Arkadaşlar motorun sele yüksekliği nedir? benim boyum 1,88, kilom seksen motorun üstünde ayı gibi durmak istemiyorumbayiye gidip motoru dışarıya çıkarttırmayı ve üstüne oturup tartmayı düşünüyorum, ama sizin de önerileriniz önemli.
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği nedir? benim boyum 1,88, kilom seksen motorun üstünde ayı gibi durmak istemiyorumbayiye gidip motoru dışarıya çıkarttırmayı ve üstüne oturup tartmayı düşünüyorum, ama sizin de önerileriniz önemli.
Her hafta kardeşimle tenise gideriz. Yolculuklarımızda hiç sıkıntı olmadı. Eğer kuyruktaki tutunma yerlerinden (adı ne bilmiyorum) tutunursa, motor üstünde varlığı belli olmuyor. Sana sarılırsa da sanki biraz ileri kayıyorsun, aynayla oynamak gerekiyor.motoru artçım ile beraber de kullanacağız sık sık (müstakbel eşim) bir 150 MC kullanıcısı ,artçılar için MC'nin selesinin daha kullanışlı olduğunu söyledi. Siz artçı ile kullandınız mı hiç MR'yi bir sorun var mı?