- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben irc taktırdım. virajlarda yada kuru havalarda hiç sorun yaşamadım. yol sulu olduğu zaman daha çok temkinli hareket ediyorum. o yüzden sıkıntım yok lastiklerle. seleyi değiştirmeyi düşünüyorum bende
rampa 2 kişi olayına katılıyorum
bu motorun sürüş keyfi başka gerçekten
rampa 2 kişi olayına katılıyorum