Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kappa 30 lt arkadaşım net fiyatı 100 tabi arkadaş fiyatı ayrı
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İlk 1000 km'yi az önce devirdim. Motorun sesi ilk zamanlara göre biraz daha değişti sanırım. Performans gayet iyi, titreşim henüz rahatsız edici boyuta ulaşmadı...
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği nedir? benim boyum 1,88, kilom seksen motorun üstünde ayı gibi durmak istemiyorum:) bayiye gidip motoru dışarıya çıkarttırmayı ve üstüne oturup tartmayı düşünüyorum, ama sizin de önerileriniz önemli.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği nedir? benim boyum 1,88, kilom seksen motorun üstünde ayı gibi durmak istemiyorum:) bayiye gidip motoru dışarıya çıkarttırmayı ve üstüne oturup tartmayı düşünüyorum, ama sizin de önerileriniz önemli.

ucu ucuna sana denk gelecektir MR ama MC daha iri onu da söyliim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği nedir? benim boyum 1,88, kilom seksen motorun üstünde ayı gibi durmak istemiyorum:) bayiye gidip motoru dışarıya çıkarttırmayı ve üstüne oturup tartmayı düşünüyorum, ama sizin de önerileriniz önemli.

Senden daha kilolu bir arkadaşım oturdu üstüne, garip bir durum yok...
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
motoru artçım ile beraber de kullanacağız sık sık (müstakbel eşim) bir 150 MC kullanıcısı ,artçılar için MC'nin selesinin daha kullanışlı olduğunu söyledi. Siz artçı ile kullandınız mı hiç MR'yi bir sorun var mı?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
motoru artçım ile beraber de kullanacağız sık sık (müstakbel eşim) bir 150 MC kullanıcısı ,artçılar için MC'nin selesinin daha kullanışlı olduğunu söyledi. Siz artçı ile kullandınız mı hiç MR'yi bir sorun var mı?
Her hafta kardeşimle tenise gideriz. Yolculuklarımızda hiç sıkıntı olmadı. Eğer kuyruktaki tutunma yerlerinden (adı ne bilmiyorum) tutunursa, motor üstünde varlığı belli olmuyor. Sana sarılırsa da sanki biraz ileri kayıyorsun, aynayla oynamak gerekiyor.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Jantlar böyle daha mı iyi? Az önce GTA oynarken bir motora bindim aynı böyleydi. Hemen benimkini de böyle yapsam nasıl olur diye düşünürken bunu yaptım:

85102993.jpg


Bu da ufak tefek modifiye edilmişi, normalde modifiye olayına pek sıcak bakmam ama yapayım dedim bir tane.

79103778.jpg
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
jantlarda kullandığın kırmızı rengini biraz daha canlandırabilirsin, biraz koyu kaçmış bu kırmızı daha açık bir kırmızı daha iyi olacak. Egsoz da fena durmamış, ama o da siyah olsa nasıl duru acaba?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Olabilir evet...

Bugün hız denemesi yaptım, 120 civarlarında gidiyor. Motor devri de 9.000 dolaylarında...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hoş bir havası var bu motorunda. Hafif choper havasımı desek commutermi?? tam gezi motoru gibi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Biraz daha ufaltmalı sanki, ben de büyük kaçırmıştım. :)


Bu arada bugün deneme yaptım. 7000 devirde tam olarak 100 Km/h yapıyor. Aramızdaki 10 km'de neyin nesi? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst