan kullananlar sayılı:cherry:
hoşgeldin türker evet bu motoru sevende çok sevmeyende:cherry: forumda iyi vakit geçirmen dileğiyle...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
120 yi rahat görüyor. 130 u düz yolda devam ederek, 140 + yokuş aşağı görürsün ;)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
8
zaten motor 120 ye çıkınca yırtınıyor.130 a falan çıkar gibi geldi ama motor fazla zorlanıyo sanki..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu motoru ilk alanlardan biriyim 8.500 km kadar kullandım. Gerçekte 110-115 km/s falan yapıyor. O 130'du 140'tı hep hatalı değerler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar benim boyum 1,65 ve 60 kiloyum mr150 vulture, asya 150 legand, 150 swift veya kuba 200R düşünüyorum sizce hangisi bana göre en uygunu olur ve 2. el almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz ne yönde olur tşk ederim.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motoru ilk alanlardan biriyim 8.500 km kadar kullandım. Gerçekte 110-115 km/s falan yapıyor. O 130'du 140'tı hep hatalı değerler.

ebay dan aldığım küçük kamerayı kaska bağlayıp çekim yapacağım. telefonumun GPS i var ve gerçek sonucu bende merak ediyorum.

Benim motor 9000 km de. bakalım nolcak
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende aranızdayım, yarına inşallah elime geçecek.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.

9100 km deyim. 10 000 bakımına az kaldı. bir iki haftaya girmiş olurum sanırım.

10 000 bakımı yaptıran oldu mu ? her hangi bir sıkıntı çıktı mı ? değişen parça vs ? kaç lira tuttu ? ( Ankara da yaptıran varsa benim için daha iyi olur )

bu arada diğer arkadaşlarda hiç sorun olan yok mu :)

Kimse birşey yazmıyor buraya ! İlla birinin birşey yazması değilde merak ediyorum gerçekten 150 MR kullanıp sıkıntısı olan biri var mı diye
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.

9100 km deyim. 10 000 bakımına az kaldı. bir iki haftaya girmiş olurum sanırım.

10 000 bakımı yaptıran oldu mu ? her hangi bir sıkıntı çıktı mı ? değişen parça vs ? kaç lira tuttu ? ( Ankara da yaptıran varsa benim için daha iyi olur )

bu arada diğer arkadaşlarda hiç sorun olan yok mu :)

Kimse birşey yazmıyor buraya ! İlla birinin birşey yazması değilde merak ediyorum gerçekten 150 MR kullanıp sıkıntısı olan biri var mı diye
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
1
arkadaşlar herkeze merhabalar 1 hafta önce bende mr 150 alarak aranıza katıldım bazı sorularım olacak bu model hakkında bilgisi olan arkadaşlardan öncelikle depo üstündeki uyarı yazısıyla ilgili o yazı orda hep kalıcımı çıkarma şansımız yokmu kaplama gibi duruyor ne yaptıysam çıkartamadım ikinci sorum jikle ile ilgili jikle hangi konumda kalıcak ben bilmediğim için 1 hafta boyunca jikle açık gezdim konumlarını anlatırsanız sevinirim herkeze ii akşamlar
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
@cousteau 1 hafta boyunca jikle açık gezmiş olmanın ihtimali yok. jikle açıksa eğer motor ısındığında otomatik olarak stop eder. bunun dışında mr150 de de mc150 gibi jikle selenin altında ise motor ısındıktan sonra en alt konuma almanız gerekiyor. soğukta motoru çalıştırmak ve ısıtmak için jikleyi birkaç dakikalığına en üst konuma almanız kafi... depo üzerindeki uyarı yazısı muhtemelen vernik altı. çıkaran var, sticker sökücü spreyler satılıyor kipa gibi alışveriş merkezlerinde. ama boyaya zarar verebilirsin, o yüzden iyi bir ustaya danışmanda fayda var.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Jikle açık nasıl gezebiliyorsun? Motor ısınınca jikle açıksa motor boğulur gitmez.
Jikle motor ısınır ısınamaz en alt konuma alınmalı.

edit: arkadaş da yazmış zaten.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar.

9100 km deyim. 10 000 bakımına az kaldı. bir iki haftaya girmiş olurum sanırım.

10 000 bakımı yaptıran oldu mu ? her hangi bir sıkıntı çıktı mı ? değişen parça vs ? kaç lira tuttu ? ( Ankara da yaptıran varsa benim için daha iyi olur )

bu arada diğer arkadaşlarda hiç sorun olan yok mu :)

Kimse birşey yazmıyor buraya ! İlla birinin birşey yazması değilde merak ediyorum gerçekten 150 MR kullanıp sıkıntısı olan biri var mı diye
benim alalı 1 ay oluyo..daha bi sıkıntı çıkarmadı gayet güzel:)
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
5
Merhaba ben de hafta başında bi 150 mr vulture alarak aranıza ve bugün de forumunuza katıldım.

Jikleyi en alt konuma getirin demişsiniz ama aşağı bakar konumda olursa, kullanma kılavuzunda “yedek depo” da olur yazıyordu.
Ortada yani Nokta (.) işaretinde ise jikle kapalı demek yazıyordu. Şimdi kafam karıştı benim…??? Aşağı alınca mı kapanıyor, ortada mı? Gerekirse fotoğraf yüklerim…
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
depo mandalıyla jikle farklı şeyler. motora sahip değilim ama ikisini karıştırmışa benziyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst