Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
MR250 gereksiz bir Mondial. Ona ayıracağın parayla çok daha güzel birşey alabilirsin. Onun dışında MR150 parasına göre iyidir, frenleri kampana olmasına rağmen oldukça yeterlidir.

NOT: MR150 düşünürsen, ben satıyorum. :cherry:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Ben de katılıyorum. Hele 250 likten uzak dur. Bu arada inzell satarsa bende satarım arkadaş :)
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar ben inşallah cuma günü 150 mr ıma kavuşacağım bu ilk motorum pişman olmam inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0 alınan bir motorda kimse pişman olmaz adam gibi kullandığı takdirde...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bugün fren testi yaptım. Performansı gayet memnun etti, şaşırdım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
7
sağolun arkadaşlar... aklıma bi kaç soru takıldı yardımcı olursanız sevinirim sayın MR'cılar :)
kullanım klavuzunda benzin musluğu açık kapalı modu var, resimlerdeki işaretler motorun üstündeki işretlerle uymuyo yada ben çözemedim, musluk butonu yukarıya doğrumu yoksa aşağıya doğrumu olmalı.. Diğer sorum da direksiyon kilidiyle ilgili, direksiyonu sola doğru ve anahtarı çevirdiğimde direksiyon kitlenmiyor hemde anahtar çıkmıyor, acaba servise mi gitmeliyim ? Bir de motorun sol tarafında motorun olduğu bölgede anahtarın gireceği bi yer var klavuzda ne olduğundan bahsetmiyor bilgiilendirebilirsiniz çok iyi olur..
SAYGILAR...
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
nerdeyse 4 gündür bu motoru takip ediyorum herkese teşekkür ederim bişeye takıldım oturunca nasıl bi posizyonda durcagımı merak ettim bilen varsa veya foto varsa bi yardmcı olursa sevinirim harley davidson gibi ellerim havada kalcakmış gibi geliyo oturursam :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
sağolun arkadaşlar... aklıma bi kaç soru takıldı yardımcı olursanız sevinirim sayın MR'cılar :)
kullanım klavuzunda benzin musluğu açık kapalı modu var, resimlerdeki işaretler motorun üstündeki işretlerle uymuyo yada ben çözemedim, musluk butonu yukarıya doğrumu yoksa aşağıya doğrumu olmalı.. Diğer sorum da direksiyon kilidiyle ilgili, direksiyonu sola doğru ve anahtarı çevirdiğimde direksiyon kitlenmiyor hemde anahtar çıkmıyor, acaba servise mi gitmeliyim ? Bir de motorun sol tarafında motorun olduğu bölgede anahtarın gireceği bi yer var klavuzda ne olduğundan bahsetmiyor bilgiilendirebilirsiniz çok iyi olur..
SAYGILAR...


1) Musluk aşağı çevrili iken normal konum yukarı çevirirsen yedek depo. Zaten yedek depo işareti yarım dolu kova şeklinde.
2) Direksiyon tam solda iken kilitleniyor. Muhtemel olarak arızalı.
3) Sol tarafta anahtar girecek sadece kask kilit yeri var. O da yanılmıyorsam selenin altında kalıyor. Sol arka amörtisörün önünde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:39 ----------

nerdeyse 4 gündür bu motoru takip ediyorum herkese teşekkür ederim bişeye takıldım oturunca nasıl bi posizyonda durcagımı merak ettim bilen varsa veya foto varsa bi yardmcı olursa sevinirim harley davidson gibi ellerim havada kalcakmış gibi geliyo oturursam :)

Arka biraz aşağıda görünse de öyle değil. Motorun oturuş pozisyonu alçak gibi görünebilir ama değil. Harley gibi durmazsın. Normal commuter duruşundan biraz aşağıda :D
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Bugün siyah rengini yakından görme şansım oldu gerçekten çok güzel gözüküyor ama maksimum torkunu 7500 devirde vermesi çok kötü
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
7
direksiyon kilidi arızalıymış bugün serviste hallettim, diğer cevaplar için de çok sağol motor_Derili
ayrıca bugün serviste usta dediki ''rodaj falan hikaye yok öyle bişey, ben garanti veriyorum bas basabildiğin kadar!''
oysa ki klavuzdaki talimatlara göre hareket ediyorum ne önerirsiniz?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
direksiyon kilidi arızalıymış bugün serviste hallettim, diğer cevaplar için de çok sağol motor_Derili
ayrıca bugün serviste usta dediki ''rodaj falan hikaye yok öyle bişey, ben garanti veriyorum bas basabildiğin kadar!''
oysa ki klavuzdaki talimatlara göre hareket ediyorum ne önerirsiniz?


Önemli değil kardeşim.

Usta ya gelince bir daha o ustaya gitme bence :D
Bugün hangi marka motorun klavuzuna bakarsan bak hepsinde rodaj süresi vardır malum. Elin gavuru, mühendisi yapmış ve demiş ki ürün bu kullanım şartları bu. Hesaplamış kitaplamış ortaya koymuş. Bizim usta da boşver sen onları bas demiş. Neye dayanarak söylemiş? Hiçbirşeye... Bugün yılların futbolcusu bile ısınmadan maça çıkamıyor. Hiç mi akıl yok bunlarda anlamak mümkün değil :pr::pr:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O ustanın bir halttan anladığı yok. Bir sor bakalım neyin garantisini veriyormuş. Sen sıfır motora basarken krankı falan kırarsan karşılayacakmıymış ? Senin yerinde olsam onun koyacağı yağa falan da dikkat ederim. Normal otomobil yağı koymaya kalkabilir. Korkacaksan böyle "bir şey olmazcılardan" korkacaksın hep.
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
teşekkür ederim motor dereli :) birde şey var bende nakit yok izmirde yaşıyorum kredi kartı vs yok 700 kadar nakit verip gerisini taksitlendirmek istiyorum böyle bişey olabilirmi motor için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst