Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dün uzun bir gezi yaptık, 260 km gösteriyordu sayacım. Yakıt sarfiyatım 3,2 litre olmuş. Gruptaki 650 DragStar 3,6 sarfetmiş. İşte ben bu olaya kızıyorum. Sana noluyor da 3,2 litre yakıyorsun. :cherry:
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
konuyla ne kadar alakalı bilmiyorum ama bir sorum olacak.2004 yılında sıfır bir motor almıştım muayene geçerlilik tarihi 1 yıl sonra bitiyor görünüyordu ruhsatta.(anahtar teslimi almıştım)sıfır araçların muayene geçerlilik tarihleri üç yıl diye biliyorum.teknik sınıflandırma ile ilgili bir şey mi bu yoksa trafik tescilin hatası mıdır.bu motordan alan arkadaşlar ruhsatlarındaki muayene geçerlilik tarihlerine bir bakabilirler mi.çünkü ben de vulture almayı düşünüyorum.TEŞEKKÜRLER.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Tescil tarihi 04.02.2011, İlk muayene geçerlilik süresi 05.07.2013. Yani 2.5 yıl süreyle geçerli.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
24
arkadaşlar eskisehirden yazıyorum... 2000 km ye geldim 150 mr ile. uzun yolda koltuk tasarımı sebebiyle çok yorucu geliyor bana özellikle 2 kişi için. aynı sorunu yaşayan varmı çözüm önerileriniz neler?:pr:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
arkadaşlar eskisehirden yazıyorum... 2000 km ye geldim 150 mr ile. uzun yolda koltuk tasarımı sebebiyle çok yorucu geliyor bana özellikle 2 kişi için. aynı sorunu yaşayan varmı çözüm önerileriniz neler?:pr:

Esenler de Motosay var. Yılmaz abi yle yeni aldığımda konuşmuştum. Koltuk için yeni döşeme ve depo kılıfı yapacaktık. İşlerim çıkınca hala gidemedim. Müsait olduğumda uğrayıp yaptırcam çünkü gerçekten rahatsız ediyor.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
24
umarım bı döşeme sorununa bir çözüm bulunabilir. birde arka lastik ve jant ile ilgili bir düşüüncem var. üzerindeki 16 jant bana oldukça küçük geliyor. mafsalda ve çamurluk kısmı bomboş. yani 17 yada 18 jant sığar. böylece max hız artabilir ve motor düşük devirlerde rahat gidebilir bence. değişiklik yapan yada düşünen varmı...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Janti büyütmek sağlıklı değil bence. Max hızı arttırmak istiyorsan ön dişliyi bir numara büyüt. Böylelikle hız artar fakat tork düşer. Kalkışlarda biraz düşük kalır ama son sürat değerlerin artar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor_Derili, şu an son hızın ne alemde? Benimki ilk zamanlara göre sanki bi 5 km/h azaldı gibi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben yokuş aşağı 125 falan görüyordum. Şimdi 121 falan gibi... Zaten 110'dan sonrası hiç sağlıklı değil, 125 gitsin istediğimden değil de neden düşüşte onu anlayamadım. Motor da 5.500'e geldi. :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Ben yokuş aşağı 125 falan görüyordum. Şimdi 121 falan gibi... Zaten 110'dan sonrası hiç sağlıklı değil, 125 gitsin istediğimden değil de neden düşüşte onu anlayamadım. Motor da 5.500'e geldi. :)

Aslına bakarsan en sağlıklısı 6000-7000 devir aralığında. Hava şartlarına bağlı olarak da hız farklılık gösterebilir.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
En hoş sesi 7000'de veriyor zaten, o da 5. viteste 103-105 km/h'ı gösteriyor bende. Ondan sonraki ses adamı rezil eder.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Zaten teknik verilerinde max. tork 7500 d/dk. Bundan sonrası geyik :)

Bu arada senin titreşim meselesine gelince, hala orjinal arka lastiği kullanıyorsan dişli olanı o zaman fazla bir rahatlık bekleme. O lastik toprak için :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
7
Arkadaşlar hepinize merhaba, hem sitede hemde motorda yeniyim, çarşamba günü ilk deneyimimi yaşıyacam :) yaklaşık 6-7 aydır motor araştırıyodum ve sonunda 150 MR'da karar kıldım.. Forumdaki diğer msjları okudum gayet bilgiliendirici olmuş, tekrar olacak ama, sizden tavsiyeler almak istiyorum, bana yardımcı olursanız sevinirim..
İnşallah Allah hem bana hemde tüm motorculara kazasız belasız yollar nasip eder ;)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun, kullanım kılavuzunu güzelce oku. Kafana takılan kısımlarını da sor, bildiğim kadarıyla yardımcı olurum.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Arkadaşlar hepinize merhaba, hem sitede hemde motorda yeniyim, çarşamba günü ilk deneyimimi yaşıyacam :) yaklaşık 6-7 aydır motor araştırıyodum ve sonunda 150 MR'da karar kıldım.. Forumdaki diğer msjları okudum gayet bilgiliendirici olmuş, tekrar olacak ama, sizden tavsiyeler almak istiyorum, bana yardımcı olursanız sevinirim..
İnşallah Allah hem bana hemde tüm motorculara kazasız belasız yollar nasip eder ;)

Hayırlı uğurlu olsun. Elimizden geldiği kadar yardımcı olmak isteriz. Ne de olsa MR ile bugüne bugün 4200 km devirdik :)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar. Ben mr 250 bakıyordum ama 150 mr gördüm bu akşam bayide . oda tatlı duruyor. ama şu egzos uzun borazanlara benzettim. onun haricinde görünüş de güzel.. arkadan kampana frenlerin olması bu motora yeteceğini düşünüyorum.. fiyatına göre de gayet iyi gibi geldi. bende yeni motor alacağım için 250 mr'ı mı alıcam yoksa 150 lik olanını karar veremedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst